Buradasın
Müşteri hizmetleri pazarlamada neden önemlidir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Müşteri hizmetleri pazarlamada önemlidir çünkü:
- Müşteri memnuniyetini ve sadakatini artırır 135. Müşteriler, sorunları hızlı çözüldüğünde markaya bağlanır ve çevrelerine olumlu şekilde bahsederler 15.
- Şirketin itibarını güçlendirir 123. İyi bir müşteri hizmeti, olumlu geri bildirimler ve tavsiyeler sayesinde markanın güvenilirliğini artırır 23.
- Satışları ve geliri artırır 124. Memnun müşteriler, yeni ürün tekliflerine daha açık olur ve daha fazla harcama yapar 24.
- Pazarlama maliyetlerini düşürür 14. Mevcut müşterileri elde tutmak, yeni müşteri kazanmaktan daha az maliyetlidir 14.
- Geri bildirim sağlar 25. Müşteri destek temsilcileri, doğrudan müşterilerden ürün veya hizmetle ilgili geri bildirimler alır 25.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: