Buradasın
Fiziksel dağıtım hizmet kalitesinin tüketici memnuniyeti üzerindeki etkisi nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Bu etki şu şekilde özetlenebilir:
- Zamanında ve doğru teslimat, tüketicilerin işletmelerin fiziksel dağıtım hizmeti kalitesine ilişkin yargılarını olumlu etkiler 1.
- Kaliteli ve iyi algılanan hizmet, tüketicilerde memnuniyet oluşturur ve ürün veya markaya karşı sadakat geliştirir 13.
- Online alışverişlerde, stokta yok denerek satışın iptal edilmesi veya ürünün hasarlı teslim edilmesi, tüketicinin memnuniyetsizliğine yol açar 2.
Dolayısıyla, fiziksel dağıtım sürecinin sorunsuz yürütülmesi, tüketicilerin e-ticaret sitelerinden tekrar alışveriş yapma olasılığını artırır.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: