Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İdari işler eylem planı, idari işler departmanının stratejik planlarını gerçeğe dönüştürmek için izleyeceği adımları, bu adımların önceliklerini, sorumlularını, son teslim tarihlerini ve gerekli kaynakları belirleyen bir plandır 24.
İdari işler eylem planı genellikle şu unsurları içerir:
- Son hedefin tanımı 2. İdari işlerin neyi başarmak istediği net bir şekilde belirlenir 2.
- İzlenecek adımların listesi 2. Gerçekleştirilecek tüm görevler, teslim tarihleri ve sorumlu kişiler bu aşamada belirlenir 2.
- Görevlere öncelik verme ve son tarihler ekleme 2. Bazı adımların diğer alt adımları engelleyebileceği göz önünde bulundurularak önceliklendirme yapılır ve gerçekçi son teslim tarihleri belirlenir 2.
- Kilometre taşlarının ayarlanması 2. Ana hedeflere ulaşmak için proje devam ederken geçilen veya başarılan mini hedefler belirlenir 2.
- Gerekli kaynakların belirlenmesi 2. Görevleri tamamlamak için gerekli tüm kaynaklar, özellikle bütçe belirlenir 2.
- Eylem planının görselleştirilmesi 2. Plan, akış şeması, Gantt şeması veya tablo şeklinde görselleştirilir 2.
- İzleme, değerlendirme ve güncelleme 2. İlerleme düzenli olarak değerlendirilir ve gerektiğinde plan güncellenir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: