Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kurumsal dönüşüm, bir şirketin operasyonel ve stratejik yapısını, iş süreçlerini, kültürünü ve teknoloji kullanımını radikal bir şekilde yeniden şekillendirme sürecidir 12.
Kurumsal dönüşümün amaçları:
- Rekabet avantajı sağlamak 14;
- Müşteri memnuniyetini artırmak 14;
- Verimliliği artırmak 14;
- Düzenleyici gerekliliklere uyum sağlamak 1;
- Yenilikçi çözümler geliştirmek 1.
Kurumsal dönüşüm süreci genellikle şu aşamalardan oluşur:
- Durum analizi: Şirketin mevcut durumunun detaylı analizi yapılır 1.
- Vizyon ve strateji oluşturma: Şirketin gelecekteki konumunu belirleyen bir vizyon ve stratejiler geliştirilir 1.
- Planlama: Dönüşüm sürecinin adım adım planlanması yapılır 1.
- Uygulama: Planların hayata geçirilmesi ve gerekli eğitimlerin verilmesi 1.
- Değerlendirme ve geri bildirim: Dönüşüm sürecinin etkinliği değerlendirilir ve gerekli düzeltmeler yapılır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: