Buradasın
Hizmet kalitesi ve denetim kalitesi arasındaki ilişki nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Hizmet kalitesi ve denetim kalitesi arasındaki ilişki, her iki kavramın da müşteri memnuniyeti ve güvenilirlik ile doğrudan bağlantılı olmasından kaynaklanır.
Hizmet kalitesi, müşterilerin ihtiyaç ve beklentilerini en iyi şekilde karşılayabilme derecesi olarak tanımlanır 2. Bu, sunulan hizmetin hatasız ve kusursuz olma durumunu gösterir 2.
Denetim kalitesi ise, bir denetim ekibinin yüksek değerlere, etik kurallara ve uygun yaklaşıma sahip olması, sağlam bir denetim süreci ve kalite kontrol prosedürlerine uyması ile ilgilidir 1. Kaliteli bir denetim, finansal raporların doğruluğunu ve güvenilirliğini artırarak piyasaya olan güveni yükseltir 3.
Bu nedenle, hizmet kalitesinin artırılması, denetim kalitesinin de iyileşmesine katkıda bulunur ve bunun tersi de geçerlidir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: