Buradasın
Dönüşüm odaklı kampanya nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Dönüşüm odaklı kampanya oluşturmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Hedef belirleme 2. İlk olarak hangi dönüşümlerin öncelikli olduğu netleştirilmelidir 2.
- Kullanıcı davranışlarını analiz etme 2. Google Analytics, Hotjar gibi araçlarla kullanıcıların sitede nasıl davrandığı analiz edilmelidir 2.
- Testler ve A/B denemeleri 2. Önemli sayfalarda farklı tasarım veya içerik varyasyonları test edilerek hangi sürümün daha iyi performans gösterdiği ölçülmelidir 2.
- Sayfa yüklenme süresi ve mobil uyumluluk 2. Yavaş açılan ya da mobil uyumlu olmayan sayfalar, dönüşüm oranlarını düşürür 2.
- Güçlü çağrıya yönlendirme (CTA) 2. Buton yerleşimleri, renkler, ifadeler ve çağrı metinleri dönüşüm oranı üzerinde doğrudan etkilidir 2.
- Sürekli ölçüm ve iyileştirme 2. Kampanya sonuçları düzenli olarak analiz edilmeli ve gelişmelere göre optimize edilmelidir 2.
Ayrıca, Google Ads gibi platformlarda kampanyaya özel dönüşüm hedefleri oluşturmak ve özel ve standart hedeflerin bir kombinasyonunu uygulamak da dönüşüm odaklı kampanyaların etkinliğini artırabilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: