Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Dönüşüm API'si (Conversion API), dijital pazarlamada dönüşüm izleme sürecini daha doğru, güvenilir ve detaylı hale getiren bir teknolojidir 1.
Bu API, sunucu üzerinden veri paylaşımını sağlar ve Facebook, Instagram gibi reklam platformlarının sunduğu bir hizmettir 12. Geleneksel izleme yöntemleri tarayıcı çerezlerine dayalıyken, Dönüşüm API'si bu verilerin platforma direkt sunucu üzerinden iletilmesini sağlar 1.
Avantajları:
- Veri doğruluğunu artırır: Çerezlerin engellenmesi gibi durumlardan etkilenmez 12.
- Gizlilik ve güvenlik kısıtlamalarına karşı dayanıklıdır: Veri izlemeyi güvenilir bir şekilde devam ettirir 1.
- Reklam performansını optimize eder: Hangi müşteri segmentlerinin daha fazla dönüşüm sağladığını anlamayı sağlar 1.
- Çok kanallı veri toplama imkanı sunar: Web sitesi etkileşimlerinin yanı sıra diğer çevrimiçi ve çevrimdışı kanallardaki müşteri etkileşimlerini de izleyebilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: