Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Dönüşüm için kullanılan modeller, farklı bağlamlara göre değişiklik gösterebilir. İşte bazı örnekler:
- Agile Dönüşüm Yönetim Modeli 1. Bu model, dönüşüm sürecinde beş ana odak alanını içerir: dönüşüm liderliği, müşteri odaklılık, ölçümleme ve şeffaflık, KAIZEN kültürü ve kalite 1.
- Dijital Dönüşüm Modeli 2. Bu model, şirketlerin iş süreçlerini analiz ederek dijitalleşmeye en uygun alanları belirlemelerini ve teknolojiyi iş hedefleriyle uyumlu hale getirecek stratejiler geliştirmelerini gerektirir 2.
- İlişkilendirme Modelleri 345. Bu modeller, pazarlama kanallarının dönüşüm sürecindeki katkısını değerlendirmek için kullanılır 35. Google Ads'de son tıklama, doğrusal, zamanla değer kaybı gibi çeşitli ilişkilendirme modelleri bulunurken, Google Analytics'te de son etkileşim, ilk tıklama, doğrusal, zamana bağlı azalma gibi modeller mevcuttur 345.
Hangi modelin kullanılacağı, işletmenin ihtiyaçlarına ve dönüşüm sürecinin özelliklerine bağlı olarak belirlenmelidir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: