Buradasın
Çok kanallı pazarlama neden önemli?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Çok kanallı pazarlama (omnichannel), önemli ölçüde müşteri deneyimini iyileştirdiği ve satışları artırdığı için önemlidir 125.
Çok kanallı pazarlamanın önemli olmasının bazı nedenleri:
- Müşteri katılımını ve memnuniyetini artırma 12. Kişiselleştirilmiş ve hedeflenmiş mesajlarla müşterilere uygun ve tutarlı bir deneyim sunar 12.
- Satışları ve geliri artırma 125. Tüm kanallarda sorunsuz ve tutarlı bir deneyim sağlayarak daha fazla satış ve gelir elde etmeyi mümkün kılar 12.
- Veri ve içgörü sağlama 1. Müşteri davranışları ve tercihleri hakkında daha iyi veriler ve içgörüler elde etmeyi sağlar 1.
- Rekabet avantajı sağlama 25. Müşterilere daha kapsamlı bir deneyim sunarak rakiplerden ayrılmaya ve pazarda liderlik etmeye yardımcı olur 2.
- Kolay ulaşılabilir olma 2. Müşterilerin dilediği kanaldan markaya ulaşabilmesi, bağlılığı, güveni ve memnuniyeti artırır 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: