Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Pazarlama karması, pazarlama stratejilerini belirlemek için kullanılan ve dört temel unsuru içeren bir kavramdır: 4P 12.
Bu unsurlar şunlardır:
- Ürün (Product) 12. Şirketin sunmak istediği ürün veya hizmet 1.
- Fiyat (Price) 12. Ürün veya hizmetin tüketicilere sunulan mali bedeli 1.
- Yer (Place) 12. Ürünün veya hizmetin müşterilere ulaştırıldığı fiziksel veya sanal dağıtım kanalları 1.
- Promosyon (Promotion) 12. Ürünün veya hizmetin tanıtılması, pazarlanması ve tüketicilere duyurulması süreci 1.
Günümüzde pazarlama yaklaşımları ve çevresel faktörler değiştiğinden, bazı pazarlamacılar bu modele ek unsurlar eklemiş veya bu unsurları genişletmiştir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: