Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Pazarlama etkinlikleri arasında şunlar yer alır:
- Etkinlik Pazarlaması (Event Marketing) 135. Bir markayı, ürünü veya hizmeti tanıtmak amacıyla etkinlik planlamak, düzenlemek ve yürütmektir 135. Bu etkinlikler şahsen veya çevrimiçi olarak gerçekleştirilebilir 3.
- Buzz Pazarlama 3. Ağızdan ağıza pazarlama ve beklenti oluşturmak için yaratıcı içerikler ve topluluk etkileyicilerinden yararlanır 3.
- Kampüs Pazarlama 3. Ürünleri veya hizmetleri kampüs çevresine stantlar kurarak veya eşantiyonlar sunarak diğer öğrencilere pazarlamaktır 3.
- Neden Pazarlama (Cause Marketing) 3. Toplumu iyileştirmeyi ve hayırsever bir amacı destekleyerek markanın farkındalığını artırmayı amaçlar 3.
- İçerik Pazarlaması 23. Hedef kitleye içerik oluşturma, yayınlama ve dağıtma işlemidir 23.
- Bağlamsal Pazarlama 3. Çevrimiçi tarama davranışlarına bağlı olarak kullanıcıları farklı reklamlarla hedefler 3.
- Müşteri Pazarlaması 3. Mevcut müşterileri elde tutmaya ve markayla ilgili sözcüğü yayabilecek savunuculara dönüştürmeye odaklanır 3.
- Dijital Pazarlama 3. Elektronik cihaz veya internet kullanan tüm pazarlama çabalarını kapsar 3.
Ayrıca, basın toplantıları, sosyal sorumluluk projeleri, ürün lansmanları, kongreler ve sempozyumlar gibi etkinlikler de pazarlama etkinlikleri arasında yer alır 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: