Buradasın
Pazarlama iletişimi nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Pazarlama iletişimi, bir organizasyonun ürünlerini veya hizmetlerini hedef müşterilere tanıtmak, marka bilinirliğini artırmak, müşteri sadakatini oluşturmak veya artırmak, satışları teşvik etmek ve genel olarak pazarlama hedeflerini desteklemek için kullanılan stratejiler ve araçların bütünüdür 13.
Pazarlama iletişiminin temel bileşenleri şunlardır:
- Reklam: Medya araçları aracılığıyla geniş bir kitleye tanıtım yapma 13.
- Halkla İlişkiler (PR): Kamuoyu ile ilişkileri yönetme ve olumlu bir imaj oluşturma 13.
- İçerik Pazarlama: Değerli ve ilgi çekici içerikler üreterek hedef müşterilere ulaşma 1.
- Sosyal Medya Pazarlama: Sosyal medya platformları üzerinden müşterilerle etkileşimde bulunma 13.
- Doğrudan Pazarlama: Potansiyel müşterilere doğrudan iletişim kurma ve özel teklifler sunma 1.
- Etkinlik ve Sponsorluklar: Etkinlikler düzenleyerek veya etkinliklere sponsor olarak hedef müşterilere ulaşma 1.
- Ağızdan Ağıza İletişim: Müşteri memnuniyeti ve ürün deneyimlerinin diğer potansiyel müşterilere aktarılması 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: