Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
C-level yönetici, bir organizasyonun en üst düzeylerinde yer alan ve stratejik kararlar alan yöneticidir 12.
Görevleri arasında şunlar bulunur:
- Stratejik planlama: Şirketin vizyonunu ve uzun vadeli hedeflerini belirlemek 3.
- Kaynak yönetimi: Şirketin finansal ve insan kaynaklarını etkin bir şekilde yönetmek 4.
- Karar alma: Yatırımlar, birleşmeler, ortaklıklar gibi yüksek riskli kararları almak 3.
- Liderlik: Ekipleri yönetmek, yetenek gelişimini teşvik etmek ve yeniliği teşvik eden bir ortam yaratmak 3.
- Paydaş yönetimi: Yatırımcılar, çalışanlar, müşteriler ve düzenleyiciler gibi kilit paydaşlarla ilişkileri sürdürmek 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: