Buradasın
Büro yönetimi ve sekreterlik ne iş yapar maaşı?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Büro yönetimi ve sekreterlik bölümü mezunları, çeşitli sektörlerde geniş iş olanaklarına sahiptir 23.
Bazı çalışma alanları:
- Yönetici asistanlığı 235. Toplantı ve seyahat organizasyonu, yazışmalar, telefon trafiği ve günlük ajanda takibi gibi konularda destek sağlarlar 25.
- Ofis yöneticiliği 2. Ekipman tedarikinden personel koordinasyonuna kadar birçok süreci yürütürler 2.
- Sekreterlik 12. Yazışmaların düzenlenmesi, randevuların takibi, gelen-giden evrak işlemleri gibi görevleri yerine getirirler 12.
- İnsan kaynakları destek personeli 2. Personel dosyalarının düzenlenmesi, aday iletişimi ve toplantı organizasyonları gibi süreçleri yürütürler 2.
Maaş aralığı, iş tecrübesi, kurumun yapısı ve mezun olunan okula bağlı olarak değişir 1. Büro memuru olarak çalışanlar için en düşük maaş 19.500 TL, ortalama maaş 24.400 TL ve en yüksek maaş 42.500 TL olarak belirtilmiştir 3. Büro yöneticisi olarak çalışanlar için ise en düşük maaş 21.200 TL, ortalama maaş 26.500 TL ve en yüksek maaş 34.200 TL olarak belirtilmiştir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: