Buradasın
AÖF büro yönetimi ve yönetici asistanlığı ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
AÖF Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı mezunları, çeşitli iş yerlerinde yönetici asistanı veya ofis yöneticisi olarak görev yapabilirler 3. Bu kişilerin iş görevleri arasında şunlar yer alır:
- Ofis işleri: Mektup, e-posta, rapor ve sunum gibi belgeleri hazırlamak, dosyalama ve arşivleme yapmak 13.
- İletişim: Telefon görüşmelerini yanıtlamak, gelen ve giden e-postaları takip etmek, müşterilerle iletişim kurmak 13.
- Müşteri hizmetleri: Müşterilerin sorularını ve taleplerini yanıtlamak, şikayetleri çözmek, müşteri memnuniyetini sağlamak 1.
- Organizasyon: Toplantılar, etkinlikler ve seyahatler gibi organizasyonları planlamak ve yürütmek 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: