Buradasın
AÖF büro yönetimi ve yönetici asistanlığı ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
AÖF Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Önlisans Programı mezunları, ofis yönetimi, sekreterlik, iletişim, organizasyon ve işletme hukuku gibi konularda bilgi ve beceriye sahiptir 15.
Mezunların yapabileceği bazı işler:
- Yönetici Asistanlığı: Yöneticilere destek sağlar, günlük iş yükünü azaltır 34.
- Ofis Koordinatörü: Ofis işlemlerini yönetir, verimliliği artırır 4.
- İdari Destek Görevlisi: Belge ve randevuları düzenler 4.
- İletişim Asistanı: Ofis içi iletişimi koordine eder 4.
- Eğitim Destek Personeli: Ofis yönetimi eğitimi verir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: