Buradasın
Büro Yönetimi ve Sekreterlik büro stajında ne yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Büro Yönetimi ve Sekreterlik büro stajında yapılan bazı faaliyetler şunlardır:
- Teorik bilgilerin pratik uygulamalarla pekiştirilmesi 2. Staj, öğrencilerin büro yönetimi ve sekreterlik alanında edindikleri bilgi ve becerileri gerçek bir iş ortamında deneyimleme fırsatı sunar 2.
- İş ve sorumlulukların öğrenilmesi 1. Staj süresince, öğrencilerin görev ve sorumlulukları, staj yapılan kurumun ihtiyaçlarına göre belirlenir 2.
- Mesleki uygulamaların yapılması 3. Stajda, öğrenci derslerde gördüğü bilgi ve becerileri pratik çalışmayla pekiştirir 3.
- Yeni kazanımlar elde edilmesi 3. Alanı ile ilgili işletmeleri yerinde tanıma, bu işletmelerde bizzat çalışma ve gözlem yapma yoluyla yeni kazanımlar edinilir 3.
- Araştırma yapma 3. Öğrenci, henüz bilgi sahibi olmadığı derslerle ilgili konularla karşılaştığında gerekli araştırmaları yaparak gerekli bilgiyi elde eder 3.
Staj ile ilgili tüm yükümlülüklerin (işyerinin bulunması, stajın tamamlanması, staj raporunun hazırlanması ve bölüm tarafından onaylanması) tamamlanması öğrencilerin sorumluluğundadır 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: