Buradasın
Fransızca bilen çağrı merkezi ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Fransızca bilen çağrı merkezi elemanları, müşteri talep ve şikayetlerini Fransızca dilinde karşılayıp çözüm üretir, müşteri memnuniyetini sağlar ve müşteri ilişkilerini yönetir 3.
Bu görevler arasında:
- gelen çağrıları yanıtlama ve gerektiğinde yönlendirme 3;
- müşteri sorunlarını çözme 5;
- ürün veya hizmetler hakkında bilgi sağlama 5;
- satış yapma 5;
- müşteri iletişimleri ve işlemleri hakkında kayıt tutma yer alır 5.
Ayrıca, Fransızca bilen çağrı merkezi elemanları, 7/24 müşteri desteği sunarak farklı zaman dilimlerindeki müşterilere hizmet verebilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: