Buradasın
Yardımcı personel bilgi güncelleme nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Yardımcı personelin bilgi güncellemesi aşağıdaki adımlarla yapılabilir:
- MEBBİS Üzerinden Kişisel Bilgiler: Personelin telefon ve e-posta adres güncellemeleri, MEBBİS'te kişisel giriş yapılarak "Bilgi Düzeltme" ekranından bizzat personel tarafından yapılır 1.
- IBAN Güncellemesi: IBAN güncellemeleri de yine MEBBİS'te "Sınav İşlemleri Modülü-IBAN Güncelleme" ekranından personel tarafından yapılır 1.
- Diğer Bilgiler: Personelin bilgilerinde eksiklik veya hata varsa, bu durumlar okul/kurumlar tarafından İl/İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerine bildirilir 1.
Ayrıca, resmi e-posta oluşturma çalışmaları da MEB Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığınca yürütülmektedir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: