Buradasın
Okul gelişim ve yönetim ekibinin görevleri nelerdir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Okul Gelişim ve Yönetim Ekibinin (OGYE) görevleri şunlardır:
- Okul Gelişim Planı Hazırlama ve Uygulama: Okulun gelişimini planlamak, planı hazırlamak ve uygulamak 12.
- Mali Kaynakları Yönetme: Okul bütçesini hazırlamak ve yönetmek, mali kaynakları okulun gelişimine en fazla katkıda bulunacak alanlarda kullanmak 13.
- Alt Çalışma Gruplarını Kurma: Okul gelişim sürecinde yer alacak çalışma gruplarını kurmak ve rehberlik etmek 12.
- Mevcut Durumu Değerlendirme: Okulun mevcut durumunu belirlemek için gerekli bilgileri toplamak ve geliştirilmesine ihtiyaç duyulan alanları belirlemek 13.
- Koordinasyon ve Organizasyon: Okul içi ve dışı koordinasyonu sağlamak, gerekli organizasyonları yürütmek 12.
- Bilgilendirme ve Eğitim: Okul personelini, velileri ve öğrenci gruplarını okul gelişimi ile ilgili bilgilendirmek ve çeşitli toplantılar, seminerler düzenlemek 13.
- Öz Değerlendirme: Anketler uygulamak, görüşmeler yapmak ve değerlendirme sonuçlarını duyurmak 1.
- Yıllık Rapor Hazırlama: Okul gelişim raporunu hazırlamak ve ilgili mercilere sunmak 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: