Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İş analizinde 7 adım şunlardır:
- Hazırlık Aşaması: İş analizi sürecinin başlangıcıdır, gerekli belgeler ve kaynaklar hazırlanır 14.
- İş Analizi Planlama: Sürecin nasıl yürütüleceği planlanır, kullanılacak yöntemler ve görüşmeler belirlenir 1.
- Bilgi Toplama: İş analizi ekibi, işi yapan çalışanlarla görüşmeler yapar, anketler ve mülakatlar kullanılır 14.
- Veri Analizi: Toplanan bilgiler incelenir ve iş analizi dokümanları oluşturulur 14.
- Sonuçların Doğrulanması: İş analizi sonuçları, ilgili yöneticiler ve çalışanlarla paylaşılır, geri bildirim alınır 1.
- Dokümantasyon ve Raporlama: İş analizi sonuçları, iş tanımları ve iş şartnameleri olarak resmi olarak kaydedilir ve raporlanır 1.
- İş Güncellemeleri: İş tanımları ve iş şartnameleri, işlerin gereksinimlerine ve değişikliklerine uygun olarak güncellenir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: