Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İş analizi, iş ihtiyaçlarını belirleme, çözüm bulma ve organizasyonun hedeflerini karşılamak için değişiklikleri kolaylaştırma sürecini içeren bir disiplindir 1.
İş analizinin temel görevleri şunlardır:
- İş hedeflerini anlama: Organizasyonun nereye gitmek istediğini ve bu hedeflere nasıl ulaşabileceğini belirlemek 1.
- Gereksinimleri belirleme: İş süreçleri, veri, yazılım gibi bileşenleri içeren gereksinimleri tanımlamak 13.
- Çözüm geliştirme: Yeni iş süreçlerinin tasarlanması, mevcut süreçlerin iyileştirilmesi veya teknolojik çözümlerin uygulanması gibi öneriler geliştirmek 13.
- İletişim: Farklı paydaşlar arasında bilgi akışını sağlamak 1.
- Dokümantasyon: İş süreçleri, gereksinimler ve çözüm önerilerini detaylı bir şekilde belgelemek 1.
- Test ve değerlendirme: Geliştirilen çözümlerin test edilmesi ve değerlendirilmesi 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: