• Buradasın

    Etkinlik planlarında kazanım ve göstergelerin altına ne yazılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Etkinlik planlarında kazanım ve göstergelerin altına materyaller, sözcükler, kavramlar ve değerlendirme gibi unsurlar yazılır 12.
    Ayrıntılı olarak:
    1. Materyaller: Etkinlikte kullanılacak tüm malzemeler listelenir 13.
    2. Sözcükler: Çocukların sözcük dağarcığını geliştirecek yeni kelimeler belirtilir 23.
    3. Kavramlar: Etkinlik kapsamında verilmesi planlanan kavramlar yazılır 13.
    4. Değerlendirme: Etkinliğin sonunda yapılacak değerlendirme süreci açıklanır; betimleyici sorular, duyuşsal sorular ve kazanımlara yönelik sorular gibi 12.

    Konuyla ilgili materyaller

    Meb örnek etkinlik değerlendirme formları nelerdir?

    MEB tarafından örnek etkinlik değerlendirme formları olarak aşağıdaki kaynaklar kullanılabilir: 1. "Biçimlendirici Değerlendirme Etkinlik Örnekleri Kılavuz Kitapları". 2. "Eğitim Etkinliği Değerlendirme Şablonu". 3. "Etkinlik Değerlendirme Formu".

    5n1k etkinlik planı nasıl hazırlanır?

    5N1K etkinlik planı hazırlamak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Anahtar kelimeleri belirleme ve önceliklendirme. 2. Cevaplara göre kritik faktörleri görme. 3. Çözüm önerileri sunma. Etkinlik planı örnekleri: Hikâye soruları. Resim kartları. 5N1K çiçeği (poster). Drama ve rol oyunları. Görsellerle cümle kurma. 5N1K etkinliklerinde genellikle “Ne?” sorusuyla başlanır ve diğer sorular kademeli olarak eklenir.

    Etkinlik planı ve etkinlik sayfası arasındaki fark nedir?

    Etkinlik planı ve etkinlik sayfası arasındaki farklar şunlardır: 1. Etkinlik Planı: Etkinliğin tüm detaylarını içeren bir belgedir. 2. Etkinlik Sayfası: Potansiyel katılımcıların etkinlik hakkında bilgi edinebileceği, kısa bir genel bakış, görseller, tarih ve saat, yer ve bilet detayları gibi temel unsurları içeren sayfadır.

    Kazanım değerlendirme etkinlikleri nelerdir?

    Kazanım değerlendirme etkinlikleri, öğrencilerin belirli bir dönemde kazandıkları bilgi, beceri ve tutumları ölçmek amacıyla yapılan çeşitli etkinliklerdir. İşte bazı yaygın kazanım değerlendirme etkinlikleri: 1. Sınavlar ve Testler: Öğrencilerin bilgi düzeylerini ölçmek için en yaygın kullanılan yöntemdir. 2. Gözlem: Öğrencilerin sınıf içindeki davranışları, etkileşimleri ve katılımları gözlemlenerek değerlendirilir. 3. Performans Görevleri: Öğrencilerin belirli bir beceriyi uygulama yeteneklerini ölçmek için tasarlanmış görevlerdir. 4. Portfolyo Değerlendirmesi: Öğrencilerin çalışmalarını ve projelerini içeren bir dosya oluşturarak, zaman içinde gelişimlerini izlemeye olanak tanır. 5. Akran Değerlendirmesi: Öğrencilerin birbirlerini değerlendirmesi, hem grup dinamiklerini anlamak hem de öz değerlendirme becerilerini geliştirmek için kullanılır.

    Kazanım ve göstergeler kaç tane olmalı?

    Kazanım ve göstergeler sayısı, eğitim programının içeriğine ve hedeflerine göre değişiklik gösterebilir. Genel olarak, bilişsel, dil, sosyal-duygusal ve öz bakım gelişim alanlarında birçok kazanım ve gösterge bulunmaktadır. Örneğin, bilişsel gelişim alanında bazı kazanımlar ve göstergeleri şunlardır: - Kazanım 1: Nesne/durum/olaya dikkatini verir. - Göstergeleri: Dikkat edilmesi gereken nesne/durum/olaya odaklanır, dikkatini çeken nesne/durum/olaya yönelik sorular sorar. Bu nedenle, kesin bir sayı vermek mümkün değildir, ancak kazanım ve göstergelerin eğitim sürecinde yeterli ve dengeli bir şekilde dağıtılması önemlidir.

    Günlük planda amaç ve kazanımlar nasıl yazılır?

    Günlük planda amaç ve kazanımlar şu şekilde yazılır: 1. Amaç: Günlük planın genel hedefini ölçülebilir biçimde ifade eden geniş ve genel bir beyan olarak yazılır. 2. Kazanımlar: Öğrenme süreci tamamlandığında, başarılı olmuş bir öğrencinin neleri bilmesi, anlaması ve/veya yapabilmesi gerektiğini açıklayan ifadelerdir.

    Okul öncesi müzik etkinliklerinde hangi kazanım ve göstergeler kullanılır?

    Okul öncesi müzik etkinliklerinde kullanılan kazanım ve göstergeler şunlardır: Bilişsel Gelişim: 1. Kazanım 1: Nesne, durum veya olaya dikkatini verir. - Göstergeleri: Dikkat edilmesi gereken nesne veya olaya odaklanır, sorular sorar, ayrıntıları açıklar. 2. Kazanım 5: Nesne ya da varlıkları gözlemler. - Göstergeleri: Nesnenin adını, rengini, şeklini, büyüklüğünü, dokusunu, sesini ve diğer özelliklerini söyler. 3. Kazanım 8: Nesne ya da varlıkların özelliklerini karşılaştırır. - Göstergeleri: Nesnelerin özelliklerini ayırt eder ve karşılaştırır. Dil Gelişimi: 4. Kazanım 8: Dinledikleri veya izlediklerini çeşitli yollarla ifade eder. - Göstergeleri: Dinlediklerini müzik yoluyla sergiler. Motor Gelişim: 5. Kazanım 5: Müzik ve ritim eşliğinde hareket eder. - Göstergeleri: Vurmalı çalgıları kullanarak ritim çalışması yapar, basit dans adımlarını gerçekleştirir.