İstatistik: reklamın etkinliğini değerlendirin
Reklam kampanyalarınızın sonuçlarını ve nelerin iyileştirilebileceğini öğrenmek için istatistiği inceleyin.
Satışı veya teklif sayısını artırmayı hedefleyen bir kampanya için reklam sayesinde size ulaşan müşteri sayısını, harcamayı ve getiriyi analiz etmeniz gerekir. Performans kampanyasının sonucunu nasıl değerlendirebilirim? bölümünde ayrıntılı talimatları inceleyebilirsiniz.
İstatistik inceleme araçları
- Direct arayüzünde raporlar
-
Reklam kampanyasının zayıf yönlerini bulmanıza ve bunları hemen düzeltmenize yardımcı olacak raporları düzenli olarak inceleyin. Standart raporlar en çok aranan kesitler ve göstergelerle ilgili verileri hızlı bir şekilde almanızı sağlar. Rapor Sihirbazı ve Arama sözcük grupları “raporu” gibi ayarlanabilir raporlarda araştırma için veri kesitlerini kendiniz seçersiniz.
- Yandex Metrica arayüzündeki raporlar
-
Kullanıcıların sitenizde yaptıkları işlemlerle ilgili bilgileri toplayın, hedefe ulaşımı takip edin, farklı hedef kitle segmentlerini ve trafik kaynaklarını karşılaştırın. Metrica yardımıyla reklam kampanyalarının analizi hakkında daha fazla bilgi için tıklayın.
- URL parametreleri
-
Reklamdaki bağlantıya özel parametreler ekleyin ve trafiği inceleyin; kullanıcıların sitenize nereden geldiklerini (site numarası, reklam pozisyonu, cihaz vb.) öğrenebilirsiniz.