İstatistik: Reklam kampanyasının sonuçlarının değerlendirilmesi

Reklam kampanyalarınızın sonuçlarını ve nelerin iyileştirilebileceğini öğrenmek için istatistiği inceleyin.

İpucu.

Satışı veya teklif sayısını artırmayı hedefleyen bir kampanya için reklam sayesinde size ulaşan müşteri sayısını, harcamayı ve getiriyi analiz etmeniz gerekir. Performans kampanyasının sonuçlarını nasıl değerlendirebilirim? bölümünde ayrıntılı talimatları inceleyebilirsiniz.

İstatistiği inceleme araçları

Direct arayüzünde raporlar

Reklam kampanyasının zayıf yönlerini bulmanıza ve bunları hemen düzeltmenize yardımcı olacak raporları düzenli olarak inceleyin. Standart raporlar en çok aranan kesitler ve göstergelerle ilgili verileri hızlı bir şekilde almanızı sağlar. Rapor Sihirbazı ve Arama sözcük grupları “raporu” gibi ayarlanabilir raporlarda araştırma için veri kesitlerini kendiniz seçersiniz.

Yandex.Metrica arayüzündeki raporlar

Kullanıcıların sitenizde yaptıkları işlemlerle ilgili bilgileri toplayın, hedefe ulaşımı takip edin, farklı hedef kitle segmentlerini ve trafik kaynaklarını karşılaştırın. Metrica yardımıyla reklam kampanyalarının analizi hakkında daha fazla bilgi için tıklayın.

Trafik hacmindeki değişiklikleri izleme

Reklamınızın trafik hacmindeki değişiklikleri takip edin. Bu durum, örneğin arama sözcük grubuna göre rakipleriniz teklifini değiştirdiyse ortaya çıkabilir. Teklifi düzenleyin ve bütçenizi daha etkili harcayın.

URL parametreleri

Reklamdaki bağlantıya özel parametreler ekleyin ve trafiği inceleyin; kullanıcıların sitenize nereden geldiklerini (site numarası, reklam pozisyonu, cihaz vb.) öğrenebilirsiniz.