İstatistik: reklamın etkinliğini değerlendirin
Reklam kampanyalarınızın nasıl sonuçlar elde ettiğini ve neleri geliştirebileceğinizi öğrenmek için istatistikleri inceleyin.
Öneri
Satışları artırmayı veya başvuru sayısını artırmayı hedefleyen bir kampanya için, reklam sayesinde size gelen müşteri sayısını, müşteri edinme maliyetini ve getirdikleri geliri analiz etmek gereklidir. Detaylı talimatlar Performans kampanyasının sonucu nasıl değerlendirilir? bölümünde verilmiştir.
İstatistikleri inceleme araçları
Yandex Direct arayüzündeki raporlar
Reklam kampanyanızın zayıf noktalarını bulmanıza ve hemen düzeltmenize yardımcı olacak raporları düzenli olarak inceleyin.Standart raporlar en çok talep gören dilim ve gösterge setleri hakkında hızlıca veri almanızı sağlar. Özelleştirilebilir raporlarda -Rapor Sihirbazı ve “Arama Sorguları” raporunda- araştırmaya konu veri dilimlerini kendiniz seçersiniz.
Yandex Metrica arayüzündeki raporlar
Web sitenizdeki kullanıcı eylemleri hakkında bilgi toplayın, hedeflere ulaşılıp ulaşılmadığını izleyin, farklı hedef kitle segmentlerini ve trafik kaynaklarını karşılaştırın.Metrica yardımıyla reklam kampanyalarının analizi hakkında daha fazla bilgi için tıklayın.
URL parametreleri
Reklamdaki bağlantıya özel parametreler ekleyin ve trafiği inceleyin, böylece kullanıcıların sitenize nereden geldiğini (platform numarası, reklam pozisyonu, cihaz vb.) öğrenebilirsiniz.