Teknoloji ve servisler
Yandex Direct milyonlarca kullanıcıya reklam gösteriyor. Bu yüzden kendi teknolojilerimizi geliştiriyoruz ve bunları iyileştirmek için çok çalışıyoruz.
Açık artırma
Kullanıcı reklam içeren bir sayfayı yüklerken, Yandex Direct gösterilecek reklamı seçer. Bu, açık artırma ile gerçek zamanlı olarak gerçekleşir.
Davranışsal hedefleme
Yandex Reklam Ağı’nda ve haricî ağlarda kullanıcıların ilgi alanlarına göre reklam gösterimi, yani davranışsal hedefleme mümkündür. Yandex, kullanıcının internet üzerindeki davranışlarını analiz ederek ona uygun reklam tekliflerini seçer.
Geçersiz tıklamalardan korunma
Çok aşamalı bir sahtekârlıktan korunma sistemi kullanıyoruz. Bu sistem, bünyesinde hem otomatik hem de manuel filtreleme yöntemlerini kullanır. Bu sayede sadece gerçek kullanıcılardan gelen tıklamalar için ödeme yaparsınız.
Crypta
Crypta , reklam verenler için yaş, gelir ve ilgi alanları gibi kullanıcı özelliklerini ve konumlarını tespit etmeyi sağlayan bir teknolojidir.
Yandex Direct’te Yandex’in diğer servislerinden gelen verileri kullanabilirsiniz.
Yandex Metrica
Reklam kampanyanızın başarısı sadece reklamlara bağlı değildir. Kullanıcı teklifinizi görebilir ve siteye geçebilir, ancak ürünü satın almayabilir veya hizmeti sipariş etmeyebilir. Kullanıcıların tıkladıktan sonra sitenizde ne yaptığını anlamak için Yandex Metrica’yı kullanın.
Yandex Direct ile Yandex Metrica’yı bağlayarak, Dönüşüm optimizasyonu otomatik stratejisi ile çalışmayı optimize edebilirsiniz.
Yandex Metrica’nın hedefleri ve segmentleri, yeniden hedefleme ve kitle seçimi koşullarında reklam gösterimi için kullanılabilir.
Yandex Audience
Reklamları sadece belirli bir Yandex Audience segmentine dâhil olan kişilere gösterebilirsiniz. Kendi verilerinizi, Yandex verilerini veya harici kaynaklardan (DMP) verileri kullanarak segment oluşturabilirsiniz.
Başka sorunuz var mı?
Dikkat
Müşteri Hizmetleri'nden uzmanlar, siz hangi kullanıcı adından kendileriyle iletişime geçtiyseniz, yalnızca o kullanıcı adından başlatılmış olan reklam kampanyalarıyla ilgili danışmanlık verebilirler. Kullanıcı adı ekranın sağ üst köşesinde görüntülenir. Uzman, verilerinize yalnızca talebi işlerken erişebilecektir.