Hedefleme: Hedef kitlenizi belirleyin
Reklamlarınızı önceden belirlenmiş bir kitleye gösterebilirsiniz. Bunun için reklam gösterim koşullarını şu şekilde ayarlayın:
-
Kullanıcının mobil uygulamalara ilgisi (mobil uygulama reklamları için).
-
İlgi duyulan alanlar ve alışkanlıklar (metinsel ve görsel reklamlar için).
-
Filtreler (ürün reklamları ve BPK’daki katalog sayfalarının reklamları için).
Aşağıdaki tablo, her kampanya türü için mevcut gösterim koşullarını yansıtır.
Birleşik Performans Kampanyası |
Mobil uygulama reklamları |
Arama sonuçlarında bağlamsal banner |
Kampanya Sihirbazı |
|
Anahtar sözcük grupları |
|
|
|
|
Otomatik hedefleme |
|
|
|
|
Yeniden pazarlama ve hedef kitle seçimi |
|
|
|
|
Mobil uygulamalara ilgi |
|
|
|
|
Kullanıcı profili (İlgi duyulan alanlar ve alışkanlıklar) |
|
|
|
|
Filtreler |
|
|
|
|
Uygulama içi etkinlikler |
|
|
|
Başka sorunuz var mı?
Dikkat
Müşteri Hizmetleri'nden uzmanlar, siz hangi kullanıcı adından kendileriyle iletişime geçtiyseniz, yalnızca o kullanıcı adından başlatılmış olan reklam kampanyalarıyla ilgili danışmanlık verebilirler. Kullanıcı adı ekranın sağ üst köşesinde görüntülenir. Uzman, verilerinize yalnızca talebi işlerken erişebilecektir.