Polimer Kanal Özellikleri ve Kullanım Alanları
Polimer kanallar sıvı drenajı için tasarlanmış, ebatlandırılabilir yapı elemanlarıdır. Geniş hazneye sahip ve hızlı su akışı sağlar. Kolay üretilebilir ve yüksek dayanım gücüne sahiptir
- desadokum.com
Polimer kanallar sıvı drenajı için tasarlanmış, ebatlandırılabilir yapı elemanlarıdır. Geniş hazneye sahip ve hızlı su akışı sağlar. Kolay üretilebilir ve yüksek dayanım gücüne sahiptir
Bu video, asfaltın ne olduğu ve nasıl üretildiği hakkında bilgi veren eğitici bir içeriktir.. Video, asfaltın ham petrolün rafine edilişi sırasında ortaya çıkan bir yan ürün olduğunu açıklayarak başlar ve ardından asfalt üretim sürecini adım adım anlatır. Taş ocağından başlayarak, kaya parçalarının kırılması, sınıflandırılması, kurutulması, karıştırılması ve son olarak yol zeminine dökülmesi süreci detaylı olarak gösterilir. Ayrıca asfalt karışımının içeriği, asfalt yapıştırıcısının rolü ve asfaltın sertleşme süreci hakkında bilgiler de paylaşılmaktadır.
Grader is heavy equipment with long blade for creating flat surfaces. Modern graders are self-propelled with three axles and cab. Blade width ranges from 2.50 to 7.30 m, engines from 93 to 373 kW
Yol kenarlarında su drenajı için betondan imal edilir. Yağmur suları ve kar gibi olumsuz etkenleri minimum seviyeye indirir. Dağlık bölgelerde kaya ve toprak kaymalarını önler. Köprülerde U Kanalı ile birlikte kullanılır
Harry Barber developed asphalt paver at Barber Greene Co. in 1929. Independent float screed invented in 1933 for uniform material density. Barber received patent for road paving machine in 1938
Bu video, asfaltın ne olduğu ve nasıl üretildiği hakkında bilgi veren eğitici bir içeriktir.. Video, asfaltın ham petrolün rafine edilişi sırasında ortaya çıkan bir yan ürün olduğunu açıklayarak başlar ve ardından asfalt üretim sürecini adım adım anlatır. Taş ocağından başlayarak, kaya parçalarının kırılması, sınıflandırılması, kurutulması, karıştırılması ve son olarak yol zeminine dökülmesi süreci detaylı olarak gösterilir. Ayrıca asfalt karışımının içeriği, asfalt yapıştırıcısının rolü ve asfaltın sertleşme süreci hakkında bilgiler de paylaşılmaktadır.
Bu video, G Mühendisi kanalından bir eğitim içeriğidir. Bir eğitmen, inşaat mühendisliği alanında bir soru çözümü sunmaktadır.. Videoda, 2011 yol inşaatında gevşek yaş yoğunluğu 1,75 mg/küp su içeriği olan ve 200 mm kalınlığında oluşturulmuş zemine su içeriğini 0,18'e çıkarmak için su püskürtülecek, karıştırılacak ve sıkıştırılacak bir arazi kompaksiyon problemi çözülmektedir. Eğitmen, gevşek tabakanın bir metrekare yüzeyine ne kadar su püskürtülmesi gerektiğini hesaplamak için adım adım formülleri uygulayarak çözümü göstermektedir.
Plan ahead by considering air flow, water drainage and groundwater. Use grid layout for roads to ensure multiple paths exist. Automatic grid button available for quick setup
Bu video, bir eğitmen tarafından sunulan karayolu projesi oluşturma eğitimini içermektedir. Eğitmen, izleyicilere adım adım yol projesi oluşturma sürecini göstermektedir.. Video, düşey kesit editörünün ardından tip kesit belirleme ve yol genişliği/kalınlık kurallarını kodlara bulma sürecini kapsamaktadır. Eğitmen, hazır yolları kullanarak veya kendi kodlarını yazarak yol projesi oluşturma yöntemlerini göstermektedir. Ayrıca şevler, kenar dolgu, yarma değerleri gibi karayolu projelerinin teknik detaylarını ayarlama, en kesit üretme ve üç boyutlu model oluşturma adımlarını da içermektedir. Video, bir kilometrelik yol üzerinde aracın ilerleyerek proje tamamlanmasıyla sona ermektedir.
Bu video, bir belediye başkanı ve çevresindeki karakterlerin yer aldığı bir dizi veya film sahnesidir. Ana karakterler arasında belediye başkanı, Hasan Ağa, Reşit, Muhsin ve Rıfkı bulunmaktadır.. Video, belediye başkanının yol inşaatı konusunda Hasan Ağa'nın rüşvet teklifiyle başlar ve ardından Rıfkı'nın kerameti üzerine bir komplo gelişir. Reşit, belediye başkanının romatizmasını iyileştirmek için çayına ilaç atar ve Rıfkı'nın kerametini bozmaya çalışır. Ancak Rıfkı'nın kerameti devam eder ve belediye başkanı, Rıfkı'nın yağmur tahminlerini doğrulamak için bir bahse girer. Video, belediye başkanının Rıfkı'nın kerametini bozmaya çalışması ve bunun başarısız olmasıyla devam eder.
Bu video, Büyükşehir Belediyesi'nin kırsal hizmetlerini gösteren bir ziyaret formatındadır. Videoda Büyükşehir Belediye Başkanı Zeyn Abidin Beyaz Gül ve Horozköy Muhtarı Ahmet Horoz yer almaktadır.. Videoda Eyyübiye-Horozköy-Bayraklı-Ulucanlar yardımcı güzergahı üzerinde yapılan yol inşaatı gösterilmektedir. Bu güzergah 7 kilometre uzunluğunda olup, 10 bin nüfusa sahip bir yerleşim bölgesi ve 15 bin insanın faydalandığı bir yoldur. Belediye Başkanı, kırsal daire başkanlığının kendi ekibiyle, malzemesiyle ve araçlarıyla bu tür projeleri gerçekleştirdiğini belirtirken, muhtar da belediyenin hizmetlerinden dolayı teşekkür etmektedir.
Liste 2 Haziran 2022 tarihinden itibaren geçerlidir. Karayolları Genel Müdürlüğü Program ve İzleme Dairesi Başkanlığı tarafından hazırlanmıştır. Çevre Bakanlığı'nın rayiç listelerinde yer almayan işler için özel düzenlemeler yapılmıştır
Bu video, bir köy ortamında geçen dramatik bir sahneyi göstermektedir. Videoda muhtar, Şahin Ağa ve köy sakinleri yer almaktadır.. Video, köyde yol inşaatı yapılmasıyla başlayan toplumsal gerilimi konu almaktadır. Köy sakinleri, yolun köylerine zarar vereceğini düşünerek muhtara karşı çıkarlar. Muhtar, yolun köylerine zarar vereceğini düşünerek köylülerin karşı çıkmasına rağmen, yolun inşa edilmesini sağlar. Ancak köylüler, yolun köylerine zarar vereceğini düşünerek makinalara zarar verirler ve yol inşaatı durdurulur. Video, köy toplumunun iç çatışmalarını ve dış dünyayla olan ilişkisini göstermektedir.
Bu video, Azerbaycan'da gerçekleştirilecek ödenişli yol projesi hakkında bilgi veren bir haber veya tanıtım içeriğidir. Konuşmacı, Azerbaycan Aftan Bir Yolları Devlet Aklinin idareye bildiripçi hem şirketle yapılan görüşmeleri anlatmaktadır.. Video, ödenişli yol projesinin detaylarını ve avantajlarını açıklamaktadır. Proje, mevcut yolun 238 kilometre yerine 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Ayrıca, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak ve daha kısa ve rahat bir yol sunacaktır. Proje, mevcut yolun 208 kilometre uzunluğunda olacak
Bu video, İstanbul'da istimlak ve yol inşaatı konularını işleyen bir Türk dizisinin bölümüdür. Ana karakterler arasında Karayolları Dokuzuncu Bölge Müdürü ve Boğaz Köprüsü'nün baş kontrolü yüksek mühendis ve mimar İrfan Atasoy, Selma, Ali Bey, Oya Hanım ve Panter bulunmaktadır.. Bölüm, İstanbul'da Boğaz Köprüsü, Üçüncü Haliç Köprüsü ve çevre yollarının inşası için yapılan istimlak çalışmaları etrafında şekillenmektedir. İrfan'ın bu projelerin manevi ve maddi değerini vurgularken, Ali Bey gibi kötü niyetli kişilerin istimlak sahalarını önceden öğrenerek zengin olma planları da gösterilmektedir. Ayrıca, İrfan'ın Selma'yı kurtarma çabaları, haksız suçlanması ve serbest kalması için yapılan mücadeleler de bölümün önemli unsurlarıdır.. Bölümde ayrıca işçilerin haklarını savunan bir karakterin patronun işçilerini kovması, Selma'nın pavyonda zorla çalıştırılması ve İrfan'ın onu kurtarması gibi olaylar da yer almaktadır. İrfan'ın cezaevine götürülmesi ve kaçmaya çalışması sonucu vurulmasıyla ilgili bir olay da bölümün sonunda yaşanmaktadır.
Bu video, bir röportaj formatında olup, çarşı merkezi yol inşaatı hakkında bilgi veren bir kişiyle yapılan bir sohbeti içermektedir.. Röportajda, çarşı merkezi yol inşaatının teknik detayları anlatılmaktadır. Zeminlerin gevşek olduğu yerlerde bir metre veya bir buçuk metre kaya doldurulduğu, üzerine 50-60 santim seçme malzeme yerleştirildiği belirtilmektedir. Sağ şeridin reglaj seviyesinde olduğu ve 15 güne kadar kaldırımlarla birlikte tamamlanacağı, ancak programın zor olduğu ifade edilmektedir. Ayrıca, esnaf ve belediyenin inşaat sürecinde yardımcı olduğu da vurgulanmaktadır.
Bu video, Antalya Büyükşehir Belediyesi'nin asfalt çalışmalarını gösteren bir belgesel formatındadır. Videoda belediye ekipleri ve bir yetkili konuşmacı yer almaktadır.. Video, Konyaaltı'nın Erbaş Çandır Mahallesi'nde gerçekleştirilen asfalt çalışmalarını konu almaktadır. 12 kilometrelik Yarbaş Çandır ve Buzca arasındaki grup yolunun asfaltlanması süreci anlatılmaktadır. Önce altyapı çalışmaları tamamlanmış, ardından heyelan bölgelerindeki sorunlar çözülmüş ve sanat yapıları bitirilmiştir. Belediye yetkilileri, bu yolun Antalya'yı Kumluca ve Büyük Alan üzerinden Korku'ya bağlayan önemli bir yol olduğunu vurgulamaktadır.
Bu video, bir köyde yaşanan olayları konu alan bir film veya dizi sahnesidir. Ana karakterler arasında Ömer, Hazal, ağ (şeyh) ve köy halkı bulunmaktadır. Ömer, köyde yaşayan ve yol inşaatında çalışmak isteyen bir ustadır.. Video, köye yabancı işçilerin yol inşa etmek için gelmesi ve bunun köy halkı arasında yarattığı çatışmayı konu alıyor. Ağ, yolun köye zarar getireceğini ve Allah'ın yolunu kapatmış olduğunu düşünürken, Ömer ve bazı köylüler yolun köye hayır getireceğini düşünüyor. Köyde yangın gibi olaylar yaşanıyor ve bazı köylüler yolun köye getireceği değişimlerden endişe duyuyorlar. Video, köydeki inanç çatışmasını ve modernleşme sürecini gösteriyor.
Bu video, Triton TV'de yayınlanan Minecraft survival serisinin bir bölümüdür. Videoda Ali adlı oyuncu, oyun dünyasında yol ve tünel inşaatı yapmaktadır.. Videoda Ali, önce yolun döşeme işlemini tamamlıyor, ardından karşı tarafa bir tünel girişi açıyor ve tünel inşaatını tamamlıyor. Tünel inşaatı için blokları kullanarak bir tüp şeklinde yapı oluşturuyor, giriş noktalarını belirliyor ve tünelin içini karanlık bırakmak için bazı alanları boşaltıp, yan duvarları süslemek için planlar yapmaktadır.. Oyuncu ayrıca ışık taşı ve siyah boya gibi malzemeleri toplamak için çaba göstermekte ve tünelin girişini tamamlamaktadır. Video, oyuncunun tünel inşaatını bitirip, kentini geliştirmeye devam edeceğini belirtmesiyle sona ermektedir.