Bu video, Ecem adlı bir direksiyon eğitmeni tarafından sunulan bir eğitim içeriğidir. Eğitmen, izleyicilere güvenli sürüş teknikleri öğretmektedir.. Videoda, L park alanlarından sağa ve sola geri geri çıkma teknikleri detaylı olarak gösterilmektedir. Önce her iki çıkış için temel formüller anlatılmakta, ardından farklı vitesli araçlarda (otomatik ve manuel) nasıl hareket edileceği açıklanmaktadır. Eğitmen, sol çıkış için sağ aynada gözün nasıl konumlandırılacağını ve sağ çıkış için aynı tekniklerin nasıl uygulanacağını uygulamalı olarak göstermektedir.. Video sonunda eğitmen, trafikte eşitlik kavramını vurgulayarak acemi sürücülere profesyonel sürücülerin nasıl destek olduğunu ve doğru hocaların önemini belirtmektedir. Ayrıca, yeni sürücüler için daha güvenli bir çıkış yöntemi de sunulmaktadır.
Bu video, bir eğitim içeriği olup, konuşmacı üç kamera kullanarak vites değiştirme tekniklerini göstermektedir.. Videoda motor devrine göre vites değiştirme konusu detaylı şekilde anlatılmaktadır. Konuşmacı, dizel araçlarda ortalama 2500 devirde bir üst vitese geçilebileceğini, benzinli araçlarda ise atmosferik araçlarda 2500-3000 devir aralığında bir üst vitese geçilebileceğini belirtmektedir. Ayrıca vites değiştirme sırasında gazdan tamamen çekilip tam debriyaj yapılması, debriyajdan yavaşça çekilerek gaz eklenmesi gibi teknik detaylar da gösterilmektedir.
Bu video, Nedim Yıldız'ın oğlu Sami ile birlikte traktör sürüşü eğitimi verdiği bir eğitim içeriğidir. Nedim, traktörün nasıl çalıştırılacağını, vites değiştirileceğini ve farklı koşullarda (düz yolda, yokuş yukarı, yokuş aşağı) nasıl sürüleceğini göstermektedir.. Videoda MA 240S model traktörün (8 ileri 2 geri şanzımanlı) temel kontrolleri (debriyaj, fren, gaz) tanıtılmakta ve traktörün nasıl çalıştırılacağı adım adım gösterilmektedir. Ardından düz yolda, yokuş yukarı ve yokuş aşağı sürüşü, durma teknikleri ve traktörün güvenli şekilde sabitlenmesi gibi konular pratik uygulamalarla anlatılmaktadır. Video, traktör sürüşü öğrenmek isteyenler için temel bilgileri içermektedir.
125 cc'ye kadar olan motosikletler A1 sınıfı ehliyetle kullanılabiliyor. 50 cc'ye kadar olan motorlar B sınıfı ehliyetle kullanılabiliyor. 500 cc'ye kadar olan motorlar A2 sınıfı ehliyetle kullanılabiliyor
50cc altındaki motorlar ehliyetsiz kullanılabilir. Maksimum hız 45 km/s ile sınırlıdır. Bu motorlar özellikle yavaş ve yokuşsuz yollarda tercih edilir
Güvenli Sürüş Eğitimi, trafikte oluşabilecek risklere karşı verilen defansif eğitimdir. Eğitim toplam 6 saat sürer, bunun 3 saati teorik, 3 saati pratiktir. Eğitim sonunda 2 yıl geçerli sertifika verilir. İş Güvenliği Kanunu gereği araç kullanan profesyoneller için zorunludur
Bu video, iki farklı bölümden oluşan bir eğitim içeriğidir. İlk bölümde Ankara OSTİM'deki Üstün Otogaz'da Murat usta ile yapılan bir röportaj yer alırken, ikinci bölümde bir eğitmen ve öğrenci rolünde olan kişi arasında geçen manuel vites sürüş eğitimi gösterilmektedir.. Video, manuel araçların yarı otomatiğe dönüştürülmesi ve manuel vites sürüş teknikleri konularını ele almaktadır. İlk bölümde Murat usta'nın geliştirdiği sistemin çalışma prensibi, montaj süreci ve avantajları anlatılırken, ikinci bölümde vites değiştirme, gaz kullanımı, frenleme ve ani duruş gibi temel sürüş teknikleri gösterilmektedir.. Videoda ayrıca manuel vites sisteminin otomatik vites sistemine göre avantajları, debriyaja basmadan sürüş imkanı sunması ve muayene geçişini sağlama gibi faydaları vurgulanmaktadır. Manuel vites sürüş eğitimi için Türkiye'de ortalama 15 bin lira tutarında bir ücret ödendiği de belirtilmektedir.
Bu video, bir eğitim içeriği olup, konuşmacı manuel araçlarda pedal kullanımını anlatmaktadır.. Video, manuel araçlarda bulunan üç pedalı (debriyaj, fren ve gaz) detaylı olarak açıklamaktadır. Her pedalın hangi ayağın kullanıldığı, nasıl basılması gerektiği ve hangi durumlarda kullanılması gerektiği adım adım anlatılmaktadır. Debriyaj pedalının her vites geçişinde sonuna kadar basılması, fren pedalının hafif ve kontrollü basılması, gaz pedalının ise aracın hızına göre basılması gerektiği vurgulanmaktadır. Video, doğru pedal kullanımının konforlu ve rahat bir sürüş sağladığını belirterek sonlanmaktadır.
Bu video, bir kişinin araç başlangıç ve hareket etme sürecini adım adım gösterdiği bir eğitim içeriğidir.. Videoda, aracın anahtarının nasıl kullanılacağı, yüz tanıma sisteminin nasıl aktif edileceği ve aracın hazır hale getirilmesi için gerekli adımlar anlatılmaktadır. Ardından kemer takma uyarısı, vites değiştirme ve aracın hareket etmesi için gerekli elektrik verme işlemi gösterilmektedir. Video, "iyi sürüşler dilerim" ifadesiyle sonlanmaktadır.
BMW Welt features innovative architecture by Coop Himmelb(l)au. Visitors can experience interactive exhibitions and vehicle handovers. Location showcases future mobility innovations and sustainability
Bu video, Ünal Abi, Emre, Ahmet, Hüseyin ve Emrah gibi arkadaşların birlikte Assetto Corsa oyununda ve gerçek hayatta araba sürüş eğitimi yaptıkları bir içeriktir.. Video iki ana bölümden oluşmaktadır. İlk bölümde Assetto Corsa oyununda Ünal Abi'nin DPC Grup tarafından dönüştürülen Ferrari F430 drift versiyonu ile oynanıyor ve BMW 7.30, Tofaş 34 V VFT 58 gibi araçlar kullanılıyor. İkinci bölümde ise arkadaşlar 15 saatlik bir eğitim kapsamında 360 derecelik virajları yapma tekniklerini öğrenmeye çalışıyorlar.. Videoda araçların hız testleri, drift denemeleri, direksiyon kullanımı, vites geçişleri ve viraj alma teknikleri hakkında pratik yapılıyor. Arkadaşlar birbirleriyle yarışıyor, birbirlerine tavsiyelerde bulunuyor ve sürüş deneyimlerini paylaşıyorlar. Video yaklaşık 30 dakika sürmekte ve sonunda arkadaşlar birbirlerine teşekkür ederek videoyu sonlandırıyorlar.
BOM Akademi, 2015'te Borusan Otomotiv Motorsport tarafından kuruldu. TOSFED ve GSGM lisanslı kurum olarak 3000'den fazla katılımcıya sertifika verdi
Bu video, bir eğitim içeriği olup, sunucu Arda Yüzer'den otomatik araba sürüşünü öğretmektedir. Videoda Mustafa ve Kazım adlı kişiler de yer almaktadır.. Video, otomatik araba sürüşünün temel prensiplerini göstermektedir. Sunucu, otomatik arabanın nasıl çalıştırılacağını, vites değiştirme tekniklerini, yokuşta durma ve kalkış yöntemlerini, start-stop sisteminin kullanımını ve triptonik vites atma özelliğini detaylı şekilde anlatmaktadır. Ayrıca, otomatik şanzımanın ömrünü uzatmak için dikkat edilmesi gereken noktalar ve manuel sürüş tercih edilmesi durumunda dikkat edilmesi gereken hususlar da paylaşılmaktadır.
Profesyonel Sürüş Teknikleri Eğitimi, üst düzey makam taşıyanlar için kapsamlı bir programdır. Eğitim iki gün sürer: bir gün teorik, bir gün pratik. Sertifika tüm kamu ve özel kurumlarda geçerlidir