Bu videoda Mehmet, GTA San Andreas oyununda bulunan bir beta sunucuyu tanıtmaktadır. Sunucu, gerçek hayat rol oynama prensibine dayanarak sancak askeri ve polisiye rollerini içeriyor.. Video, sunucunun özelliklerini detaylı bir şekilde göstermektedir. İlk olarak sunucudaki farklı roller (Türk Silahlı Kuvvetleri, Emniyet Genel Müdürlüğü, Özel Harekat, Cumhurbaşkanlığı ve mafya) tanıtılıyor. Ardından askeri araçlar (askeri zırhlı araba, askeri jeep, tank, uçağı) ve polis araçları (polis aracı, helikopter) gösteriliyor. Ayrıca sunucunun panel özellikleri, silah yetenekleri ve ekran kalitesi gibi teknik detaylar da paylaşılıyor.
Bu video, bir kişinin kraliçe rolünü canlandırdığı bir eğlence içeriğidir. Videoda ana karakter kraliçe rolünü üstlenirken, diğer karakterler köle, hizmetçi ve diğer yardımcı rollerini oynamaktadır.. Videoda kraliçe, kölelerine masaj yaptırma, ayakkabı giydirme, kahve içme ve diğer hizmet isteme gibi kraliçe rolüne uygun davranışlar sergilemektedir. Köleler sürekli olarak kraliçeye hizmet etmeye çalışırken, kraliçe sürekli olarak onları yönlendirir ve isteklerini yerine getirmelerini ister. Video, kraliçe rolünün nasıl oynandığını göstermek amacıyla hazırlanmıştır.
Teknik, öğretim etkinliği için başvurulan beceri veya uygulama biçimidir. Öğretim tekniği, öğretimin etkililiğini yükseltmek için seçilen beceridir. Teknikler grupla, bireysel, sınıf dışı ve aktif olmak üzere dört ana grupta toplanır
Satış eğitimi, ekip performansını artırmak ve müşteri ilişkilerini güçlendirmek için kritiktir. Rol oynama ve simülasyon teknikleri, satış eğitiminde yaygın kullanılan yöntemlerdir. Her iki teknik de teorik bilgilerin pratiğe dönüştürülmesini sağlar
Yaratıcı drama, grupla doğaçlama ve rol oynama teknikleriyle canlandırmalar yapmaktır. Drama kelimesi Yunanca "dran" (eylemek) sözcüğünden türemiştir. İlk çalışmaları 1871-1956 yılları arasında Harriet-Finlay Johnson yapmıştır
Bu video, iki kişinin Aidborn oyunu ve rol oynama deneyimleri hakkında yaptığı bir sohbeti içermektedir. Konuşmacılardan biri kendisini "mahve car Türk RP makara RP yapan bir en güzeli" olarak tanımlamaktadır.. Sohbet, Aidborn oyununun geçmiş dönemlerindeki rol oynama deneyimleri, özellikle "votka dönemleri" ve "OAC" dönemine geçiş süreci üzerine odaklanmaktadır. Konuşmacılar, rol oynamanın gerçeklikten kopma riski, toksiklik yapan oyuncuların tehlikeleri ve oyunun zamanla nasıl değiştiği konularını tartışmaktadır. Ayrıca, Aidborn'un Türkiye'deki popülerliği ve gelecekte bir sunucu açılması durumunda dikkat edilmesi gereken hususlar hakkında görüşlerini paylaşmaktadırlar.
Bu video, iki arkadaşın Brawl Stars oyununu oynadığı bir oyun içeriğidir. Videoda bir kişi "kral" rolünü, diğeri ise "vezir" rolünü üstlenmektedir. Kral karakteri 10.000 kupada oynamaktadır.. Videoda kral ve vezir rolleri arasında geçen bir oyun deneyimi gösterilmektedir. Kral karakteri vezirini kontrol etmeye çalışırken, vezir karakteri kralın emirlerine itaat etmeye çalışmaktadır. Oyun sırasında vezir karakteri kralın kupa kaybetmesini önlemek için çaba gösterirken, kral karakteri vezirin performansını sürekli eleştirir. Video, iki arkadaşın oyun içindeki diyalogları ve rol yapma deneyimiyle ilerler.
Bu video, bir öğretmen tarafından sunulan Ortaöğretim İngilizce 10. ders kitabının Team One bölümünün "Okul Hayatı" konusunu içeren eğitim içeriğidir.. Video, anket formatında ilerleyerek öğrencilerin okul hayatı hakkında İngilizce sorular sormasını ve cevaplamasını içermektedir. İlk bölümde Steve adlı bir öğrencinin Jane tarafından sorulan anket sorularına verdiği cevaplar gösterilirken, ikinci bölümde öğrenciler doğru tonlama ve konuşma hızı üzerinde durarak rol kartları kullanarak rol oynama etkinliği gerçekleştiriyor.. Videoda öğrencilerin kendi anketlerini doldurması, Steve'nin ailesinin bilgilerini doğru/yanlış olarak değerlendirmesi ve İngilizce soru-cevaplarının doğru tonlamasıyla tekrarlanması şeklinde ilerleyen aktiviteler yer alıyor. Ayrıca örnek cümlelerle (arkadaşların isimleri, yaşamları, aile durumları) İngilizce konuşma becerilerini geliştirmeye yönelik pratik uygulamalar sunuluyor.
Beceri, bireyin yeteneklerine dayalı gerçekleştirdiği faaliyetlerdir. Beceri analizi, öğretilebilir basamakların sıralanmasıdır. Öğretim programı analiz, performans belirleme ve değerlendirme aşamalarından oluşur
Bu video, bir içerik üreticisinin GTA 5 oyununda gerçek hayat rol oynama serisinin ilk bölümüdür. Ana karakterler arasında polislikten istifa eden bir içerik üreticisi, Aso, Silo, Furkan, Semih, Yunus, Ahmet, Ensar ve Dayı (eski bir polis) bulunmaktadır.. Video, içerik üreticisinin fakirlikten zenginliğe doğru bir serüvene başlamasını konu almaktadır. İlk bölümde karakterlerin eşyalarını toplayıp yeni bir eve taşınma süreci gösterilirken, ikinci bölümde araba tuning ve motor dükkanında geçen sahneler yer almaktadır. Son bölümde ise karakterlerin bir araba yıkama yerinde tanışması, polis memurlarıyla yaşadığı gerginlikler ve bir araba kovalamasına girmesi anlatılmaktadır.. Sunucu, bu serinin ilerleyen bölümlerinde karakterlerin meslek edinmesi, işlerini büyütmesi ve yeni olaylar yaşayacağını belirtmektedir. Video, karakterlerin bir evde kalması ve polis memurlarıyla yaşadığı gerginlikle sona ermektedir.
Oyunlar özgürlük, içsel sonsuzluk ve ikili durum öğeleriyle karakterizedir. Bilinç koridoru, karakterin ikilemlerini çözmek için kullanılır. Forum tiyatrosu, katılımcıların oyunu yönlendirmesine olanak sağlar. Doğaçlama, bireysel ve grupsal yaratıcılığı geliştirir
Kostüm, gösterilerde kullanılan ve karakterleri canlandıran özel giysilerdir. Kostüm hazırlığı için orijinal yapı araştırması ve uzman desteği gereklidir. Ayakkabı, kemer, peruk gibi aksesuarlar kostümün tamamlayıcılarıdır
Bu video, iki oyuncu arasında geçen bir röportaj veya sohbet formatındadır. Konuşmacılardan biri, setteki davranışları ve rol arkadaşlarıyla ilişkisi hakkında olumlu yorumlar alan bir oyuncudur.. Sohbetin ana konusu oyunculuk mesleğinin doğası ve şöhret kavramıdır. Konuşmacılar, oyunculuk mesleğinin sadece bir iş olduğunu, şöhretin ise ego veya kibir getirmemesi gerektiğini vurguluyorlar. Ayrıca, şöhretin ani olmasının olumsuz etkileri, aile etkisinin önemi ve istikrarlı bir kariyer yapmanın değerleri hakkında görüşlerini paylaşıyorlar. Konuşmacılardan biri, figürasyondan başlayarak adım adım oyunculuk kariyerine ilerlediğini ve ani şöhret yerine uzun soluklu bir kariyer istediğini belirtiyor.
Bu video, Eraycan Özkenar'ın sunduğu bir SCP (Shadow Corporation Project) rol oynama içeriğidir. Videoda komutan, binbaşı, albay, çavuş, doktor, askerler ve bilim adamları gibi çeşitli karakterler rol almaktadır.. Video, gizli bir SCP tesisinin keşfi ve yönetimi etrafında şekillenmektedir. İlk olarak tesisin farklı bölümleri (ecz bölgesi, heavy konteyn zone, panik odası) tanıtılmakta, ardından SCP-173, SCP-939, SCP-914 ve SCP-294 gibi çeşitli esirler ve cihazlar tanıtılmaktadır. Daha sonra askeri personel, tesisdeki görevleri yerine getirirken, uyuşturucu kullanımı, Homelander adlı bir misafirin gelmesi ve sonunda tesisin bir saldırıya uğraması gibi olaylar yaşanmaktadır.. Videoda ayrıca "sessiz dostlar" olarak adlandırılan yaratıklar, "Veba Doktoru" olarak bilinen bir esir ve Apocalpler olarak adlandırılan kişilerin sızması gibi anomali unsurları da yer almaktadır. Ankara Sincan'da geçen bir evrende geçen bu içerik, SCP tesislerinin yapısını ve içindeki esirleri tanıtmak amacıyla hazırlanmıştır.
Bu video, bir bowling turnuvasında katılımcılarla yapılan kısa röportajları içeriyor. Banu, Seda ve diğer katılımcılar turnuvaya katıldıkları süre hakkında bilgi veriyor.. Videoda katılımcılar turnuvanın eğlenceli ve coşkulu geçtiğini, salonun güzel olduğunu ve organizasyonun başarılı olduğunu belirtiyorlar. Ayrıca 2012 Rekabet Kurumu Bowling Turnuvası'nda iyi performans gösterdiklerini ve Roketsanlar olarak bowlingi rol oynadıklarını paylaşıyorlar. Katılımcılar turnuvaya yıllardır katıldıklarını ve Ankara'nın en iyi salonu olarak tanımladıkları Roland'da bu aktivitelerini gerçekleştirdiklerini ifade ediyorlar.
Bu video, öğretim ilke yöntemleri dersinin öğretim teknikleri bölümünü içeren bir eğitim içeriğidir. Konuşmacı, öğrencilere çeşitli öğretim tekniklerini detaylı şekilde anlatmaktadır.. Video, altı farklı öğretim tekniğini ele almaktadır: rol oynama, drama (doğal ve biçimsel), benzetim simülasyon, kartopu ve mikro öğretim. Her bir teknik için tanım, faydaları, kullanım alanları ve örnekler verilmektedir. Özellikle öğretmen adayları için önemli olan mikro öğretim teknikleri ve bunların altı basamaklı süreci detaylı olarak açıklanmaktadır. Video, sınavlarda bu konularla ilgili soruları doğru cevaplamak için gerekli bilgileri içermektedir.
Bu video, iki farklı oyun deneyimini içeren bir vlog formatındadır. İlk bölümde bir anne, kızı Elif ve oğlu Berkay çocuk oyun alanını ziyaret ederken, ikinci bölümde bir grup arkadaş polis temalı bir oyun oynar.. Video, önce bir ailenin çocuk oyun alanını keşfetmesiyle başlar. Havuz, asansör, dondurma bankası, şeker fabrikası, çikolata fabrikası, bisküvi fabrikası, kek fabrikası, moda evi, yaratıcılık hediyesi, dans, müzik ve oyun odası gibi bölümleri ziyaret ederler. İkinci bölümde ise oyuncular polis rolünde para toplama ve hediye verme gibi aktiviteler yapar.. Videoda Elif, kuaför, hemşire, televizyoncu, dedektif ve polis gibi farklı rolleri canlandırırken, polis temalı bölümde bir çocuğun pilot olmak yerine polis olmak istediğini belirttiği bir diyalog da yer almaktadır.