Bu video, bir grup arkadaşın (Muhammet, Ahmet, Doruk ve Batuhan) çeşitli hareketleri gösterdiği ve sokak dövüşü tekniklerini anlattığı bir içeriktir. Videoda bir kişi kamera tutarken diğerleri çeşitli hareketleri uygulamaktadır.. Video iki ana bölümden oluşmaktadır. İlk bölümde arkadaşlar çeşitli hareketleri (ters takla, duvara değmeden takla atma, zor bir alet üzerinde durma) göstermektedir. İkinci bölümde ise dokuz aydır çalıştıkları sokak dövüşü tekniklerini anlatmaktadırlar. Özellikle kelepçelerle yapılan hareketler, kalça vurma teknikleri ve göğüs koruma yöntemleri gösterilmektedir. Video, sokak dövüşünde kullanılabilecek pratik teknikleri öğrenmek isteyenler için faydalı olabilir.
Lesson explores music and festivals for B1+ level students aged 13-17. Duration is approximately 65-75 minutes. Focuses on vocabulary, reading skills, and group presentations
Bu video, bir eğitimci tarafından sunulan eğitim teknikleri hakkında bilgilendirici bir anlatımdır. Konuşmacı, ÖSYM sınavlarında sıkça karşılaşılabilecek bir eğitim tekniği olan "istasyon tekniği"ni detaylı olarak açıklamaktadır.. Video, istasyon tekniğinin temel amacını, çalışma prensibini ve uygulama şeklini anlatmaktadır. Bu tekniğin yaratıcılık, empati becerisi ve çoklu zekayı geliştirmeye yönelik olduğu, öğrencilerin gruplar halinde farklı istasyonlarda (masalarda) farklı görevler yaparak ve birbirlerinin yarım bıraktığı işleri tamamlayarak öğrenme sürecinde yer aldığı açıklanmaktadır. Video, istasyon tekniğinin sorularda nasıl tanınacağı ve uygulamaları hakkında pratik bilgiler sunarak, bir sonraki videoda "konuşma halkası" tekniğinin anlatılacağını belirterek sona ermektedir.
Worksheet includes exercises on verb tenses, matching, and sentence completion. Students complete sentences using second conditional structure. Exercises cover both positive and negative conditional sentences. Class discussion activities involve imagining hypothetical situations
Anlatım yöntemi öğretmen merkezli, soyut kavramların aktarılmasında kullanılır. Sunuş stratejisi, anlatıma araç-gereç ve kavram haritalarını da ekler
Bu video, bir grup arkadaşın toplandığı bir sahneyi göstermektedir. Karakterler arasında "dayı", "Agop", "Ali abi" ve "Abdulı" gibi isimler bulunmaktadır. Ayrıca Rahmi amca adında biri de söz konusudur.. Videoda, bir grup arkadaşın bir karar almak için toplandığı ve bir plan yapmakta oldukları görülür. Konuşmalarda "geri duralım" dedikleri ve birlikte hareket etmeleri gerektiği anlaşılmaktadır. Ayrıca videonun sonunda para ve kağıtlarla ilgili bir sahne yer almakta ve bir arabanın kapıda olduğu belirtilmektedir. Video, bir grup arkadaşın birlikte bir iş planlaması yapma sürecini göstermektedir.
Bu video, bir eğitimci tarafından sunulan matematik dersi formatındadır. Eğitimci, öğrencilerle etkileşim halindedir ve üçgen konusunu ele almaktadır.. Videoda kese kağıdı teknikleri uygulanmaktadır. Öğrencilere kese kağıdı dağıtılır ve üçgenler hakkında bildiklerini ve bilmediklerini bu kağıtlara yazmaları istenir. Eğitimci, eşkenar üçgen ve ikiz kenar üçgen hakkında temel bilgiler verir ve öğrencileri gruplara ayırarak birbirlerine bilgi aktaracaklarını belirtir. Video, üçgenlerin açı ve kenar özellikleri üzerine odaklanmaktadır.
İşbirlikli öğrenme, 2-6 kişilik karma gruplarla ortak amaç doğrultusunda yapılan öğrenmedir. Grup üyeleri hem kendi hem de arkadaşlarının başarısından sorumludur. Gruplar heterojen yapıda olmalı ve olumlu bağlılık içermelidir
MEB müfredatına uygun, ücretsiz ve üyelik gerektirmeyen bir web 2.0 uygulamasıdır. Tüm sınıflara ve derslere ait ünite bazlı oyunlar içerir. Akıllı tahtada, bilgisayarda ve telefonda oynanabilir. Tek, iki, üç ve beş kişilik gruplar halinde oynanabilir
Bu video, Big Brother Türkiye programının bir bölümünü göstermektedir. Videoda Gökçen, Gülşen, Oktay, Yasin, Seda, Funda, Onur, Arsel, İdil, Sinan, Hüseyin, Demir, Rezzan, Tuğra, Çağla ve Turan gibi ev halkı üyeleri yer almaktadır.. Video, ev halkı arasındaki gerilimleri ve iç ilişkileri göstermektedir. Özellikle Seda'nın Yasin ve Gülşen arasındaki ilişkiyi kıskanması, Arsel ve İdil arasındaki sorunlar ve Onur'un duygusal durumu ele alınmaktadır. Ayrıca, Big Brother'in ev halkına verdiği alışveriş görevi için para kazanma çabaları, halka atma yarışması ve alışveriş listesi hazırlama süreci detaylı olarak gösterilmektedir.. Videoda ayrıca ev halkının eleme listesine girmesi riski altındaki isimler, Sinan'ın haftanın lideri olması, ev işlerinin gruplara bölünmesi ve oylama sonucunda evden ayrılacak yarışmacının kim olacağı gibi konular da işlenmektedir. Katılımcılar toplam 6200 lira biriktirerek alışveriş görevini tamamlamakta ve bu süreçte Oktay ve Hüseyin'in cezalandırılması nedeniyle alışveriş bütçesine katkıda bulunamadıkları için üzüntü duyulmaktadır.
Çocuklar çember oluşturup güne başlama rutinlerini tamamlar. Sanat merkezine resim materyalleri yerleştirilir ve ressam kavramı tanıtılır. Çocuklar sanat merkezine mandallarla giriş yapar ve zamanlarını kontrol eder
Bu video, birkaç kişinin birlikte zorlu bir görevi tamamlamaya çalıştığı bir içeriktir. Konuşmalar arasında "black" olarak bahsedilen bir kişi de bulunmaktadır.. Videoda kişiler, birkaç farklı görevi tamamlamaya çalışırlar. İlk görev kolay görünürken, sonraki görevler daha zorlaşır. Son görevde ise bir kişi başarısız olur ve "we didn't do it" diyerek görevi tamamlayamadıklarını belirtirler. Video, izleyicilere teşekkür ederek sona erer.
Bu video, bir eğitim dersinin kaydıdır. Öğretmen, öğrencileri gruplara ayırarak Microsoft Office programlarının (Word, PowerPoint ve Excel) çeşitli özelliklerini öğrenmelerini sağlamaktadır.. Videoda, öğrenciler üç farklı gruba (kırmızı, mavi ve siyah kalemlerle) ayrılarak Microsoft Office 2010 programlarında üç farklı soruya cevap vermektedir. Sorular; Word'de paragraf ayarları, PowerPoint'te slayt arka planı biçimlendirme ve Excel'de formül ekleme konularını içermektedir. Öğrenciler grup çalışması yaparak cevapları yazdıktan sonra grup liderleri cevaplarını özetlemektedir.
Bu video, bir eğitmen tarafından sunulan uzman öğretmenlik hızlandırılmış eğitim dersinin bir bölümüdür.. Video, üç ana bölümden oluşmaktadır: İlk bölümde farklılaştırılmış öğretim kavramı, Gardner'ın çoklu zeka teorisi ve farklılaştırmanın temel ögeleri anlatılmaktadır. İkinci bölümde öğrenmeyi etkileyen faktörler ve çeşitli öğretim stratejileri (sunuş, buluş, araştırma inceleme, tam öğrenme, yapılandırmacı öğrenme, proje tabanlı öğretim, probleme dayalı öğrenme, beyin temelli öğrenme, harmanlanmış öğrenme, yaşam boyu öğrenme ve işbirlikli öğrenme) açıklanmaktadır. Son bölümde ise grup çalışması ve öğretim ilkeleri (hedefe uygunluk, öğrenciye görelik, öğrenci düzeyine uygunluk, hayatilik, transfer, yaparak yaşayarak öğrenme, ekonomiklik, aktüalite, açıklık, somuttan soyut, bilinenden bilinmeyen, yakından uzağa, basitten karmaşığa, bütünlük, anlamlılık, tümdengelim ve sosyallik) ele alınmaktadır.. Video, öğretmenlere yönelik hazırlanmış olup, her konu için örnekler ve uygulamalar içermektedir.
Bu video, bir eğitmenlik veya sosyal etkinlik sonrası katılımcıların ve eğitmenlerin görüşlerini içeren bir derlemedir. Videoda Çağlar ve Emre adlı kişilerin yanı sıra diğer katılımcıların da sesleri duyulmaktadır.. Video, etkinliğin keyifli geçtiği ve katılımcıların memnun kaldığı değerlendirmeleriyle başlıyor. Ardından bir sorunla karşılaşılan bir an gösteriliyor ve bir kişinin sakinleştirilmesi için yardım ediliyor. Video, katılımcıların eğitmenlere teşekkürlerle ve "herkese eline sağlık" ifadeleriyle sona eriyor.
Bu video, bir grup karakterin katıldığı ve kozlarını paylaştığı bir içeriktir. Videoda bir komutan rolü üstlenen bir karakter bulunmaktadır.. Videoda karakterler kendi kozlarını paylaşıyor ve bir komutan figürü, "evlere gidin, sivillere dikkat edin" gibi emirler veriyor. İçerik, karakterlerin birlikte çalıştığı ve belirli bir görev için hazırlıklar yaptıkları bir senaryoyu içermektedir.
Bu video, eğitim konusunda bir tartışma formatında hazırlanmış bir içeriktir. Video, öğrencilerin grup çalışması veya bireysel çalışması konusunda bir soru ile başlar.. Video, grup çalışması ve bireysel çalışma yöntemlerinin her birinin avantajlarını detaylı şekilde incelemektedir. Grup çalışmasının işbirliği, motivasyon ve kritik düşünme becerilerini geliştirdiği, bireysel çalışmanın ise kişiselleştirilmiş öğrenme, solitude ve bağımsız çalışma becerilerini geliştirdiği belirtilir. Sonuç olarak, her iki yöntemin de farklı durumlarda etkili olabileceği ve öğrencilerin esnek bir yaklaşımla her iki yöntemi de kullanabilecekleri vurgulanır.
Bu video, bir öğretmen tarafından sunulan, sevgi kavramını ele alan eğitim içeriğidir.. Video, sevgi kavramının çeşitli yönlerini incelemektedir. İçerikte fotoğraf analizi, akrostiş çalışması, şiir okuma ve yorumlama, sözcük eşleştirme, soru-cevap, şiir tamamlama, grup tartışması, bilgilendirici metin yazma, paragraf tamamlama ve grup çalışması gibi çeşitli aktiviteler yer almaktadır. Özellikle Mehmet Salihoğlu'nun "Sevgi Kurtaracak Bizi" adlı şiiri detaylı olarak incelenmektedir.. Video, sevginin temel bir duygu olduğunu, paylaşıldıkça artan bir meta olduğunu ve insan ilişkilerinde önemli bir rol oynadığını vurgulamaktadır. Öğrencilerin sevgi kavramını farklı açılardan anlamalarına ve ifade etmelerine yardımcı olacak çeşitli etkinlikler sunulmaktadır.