• Buradasın

    Grup Çalışması

    Özetteki ilgi çekici içerikler

    • Zorlu Bir Görevin Tamamlanması

      Bu video, birkaç kişinin birlikte zorlu bir görevi tamamlamaya çalıştığı bir içeriktir. Konuşmalar arasında "black" olarak bahsedilen bir kişi de bulunmaktadır.. Videoda kişiler, birkaç farklı görevi tamamlamaya çalışırlar. İlk görev kolay görünürken, sonraki görevler daha zorlaşır. Son görevde ise bir kişi başarısız olur ve "we didn't do it" diyerek görevi tamamlayamadıklarını belirtirler. Video, izleyicilere teşekkür ederek sona erer.

      • youtube.com
    • Ayşe'nin Değişim Hikayesi

      Bu video, bir çocuk hikayesi formatında olup, Ayşe, Zehra, Kerim ve Nasrettin Hoca karakterlerini içermektedir. Ayşe, başlangıçta kendini beğenmiş ve diğerleriyle çalışmak istemeyen bir öğrencidir.. Video, Ayşe'nin arkadaşlarıyla yaşadığı sorunları ve değişim sürecini anlatmaktadır. İlk olarak, Ayşe'nin grup ödevi için arkadaşlarının onu istemediği ve bunun üzerine arkadaşlarının onu diğer gruplara katılmaya ikna etmeye çalıştığı gösterilir. Daha sonra, Ayşe'nin matematik sınavında birinci olamaması üzerine arkadaşlarının onun davranışlarındaki değişimi fark etmesi ve Nasrettin Hoca'nın yardımıyla Ayşe'nin "versiyon 2" olarak adlandırılan, daha anlayışlı ve sabırlı bir karaktere dönüşmesi anlatılır. Video, Ayşe'nin değişim sürecini ve arkadaşlarının ona verdiği destek üzerine odaklanmaktadır.

      • youtube.com
    • Second Conditional Worksheet Content

      Worksheet includes exercises on verb tenses, matching, and sentence completion. Students complete sentences using second conditional structure. Exercises cover both positive and negative conditional sentences. Class discussion activities involve imagining hypothetical situations

      • oxford-institute-education.com
    • Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımı

      PDÖ ilk kez 1969'da Kanada McMaster Üniversitesi'nde tıp eğitiminde uygulanmaya başlanmıştır. Öğrenciler küçük gruplar halinde yüz yüze çalışarak gerçek hayat problemlerini çözerler. Dewey'e göre problem şüpheli olmalı ve bilimsel araştırma ilkelerine dayanmalıdır

      • acikders.ankara.edu.tr
    • Fen Eğitiminde Proje Tabanlı Öğrenme

      Proje tabanlı öğrenme, doğal koşullarda problem çözme odaklı bir yaklaşımdır. Yaklaşım, XX. yüzyıl başındaki ilerlemecilik görüşünden esinlenmiştir. Fen derslerinde öğrencilerin bilimsel düşünme ve problem çözme becerileri geliştirilir

      • dergipark.org.tr
    • MasterChef Katılımcıları Hakkında Sohbet

      Bu video, bir sohbet formatında olup konuşmacılar MasterChef programı katılımcıları hakkında konuşuyorlar. Konuşmacılar arasında Martin, Joaquín ve Paulita Varela gibi isimler geçiyor.. Videoda katılımcılar arasındaki ilişkiler, grup çalışmaları ve programın yapısı hakkında konuşuluyor. Konuşmacılar, programın bir yarışma olduğunu, katılımcıların her birinin kendi hedefleri olduğunu ve bazı katılımcıların programdan ayrılma riski taşıdığını belirtiyorlar. Ayrıca, programın bir reality show olduğu ve katılımcıların farklı gruplarda çalıştığı da konuşuluyor.

      • youtube.com
    • Bir Roman Yapma Etkinliği

      Bu video, bir grup insanın katıldığı bir etkinliği göstermektedir. Konuşmacı, misafirlerin çok olduğu için birer veya bir buçuk parçalık oyun yapacaklarını belirtiyor.. Videoda bir roman yapma etkinliği gerçekleştiriliyor. Konuşmacı, misafirlerin isteklerine göre kısa parçalar halinde bir roman yapacaklarını ve bunun için bir roman yapacaklarını söylüyor. Video, alkışlarla başlayıp, kısa bir konuşma ve roman yapma etkinliğiyle devam ediyor.

      • youtube.com
    • Değerlendirme Merkezi Hazırlık Eğitim Serisi: Grup Çalışması ve Paydaş Görüşmesi

      Bu video, Tülay Bozkurt tarafından sunulan değerlendirme merkezine hazırlık eğitim serisinin bir parçasıdır. Danışman olarak deneyimlerini paylaşan konuşmacı, danışman adaylarına yönelik eğitim içeriği sunmaktadır.. Video, değerlendirme merkezi sürecindeki grup çalışması ve paydaş görüşmesinin ne olduğunu, nasıl yapıldığını ve önemini anlatmaktadır. İçerik, bu çalışmaların iki aşamalı yapısını (bireysel çalışma ve ekip tartışması) açıklamakta, ayrıca fikir ayrılıkları ve çatışmaların nasıl yönetileceğini ele almaktadır.. Eğitimde, başarılı sonuçlar almak için ekip çalışması, liderlik, demokratik yaklaşım ve çatışmayı yönetme gibi yetkinliklerin önemi vurgulanmaktadır. İki farklı grup çalışması türü (şirketle ilgili genel problemler ve yatırım kararları) üzerinden stratejik bakış açısı, risk algısı ve farklı fikirlere açık olma önemi açıklanmakta, toplantıların sonunda katılımcıların kendilerini nasıl hissetmelerinin önemine değinilmektedir.

      • youtube.com
    • Drama Eğitimi ve Aşamaları

      Drama öğretmeni çocuğun oyun arkadaşıdır ve sürecin temel ögesidir. Öğretmen doğru dil kullanmalı ve oyunculuk eğitimi almalıdır. Sabırlı, hoşgörülü ve esnek bir kişiliğe sahip olmalıdır. Öğrencileri olduğu gibi kabul etmeli ve eşit davranmalıdır

      • turkedebiyati.org
    • İstasyon Tekniği Eğitim Yöntemi

      Bu video, bir eğitimci tarafından sunulan eğitim teknikleri hakkında bilgilendirici bir anlatımdır. Konuşmacı, ÖSYM sınavlarında sıkça karşılaşılabilecek bir eğitim tekniği olan "istasyon tekniği"ni detaylı olarak açıklamaktadır.. Video, istasyon tekniğinin temel amacını, çalışma prensibini ve uygulama şeklini anlatmaktadır. Bu tekniğin yaratıcılık, empati becerisi ve çoklu zekayı geliştirmeye yönelik olduğu, öğrencilerin gruplar halinde farklı istasyonlarda (masalarda) farklı görevler yaparak ve birbirlerinin yarım bıraktığı işleri tamamlayarak öğrenme sürecinde yer aldığı açıklanmaktadır. Video, istasyon tekniğinin sorularda nasıl tanınacağı ve uygulamaları hakkında pratik bilgiler sunarak, bir sonraki videoda "konuşma halkası" tekniğinin anlatılacağını belirterek sona ermektedir.

      • youtube.com
    • Sevgi Temalı Eğitim Videosu

      Bu video, bir öğretmen tarafından sunulan, sevgi kavramını ele alan eğitim içeriğidir.. Video, sevgi kavramının çeşitli yönlerini incelemektedir. İçerikte fotoğraf analizi, akrostiş çalışması, şiir okuma ve yorumlama, sözcük eşleştirme, soru-cevap, şiir tamamlama, grup tartışması, bilgilendirici metin yazma, paragraf tamamlama ve grup çalışması gibi çeşitli aktiviteler yer almaktadır. Özellikle Mehmet Salihoğlu'nun "Sevgi Kurtaracak Bizi" adlı şiiri detaylı olarak incelenmektedir.. Video, sevginin temel bir duygu olduğunu, paylaşıldıkça artan bir meta olduğunu ve insan ilişkilerinde önemli bir rol oynadığını vurgulamaktadır. Öğrencilerin sevgi kavramını farklı açılardan anlamalarına ve ifade etmelerine yardımcı olacak çeşitli etkinlikler sunulmaktadır.

      • youtube.com
    • Sevgi Temalı Eğitim Videosu

      Bu video, bir öğretmen tarafından sunulan, sevgi kavramını ele alan eğitim içeriğidir.. Video, sevgi kavramının çeşitli yönlerini incelemektedir. İçerikte fotoğraf analizi, akrostiş çalışması, şiir okuma ve yorumlama, sözcük eşleştirme, soru-cevap, şiir tamamlama, grup tartışması, bilgilendirici metin yazma, paragraf tamamlama ve grup çalışması gibi çeşitli aktiviteler yer almaktadır. Özellikle Mehmet Salihoğlu'nun "Sevgi Kurtaracak Bizi" adlı şiiri detaylı olarak incelenmektedir.. Video, sevginin temel bir duygu olduğunu, paylaşıldıkça artan bir meta olduğunu ve insan ilişkilerinde önemli bir rol oynadığını vurgulamaktadır. Öğrencilerin sevgi kavramını farklı açılardan anlamalarına ve ifade etmelerine yardımcı olacak çeşitli etkinlikler sunulmaktadır.

      • youtube.com
    • Beyin Fırtınası Tekniği Eğitim Videosu

      Bu video, beyin fırtınası tekniğini detaylı olarak anlatan bir eğitim içeriğidir. Konuşmacı, beyin fırtınası tekniğinin ne olduğunu, tarihçesini ve uygulamalarını açıklamaktadır.. Video, beyin fırtınası tekniğinin tanımı ve tarihçesiyle başlayıp, geleneksel fikir üretme toplantılarıyla karşılaştırmasını yapmaktadır. Ardından beyin fırtınası sürecini etkin kılan faktörler, temel roller ve grup boyutu hakkında bilgiler verilmektedir. Daha sonra beyin fırtınasının avantajları anlatılmakta ve klasik beyin fırtınası tekniğinin beş aşamalı süreci detaylı olarak açıklanmaktadır. Video, ileri seviyedeki uygulamaların biraz daha karmaşık olduğunu belirterek sonlanmaktadır.

      • youtube.com
    • Çocuklar İçin Eğitici ve Eğlenceli Oyun Videosu

      Bu video, Maymuş, Pepee, Şila, Pide, Zeze, Dede, Papa, Pembik, Kulabuz, Leli, Liko, Niko ve Heliko gibi karakterlerin yer aldığı eğitici bir çocuk programıdır.. Video üç ana bölümden oluşmaktadır. İlk bölümde çocuklar müzik aleti çalmaya çalışarak ritim öğrenmeye çalışıyorlar ve ses bulmaca oyunu oynuyorlar. İkinci bölümde köpek bulma oyunu ve çadır partisi hazırlığı yapılıyor. Son bölümde ise karakterler çadırda vakit geçirirken yemeklerini unutmuşlar ve Heliko'nun Lili'nin evine gidip sandviçleri alması önerisiyle video sona eriyor.. Videoda çocukların müzik yapma, ritim öğrenme, grup çalışması, çadır kurma ve yemek yapma gibi çeşitli becerilerini geliştirmeye yönelik eğitici ve eğlenceli aktiviteler yer alıyor. Ayrıca "otur-kalk" oyunu ve "Bu gece buradayım" şarkısı gibi interaktif unsurlar da bulunmaktadır.

      • youtube.com
    • Sokak Dövüşü ve Hareket Eğitimi Videosu

      Bu video, bir grup arkadaşın (Muhammet, Ahmet, Doruk ve Batuhan) çeşitli hareketleri gösterdiği ve sokak dövüşü tekniklerini anlattığı bir içeriktir. Videoda bir kişi kamera tutarken diğerleri çeşitli hareketleri uygulamaktadır.. Video iki ana bölümden oluşmaktadır. İlk bölümde arkadaşlar çeşitli hareketleri (ters takla, duvara değmeden takla atma, zor bir alet üzerinde durma) göstermektedir. İkinci bölümde ise dokuz aydır çalıştıkları sokak dövüşü tekniklerini anlatmaktadırlar. Özellikle kelepçelerle yapılan hareketler, kalça vurma teknikleri ve göğüs koruma yöntemleri gösterilmektedir. Video, sokak dövüşünde kullanılabilecek pratik teknikleri öğrenmek isteyenler için faydalı olabilir.

      • youtube.com
    • Bir Grup İnsanın Birlikte Olduğu Video

      Bu video, bir grup insanın birlikte olduğu bir sahneyi göstermektedir. Videoda "komutanım", "yaver" gibi hitaplar kullanılarak bir lider figürü ve ona bağlı kişiler bulunmaktadır.. Videoda kişiler bir araya gelip bir şeyler yapmaya çalışmaktadır. Konuşmalar arasında "çek", "yavaş yavaş", "suyu çıkar" gibi talimatlar verilmekte ve bir sedyeye oturulması istenmektedir. Ayrıca "Hasan" adında bir kişi de videoda yer almaktadır. Video, bir grup insanın birlikte çalıştığı veya bir görevi tamamlamaya çalıştığı bir sahneyi göstermektedir.

      • youtube.com
    • Yemek Hazırlama ve Erzak Yönetimi Videosu

      Bu video, birkaç kişinin birlikte yemek hazırladığı bir sahneyi göstermektedir. Konuşmalarında "abi" diye hitap ettikleri kişiler arasında bir diyalog bulunmaktadır.. Videoda kişiler, sert bir yerde yattıklarını belirterek başlıyor ve ardından ateş açıp yemek hazırlama sürecine geçiyorlar. Torbada bulunan yarım kilo yağ ve iki kilo pirinç gibi erzakları tartarak, üç gün boyunca karnlarını tok tutmak için erzakları haftaya bölüp, onlardan bir virgül elli kat fazla erzak almanın önemini vurguluyorlar. Video, bir kişinin "rakibi düşürmeye gerek yok, bizim ne yaptığımız önemli" diyerek motivasyon verici bir ifadeyle sona eriyor.

      • youtube.com
  • Yazeka sinir ağı makaleleri veya videoları özetliyor