Çalışma için hoparlör veya kulaklık gereklidir. Metinlerde noktalama ve büyük harf kullanılmaz. Sadece küçük harfler kullanılmalıdır. Ses dosyaları uzak sunucudan yüklenir
Proactive people take control of their lives and direction. Focus on what you can control and let go of what you can't. Use SMART goals to motivate and track progress. Predict potential problems and prevent negative outcomes
Bu video, bir marangozun kendi hayat hikayesini anlattığı bir röportaj formatındadır. Konuşmacı, zorlu bir çocukluk geçirmiş ve marangoz olarak geçimini sağlamış biridir.. Video, konuşmacının nişanlılık sürecinden başlayarak düğün hazırlıklarını, ev satışı ve giyim eşyalarını yenileme çabalarını anlatır. Ardından müteahhitlik işine girmesi, kaymakamla tanışması ve hükümet konağı tamiri için çalışması aktarılır. Son bölümde ise bir subaşı gelinin bahçesinde ot çekme işi ve bu işten kazandığı parayla jet eve dönüşü anlatılır. Video, konuşmacının zorlu yaşam koşullarında nasıl kendini geliştirdiğini ve başarıya ulaştığını göstermektedir.
Evrim Ağacı kanalında yayınlanan bu eğitim videosunda, konuşmacı matematik yeteneğinin genetik olup olmadığı konusunu ele alıyor ve matematiğin önemini anlatıyor.. Video, matematik yeteneğinin sadece %20'sinin genetik olduğunu, geri kalan %80'inin çevre, pratik ve çalışma ile şekillendiğini açıklıyor. Konuşmacı, matematiğin evreni anlamamızda ve günlük hayatta problem çözme becerilerimizi geliştirmede oynadığı rolü vurgulayarak, matematiği öğrenmenin pratik yollarla (sudoku, satranç gibi) ve farklı kaynaklardan (YouTube, Khan Akademi gibi) nasıl yapılabileceğini anlatıyor.. Videoda ayrıca matematik korkusunun genetik zaaflardan değil, kendini veya çevreyi kandırmaktan kaynaklandığı belirtiliyor ve matematikle ilgilenmek isteyenlere popüler bilim kitapları okumaları, Ali Nesin, Can Gürses gibi matematikçilerin kitaplarını okumaları ve etkinlik platformlarına katılmaları tavsiye ediliyor. Konuşmacı, genetik determinizm zırvasından uzaklaşıp, insanların kendi potansiyellerini kendi çabalarıyla gerçekleştirebileceklerini vurguluyor.
İlişkiyi hatırlatan eşyaları ve hediyeleri bir süre ortadan kaldır. Eski partnerle en az bir-iki ay görüşmekten kaçın. Sosyal medyada ve telefon görüşmelerinde iletişimi kes. Egzersiz yaparak moralini yükselt
94 oeuvre başlık altında 10'dan fazla gramer konusu içeriyor. 512 sayfalık 9 bölümlük bir eser. Başlangıç seviyesinden ileri seviyeye kadar zorluk seviyeleri mevcut. 2012'den bu yana 31 baskı yapmış
Bu video, bir dizi veya film sahnesini göstermektedir. Ana karakterler Nazlı, Recai (Nazlı'nın eski sevgilisi), Semiha Hanım ve bir psikolog/doktor karakteridir.. Video, Nazlı'nın psikolojik destek oturumlarını ve Recai ile olan karmaşık ilişkisini konu almaktadır. Nazlı, kendini beğenmeme hissi, yalnızlık, kayıp ve kendini sevme konularındaki sorunlarını psikologla ele alırken, aynı zamanda Recai'nin kendisini terk etmesi ve dört numaralı bir kızla olan ilişkisinden duyduğu öfkeyi dile getirmektedir.. Videoda Nazlı'nın kendi kendine gelme süreci, kendi ihtiyaçlarını fark etmesi ve korkularından kurtulması için psikologun verdiği rehberlik gösterilmektedir. Ayrıca Nazlı'nın babasıyla olan mesafeli ilişkisi ve Recai ile olan ilişkisinin değerlendirilmesi de videoda yer almaktadır.
Bu video, bir fotoğrafçılık eğitmeni tarafından sunulan canlı bir yayındır. Konuşmacı, fotoğraf, video, Photoshop, Lightroom ve Premiere gibi konularda eğitim veren bir YouTube kanalı sahibidir.. Video, fotoğrafçılık ekipmanları ve eğitim kaynakları hakkında bilgiler sunarak başlıyor, ardından kendini geliştirme yöntemleri ve geleceğin teknolojik gelişmeleri üzerine geçiyor. Konuşmacı, eski fotoğraf makineleriyle çekilen kaliteli fotoğraflar göstererek ekipmanın her zaman önemli olmadığını, eğitim ve deneyimin daha önemli olduğunu vurguluyor. Ayrıca, YouTube, Udemy, İstanbul İşletme Enstitüsü ve Başakşehir Living Lab gibi platformlardaki ücretsiz eğitim fırsatlarını tanıtıyor.. Videoda ayrıca 3D yazıcıların yakın gelecekte evlerimize nasıl gireceği, pandemi sonrası yaşamın evlere kapanma eğiliminde olduğu ve uzaktan eğitim ve çalışma modelinin artacağı konuları ele alınıyor. Konuşmacı, her gün yarım saat ayırarak kendini geliştirmenin önemini vurgulayarak, izleyicilere günlük rutinlerinde verimlilik kazanmaları için önerilerde bulunuyor.
Atatürk'e göre başarı, "başaracağım" diyerek başlayıp "başardım" diyenindir. Başarısızlıktan daha kötü olan hiçbir şeye başlamamaktır. Başarı merdivenine elleri cebinde tırmanılmaz. Sadece sınırları aşmanın riskini alanlar ne kadar ileri gidebildiklerini görür
Net hedefler belirlemek ve gerçekçi olmak önemlidir. Kendini tanımak için farklı aktivitelere katılmak gerekir. Motivasyon kaynaklarını tespit etmek başarıyı artırır
Bu video, konuşmacının kendi tecrübelerinden yola çıkarak izleyicilere kendini geliştirme önerileri sunduğu bir eğitim içeriğidir. Konuşmacı, İstanbul Üniversitesi'nde eğitim almış biri olarak deneyimlerini paylaşmaktadır.. Video, günümüzde zorlaşan hayat koşullarında nasıl öne çıkabileceğimizi ve kendini nasıl geliştirebileceğimizi anlatmaktadır. Konuşmacı, kendini geliştirmek için dört temel yöntem önermektedir: başarılı insanlarla tanışmak, dünya ve Türk klasiklerini okumak, fikir kıvılcımlarını not etmek ve çantanın içinde defter, kalem ve kitap bulundurmak, insanlarla temas eden işlerde çalışmak. Video, konuşmacının kendi deneyimlerinden örnekler vererek bu yöntemleri açıklamakta ve izleyicilere kendi gelişim yöntemlerini yorumlarda paylaşmalarını önermektedir.
Bu video, Osman Nuri Burucu tarafından sunulan bir motivasyon mesajıdır. Konuşmacı, tıp okuyan biri olarak kendi deneyimlerini paylaşmaktadır.. Video, insanların kendilerini durduran bahaneleri ele alarak başlıyor ve gerçek cesaretin ne olduğunu anlatıyor. Konuşmacı, kendi yolunda darbeler alarak, ihanetlere uğrayarak ve sıkıntılar çekerek ilerlediğini, ancak asla vazgeçmediğini vurguluyor. Video boyunca "asla vazgeçme", "daha çok çalış" ve "hayatınla ilgili sorunun mu var?" gibi motivasyonel mesajlar tekrarlanarak, izleyicilere hayatlarını değiştirmeleri için cesaret veriyor.
Bu video, bir konuşmacının izleyicilere kişisel gelişim ve başarı stratejileri sunduğu eğitim içeriğidir.. Video, insanların dünyaya geldiğinde zeka ve yetenek olarak bir hediye aldıklarını vurgulayarak başlıyor ve kendini geliştirme yöntemleri sunuyor. İlk bölümde odanın kişisel yeteneklere uygun şekilde düzenlenmesi, korkuları aşmak için liste oluşturma, rutini bozmak, gelecek için hayaller yazma ve Pareto kuralını uygulama gibi yöntemler anlatılıyor. İkinci bölümde ise etrafındaki üç kişiden objektif geri bildirim alma, yarım bıraktığı işleri tamamlama veya bırakma, 25 somut hedef belirleme ve farklı filmler izleyerek zihinsel egzersiz yapma gibi stratejiler paylaşılıyor.. Bu rehber özellikle seyahat imkanı olmayan veya maddi kısıtlamalar yaşayan kişiler için pratik ve uygulanabilir çözümler sunmaktadır.
Bu video, bir dövüş temalı film veya dizi sahnesini göstermektedir. Karakterler arasında "Master Han", "Gray" ve diğer öğrenciler bulunmaktadır.. Videoda, bir karakterin geçmişinden kurtulmak ve kendini geliştirmek için çabalaması anlatılmaktadır. Master Han'ın öğrencisine eğitim vermesi, ancak öğrencinin artık kendi başına savaşmak istemesi ve Master Han'ın bunu kabul etmemesi gösterilmektedir. Son bölümde ise bir karakterin "bu adamlar benim ailem" diyerek diğerlerini korumak istemesi ve onların birbirleriyle dövüşmesini istememesi vurgulanmaktadır.