Bu video, bir oyun içeriği üreticisinin ETS 2 (Euro Truck Simulator 2) oyununda Uşak'tan Çanakkale'ye kargo taşımacılığı yaptığı bir oyun videosu. İçerik üreticisi, 1.54 sürümünde çalışan bir mod kullanarak oynuyor.. Videoda içerik üreticisi, Uşak'tan Çanakkale'ye 464 km'lik bir yolculuk yapıyor. Yolculuk sırasında aracın otomatik vites sistemi, gösterge paneli ve yol koşulları hakkında bilgiler veriyor. Yolculuk sırasında çeşitli engellerle karşılaşıyor, yokuşlar, köprüler ve diğer araçlarla karşılaşıyor. Video, Çanakkale'ye varış ve teslimat ile sona eriyor.
ODY, uluslararası ve yurtiçi taşımacılıkta orta düzey yöneticiler için mesleki yeterlilik belgesidir. Yetki belgeli firmalar, türlerine göre ODY belgeli personel istihdam etmek zorundadır. Belge, üniversite öğrencileri için hızlı mesleğe başlama imkanı sağlar
Bu video, Türk girişimcilerin geliştirdiği Sorti Cargo projesini tanıtan bir tanıtım filmidir. Videoda firma yetkilileri ve projenin teknik özellikleri hakkında bilgiler verilmektedir.. Video, Sorti Cargo'nun saatte bin kilometre hıza ulaşan, 2500 kilometreye kadar otonom kargo taşımacılığı yapabilen insansız hava aracı projesini anlatmaktadır. Proje, gelişmiş tahrik sistemi, derin öğrenme yapısına sahip elektronik uçuş kontrol ünitesi ve hibrit yakıt buster teknolojisi ile konvansiyonel taşımacılığı yeniden şekillendirmeyi amaçlamaktadır. Minimum uygulanabilir ürün olarak adlandırılan Ruawa, yüksek hızlı ROAV 724 aracının küçük kardeşi olarak geliştirilmekte ve yakın zamanda pilot alan ve demo çalışmaları için hangardan çıkması planlanmaktadır.
TİO, eşya ve kargo taşımacılığı yapan gerçek veya tüzel kişiliklere verilen belgedir. Belge karayolu, denizyolu, demiryolu ve havayolu modlarında taşıma imkanı sağlar
Bu video, bir Türk aksiyon dizisinin bölümüdür. Ana karakterler arasında Korkut, Müdür (Ekber Baltacı), Enver, Dağhan, Nilüfer, Aydan ve diğer aile üyeleri bulunmaktadır.. Dizinin ana teması, ölü sanılan Korkut'un geri dönüşü ve onun yeni planları etrafında şekillenmektedir. Korkut, Müdür ile bir anlaşma yaparak şirketin imkanlarından yararlanmak isterken, aynı zamanda tetikçiler göndererek bir oyun başlatmaktadır. Videoda ayrıca uzun süredir devam eden bir aile düşmanlığı ve bunun çözümüne yönelik çabalar da yer almaktadır.. Dizide kurtarma operasyonları, bomba tehditleri ve bulmaca çözme gibi gerilimli sahneler bulunmaktadır. Karakterler arasında Mesut'un kurtarılması, Nilüfer'in korunması ve Aydan'ın Amerika'ya gitme planları gibi farklı hikaye hatları da bulunmaktadır. Ayrıca tiyatro sahnesinde geçen bir kurtarma macerası ve kargo taşımacılığındaki bomba tehdidi gibi dramatik olaylar da dizinin içeriğini zenginleştirmektedir.
Bu video, bir oyun içeriği olup, oyuncu Euro Truck Simulator 2 oyununda kargo taşımacılığı yapmaktadır. Oyuncu, Mercedes marka bir kamyon kullanarak IKEA'dan Rusya'ya, oradan Kanada'ya kargo götürmektedir.. Videoda oyuncu, kargo taşımacılığı yaparken yaşadığı çeşitli olayları anlatmaktadır. İlk olarak kargo yükünü alıp, ardından yolculuk sırasında yaşanan teknik sorunlar (lastik değişimi), çalışanlarla yaşanan sorunlar (Muhittin adlı çalışanın bilgisayar parçası çalması ve kaçması) ve yolculuk sırasında karşılaşılan zorluklar gösterilmektedir. Video, kargo yükünün teslim edilmesiyle sona ermektedir.
Bu video, bir kargo taşımacısının yolculuk deneyimlerini anlattığı bir vlog formatındadır. Videoda anlatıcı, Ali adında bir arkadaş ve Bülent adında bir kişi yer almaktadır.. Video, iki farklı kargo taşımacılığı yolculuğunu göstermektedir. İlk bölümde anlatıcı, anneannesi evinde valiz hazırlayıp Çorum'dan Ankara'ya geçip yem alarak Antalya'ya inme planını gerçekleştirmektedir. İkinci bölümde ise Bülent abi'nin Dorse adlı aracını kullanarak RİGİPS fabrikasından alçıpan yükleme işlemi ve Antalya'dan Ankara'ya kargo taşımacılığı gösterilmektedir.. Videoda kargo taşımacılığının günlük rutini, yükleme alanlarındaki bekleme süreçleri, mazot alma işlemleri ve sürüş deneyimleri detaylı olarak anlatılmaktadır.
En az iki farklı taşıma modunun entegre edilerek kullanılmasıdır. Yüklerin sorunsuz aktarılmasını sağlar. Lojistik açıdan karmaşık gönderi yollarını yönetir
İstanbul'da taşımacılık, lojistik ve turizm sektörlerinde şoför pozisyonları mevcuttur. İş ilanları B, C, D, E sınıfı ehliyet ve tecrübe gerektirir. Düzenli gelir ve sosyal haklar gibi avantajlar sunulmaktadır
Bu video, bir kamyon şoförünün günlük iş hayatını anlattığı bir vlog formatındadır. Şoför, Konya'da şehir içi kargo taşımacılığı yapan ve Ford marka araçla çalışan biridir.. Videoda şoför, kamyonunun sağa yatma sorunu, yük taşıma zorlukları ve günlük iş rutini hakkında bilgiler vermektedir. Video, araç yükleme süreciyle başlayıp, 18 palet taş yüklenmesi, yokuşları aşma zorlukları ve yeni bir fabrikaya taş teslimatı ile devam etmektedir.. Şoför ayrıca şehir içi işlerde kilitli parke taşı ve boru taşıma yaptığını, günlük altı sefer attığını ve yorgunluk hissetmediğini anlatmaktadır. Gelecek planlarını paylaşarak, haftada 2-3 video atacağını ve ilerleyen zamanlarda aracını damperli çevirmeyi düşündüğünü belirtmektedir. Video, şoförün bir sonraki videoda Sutaş'a gideceğini söylemesiyle sona ermektedir.
Bu video, Fatih adlı bir kargo şoförünün Amerika'daki kargo taşımacılığı deneyimlerini anlattığı bir Z raporu formatındadır. Fatih, Pensilvanya'da yaşayan ve Amerika'da kargo taşımacılığı yapan bir şofördür.. Videoda Fatih, yaklaşık 24-25 gün süren uzun bir yolculuktan sonra evine dönüşünü ve son üç günlük kargo rotasını anlatıyor. Delaware, Louisiana, Mississippi, Arizona, Meksika, New York, Dallas, Fordward, Jersey gibi farklı şehirler arasında yaptığı kargo seyahatlerini, yük alıp bırakma noktalarını ve şirketindeki deneyimlerini paylaşıyor.. Fatih ayrıca yolculuk sırasında yaşadığı teknik problemleri (tırın yağ değişimi, akü sorunu, sis lambası ve sinyal lambası) ve eve dönüş heyecanını da anlatıyor. Video, Fatih'in gelecekte drone almayı planladığını ve prodüksiyonunu daha heyecanlı hale getirmek istediğini belirtmesiyle sona eriyor.
Bu video, bir kamyon şoförünün yolculuk deneyimlerini ve araç tamir süreçlerini anlattığı bir vlog formatındadır. Şoför, Eskişehir'den Konya'ya giden yolculuğunda yaşadığı teknik sorunları ve çözümlerini paylaşıyor.. Video, şoförün lastik kontrolü ve sibop değişimi ile başlayıp, yolda kaldığı bir noktada kayış gergisi arızasını ve Afyon Çay'da parça bulma sürecini anlatıyor. Ardından arabanın şarj etmemesi sorunu, yan sanayi parçaları ile yaşadığı zorluklar ve iç aydınlatma sistemini tamir etme süreci gösteriliyor. Son bölümde ise Torbalı Şok'tan Karacabey'e yumurta taşımacılığı ve yumurta kolilerinin boşaltılması gösteriliyor.. Videoda ayrıca şoförün yolculuk sırasında yaşadığı zorluklar (bozüyük'te uyku, Afyon Çay'da bekleme, servis alma uyarısı) ve kargo taşımacılığı sürecindeki bekleme süreleri de paylaşılmaktadır. Şoför, gelecekte orijinal parça almayı düşündüğünü ve araç tamiri konusunda deneyimlerini aktarmaktadır.
2014 model altı araçlar kabul edilmiyor. İstanbul'da her ilçede kargo merkezleri bulunuyor. Paket başına 4 TL gibi sabit ücret alınıyor. Günde 30-40 kargo dağıtımı yapılıyor
Bu video, Yeni Ümit Eğitim Kurumlarından Gürsoy Karacasu tarafından sunulan bir eğitim dersidir. Eğitmen, yetki belgeleri konusunda bilgi vermektedir.. Video, eşya kargo taşımacılığı yapan firmaların almak zorunda olduğu yetki belgelerini detaylı şekilde anlatmaktadır. K, C, L, M ve N yetki belgeleri ile bunların alt dalları (K1, K2, K3; C1, C2, C3; L1, L2; M1, M2, M3; N1, N2) açıklanmaktadır. Her belgenin hangi taşımacılık faaliyetlerinde kullanıldığı, süreleri ve faaliyet alanları hakkında bilgiler verilmektedir. Özellikle sınavlarda sıkça çıkan konular vurgulanarak, yetki belgelerinin süreleri (5 yıl) ve bazı belgelerin (K1, C2, M2, N2) faaliyet alanları gibi önemli detaylar paylaşılmaktadır.
MNG Havayolları 1996'da %100 yerli sermaye ile kuruldu. Türkiye'nin ilk özel hava kargo taşıyıcısıdır. Dünyanın dört kıtasına düzenli kargo seferleri gerçekleştiriyor
Bu video, Boarding Info kanalında yayınlanan bilgilendirici bir içeriktir. Sunucu, küresel salgın döneminde hava yollarının yolcu uçakları ile kargo taşımacılığı yapma durumunu anlatmaktadır.. Video, kargo uçuşlarının tarihçesiyle başlayıp, küresel salgın döneminde yolcu uçuşlarının durdurulması ve hava yollarının yolcu uçaklarını kargo taşımacılığı için kullanmaya başlaması konusunu ele alıyor. Hava yollarının bu yöntemi kullanarak finansal durumlarını iyileştirmeye çalıştığı, kargo taşımacılığının nakliye maliyetlerini artırdığı ve sevkiyat sürelerini uzattığı detaylı şekilde anlatılıyor. Video, havacılık sektörünün normal akışına dönmek için birkaç ay beklenmesi gerektiği bilgisiyle sonlanıyor.
Bu video, Yasin ve Orhan adlı iki tır şoförünün İzmir'e tuğla taşıma yolculuğunu belgeledikleri bir vlog formatındadır. Konuşmacı, 42 tonluk bir tır ile tuğla taşıma işi yapan ve kargo taşımacılığına yeni başlayan bir şofördür, Orhan ise yıllarca deneyimli bir şofördür.. Videoda, tırın döşeme süreci, yolculuk hazırlıkları, tuğla yükleme ve indirme işlemleri, yolculuk boyunca yaşadıkları deneyimler ve kargo taşımacılığı hakkında bilgiler paylaşılmaktadır. İzleyicilerin sıkça sorulan "kazanç" konusuna da değinilerek, kargo taşımacılığının kazançlı olabilmesi için gerekli stratejiler ve çalışma prensipleri anlatılmaktadır.. Videoda ayrıca çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği, mesleğin aile hayatı üzerindeki etkileri ve gençlere yönelik mesleki tavsiyeler de yer almaktadır. Konuşmacı, kendi tecrübelerinden yola çıkarak gençlere kendi hayalleri için çalışmak ve hatalardan ders çıkarmak konusunda tavsiyelerde bulunuyor.
Bu video, bir oyun eğitim serisinin onuncu bölümüdür. Sunucu, kargo taşımacılığı ile ticaret yapma konusunu adım adım anlatmaktadır.. Video, kargo taşımacılığı için gerekli gemi seçimi ve ticaret rotalarının nasıl oluşturulacağını göstermektedir. Sunucu, Caterpillar 564 standart kargo kapasitesine sahip bir gemi kullanarak, Selin uydusundan diamond alıp Her Never şehrindeki business center'a satma ve dönüşte Portalisa'ya scrap metal satma rotasını uygulamalı olarak göstermektedir. Ayrıca, dinamik ekonomi sisteminin gelecekte ticaret rotalarını nasıl etkileyeceği hakkında bilgi verilmektedir.
Bu video, Enes adlı kargo işi yapan ve elektronik dükkanı olan bir kişinin elektrikli kamyonetinin detaylı incelemesini sunan bir araç tanıtım içeriğidir. Videoda Enes'in Mehmet adlı yardımcısı da yer almaktadır.. Video, yüz percent elektrikli bir kamyonet/taşıyıcı/transporter aracının teknik özelliklerini, iç ve dış tasarımını, şarj sistemini ve kullanım deneyimini kapsamlı şekilde ele almaktadır. Araçın 1000 watt motor gücü, 43 amper lityum aküsü, LED lambaları, disk fren sistemi gibi teknik özellikleri gösterilirken, avantajları (düşük yakıt tüketimi, geniş bagaj alanı, park kolaylığı) ve dezavantajları (yedek parça pahalılığı, zayıf fren sistemi) da detaylı olarak anlatılmaktadır.. Videoda ayrıca aracın 1,5 metre yükseklik, 1,5 metre genişlik ve 1,65 metre derinlikte geniş bir bagaj alanına sahip olduğu, 50-60 km menzil kapasitesi sunduğu ve 500 kg kadar yük taşıyabilme kapasitesi olduğu belirtilmektedir. Enes'in bir yıl önce satın aldığı bu elektrikli aracı paket dağıtımı için kullandığı ve bisiklet yollarından geçebildiği, yağmur ve çamurdan korunduğu gibi kullanım özellikleri de videoda gösterilmektedir.
Bu video, Nedim Şeker Akademi tarafından yapılan bir eğitimci tarafından sunulan Sürücü Raporlama Sınavı (SRC) hazırlık canlı yayınıdır. Eğitmen, izleyicilerle etkileşimli bir şekilde sorular çözmekte ve cevapları açıklamaktadır.. Videoda SRC sınavının yapısı, sınavda çıkabilecek soru türleri ve çözüm teknikleri ele alınmaktadır. Sınavın 42 yazılı ve 6 uygulama sorusu olduğu, toplam 100 puan üzerinden değerlendirildiği ve 70 puan almak için 28 doğru cevap verilmesi gerektiği belirtilmektedir. İçerikte iş güvenliği, araç muayene sorumluluğu, kargo taşımacılığı, far kullanımı, trafik işaretleri, kavşak kuralları, karayolu taşıma yönetmeliği, tehlikeli madde taşıyan araçlar ve sisli havalarda far kullanımı gibi konularda sorular çözülmektedir.. Eğitmen, sınavlara girecekler için soruları dikkatli okumaları, boş bırakmamaları ve acele etmemeleri tavsiyesinde bulunmaktadır. Ayrıca, sınavlarda %90 ve üzeri not alabilecekleri konusunda motivasyon vermektedir. Video boyunca izleyicilerden gelen mesajlar okunmakta ve onların katılımı teşvik edilmektedir.