Ford Cargo 1835, uluslararası taşımacılıkta tercih edilen bir çekici. Araç 650 litrelik yakıt tankıyla 100 km'de 36 litre yakıt tüketiyor. Klimalı kabin, takograf ve reterdar gibi güvenlik sistemleri mevcut. Çarpmalı vites sistemi ve hidrolik direksiyon bulunuyor
Bu video, bir vlog formatında olup, sunucu ve uzun zamandır görüşmediği arkadaşı Gürkan Aksoy'un Dortmund'ta bir Scania kamyonetini tanıttığı ve Gürkan'ın kamyonla yaptığı yolculuğu gösteren bir içeriktir. Gürkan, İspanya'da Santander, Madrid ve Ir'da çalışan bir şofördür.. Video, Gürkan'ın özel olarak donatılan Scania R400-400-460 model kamyonetin detaylı incelemesiyle başlıyor ve ardından kamyonla yapılan gece yolculuğu gösteriliyor. Yolculuk sırasında kamyonun teknik özellikleri, sürüş deneyimi ve konfor özellikleri hakkında bilgiler paylaşılıyor.. Videoda ayrıca Gürkan'ın kamyonun 10 bin euro'luk şoför koltuğu, kapı kolu, düğmeleri ve lastik basınç sistemi gibi teknik özelliklerini anlattığı, yolculuk sırasında karşılaştığı zorlukları ve plaka hatası nedeniyle giremediği bir ülkeye girememesi gibi olayları paylaştığı görülüyor. Video, sürücünün yolculuk deneyimlerini ve yolculuk sırasında yaşadığı zorlukları yansıtan bir şekilde sona eriyor.
"Yol Arkadaşı" kanalında yayınlanan bu araç inceleme videosunda, uzun yıllardır tır ve Mercedes Sprinter kullanmış deneyimli bir şoför, 2021 model İveco Daily Highway'i test ediyor.. Videoda otomatik şanzımanlı İveco Daily Highway'in dış ve iç dizaynı, sürüş konforu, teknolojik özellikleri ve performansı detaylı olarak inceleniyor. Sunucu, aracın 7,20 tona kadar genişletilmiş şasesi, otomatik vites sistemi ve hız sabitleyici gibi olumlu yönlerini vurgularken, uzun boylu şoförler için dar kabin ve sallanan araç gibi dezavantajlarını da belirtiyor.. Videoda ayrıca aracın sahibi Mustafa abi'nin yaşadığı sorunlar (korna çalışmıyor, sensörler sorunları) hakkında bilgi veriliyor ve 2021 model İveco Daily ile eski model arasındaki farklar gösteriliyor. Sunucu, kendi deneyimlerine göre Mercedes Sprinter'i en iyi araç olarak değerlendiriyor.
Bu video, bir yolcu tarafından çekilen otobüs yolculuğu vlogu formatında olup, 20 yıllık tecrübeye sahip bir otobüs şoförünün mesleğine dair deneyimlerini ve düşüncelerini paylaştığı bir içeriktir. Videoda Serkan adlı yolcu, şoför ve diğer yolcularla (Hamza ve Usta) birlikte yolculuk yapmaktadır.. Video, Batman'dan Bitlis'e yapılan bir otobüs yolculuğunu konu almaktadır. İlk bölümde otobüs durağında bekleyiş ve hareket anları gösterilirken, ikinci bölümde şoförün mesleğe başlama hikayesi, 20 yıllık tecrübesi ve mesleğin zorlukları anlatılmaktadır. Son bölümde ise kar yağışı altında Antalya'dan Bitlis'e doğru yolculuk, Buzlu Pınar dinlenme tesisinde mola verme ve bölgenin dağlık manzaraları gösterilmektedir.. Videoda otobüs şoförlüğünün zorlukları, maliyetlerin artışı, trafik sorunları, polis ve jandarma kontrolleri gibi konular ele alınmaktadır. Ayrıca şoför, mesleğin teknik bilgiye dayanmakla kalmayıp deneyime de ihtiyaç duyduğunu ve otobüs şoförlüğünün bir hastalık gibi bir sevgi olduğunu vurgulamaktadır. Yolculuk sırasında farklı iller ve kültürlerin nasıl değiştiği de gösterilmektedir.
Bu video, Eskişehir'de Hoover'dan beyaz eşya yüklemesi yaparken bir tır şoförünün Garmin LGB1000 model navigasyon cihazını tanıttığı bir ürün incelemesidir.. Videoda şoför, tır için özel olarak tasarlanmış bu navigasyon cihazının özelliklerini detaylı şekilde göstermektedir. Cihazın tır için özel ayarlar (römork yapılandırması, yükseklik, genişlik, ağırlık), patlayıcılar ve AD&R yükleri için özel özellikler, rotalar için alternatif seçenekler, trafik durumu bildirimleri, mola planlayıcısı, Truck Parking Europe uygulaması, geri görüş kamerası desteği ve internet tarayıcısı gibi fonksiyonları anlatılmaktadır. Ayrıca şoför, cihazın beğenmediği yönlerini de paylaşarak, hiçbir navigasyon sisteminin mükemmel olmadığını ve biraz mantık kullanmanın gerektiğini belirtmektedir.
Bu video, garaj işi yapan ve tur gezi işi yapan bir otobüs şoförünün İzmir'deki deneyimlerini anlattığı bir vlog formatındadır.. Videoda şoför, şehir içi trafikte yaşadığı zorlukları, şerit değiştirme alışkanlıkları ve emniyet şeridine girme gibi konularda eleştirel bir bakış açısı sergilemektedir. Ayrıca maaş konusundaki endişelerini, Instagram ve YouTube'dan gelen yorumlara yanıt vererek otobüs şoförlerinin kaza yapma oranının neden yüksek olduğunu açıklamaktadır.. Şoför, otobüs şoförlüğünün bir meslek olduğunu, doğru şekilde yapıldığında her mesleğin yapılabileceğini vurgulamakta ve izleyicilere otobüs mesleğine olan sevgilerini dile getirmektedir. Video sonunda patronunun arabasını 2+1'e çevirmek için koltukçuya gitmesi gerektiği ve bir iki gün izin istemesi gerektiği konusunda bilgi vermektedir.
Bu video, Cevat Uluslararası Nakliyat'ın garaj amiri Fatih Tosun ile yapılan bir araç tanıtım içeriğidir. Fatih abi, firmada 16-17 yıldır şoförlük ve garaj yöneticiliği yapmakta, ayrıca 1981 yılından beri baba mesleği olarak devam etmektedir.. Videoda 2021 model MAN TGX 18510 PS gücündeki kamyonun detaylı tanıtımı yapılmaktadır. İçerik, aracın dış görünümü, iç dizaynı, teknolojik özellikleri ve sürüş deneyimi hakkında kapsamlı bilgiler sunmaktadır. Araç, "full artı full" olarak tanımlanmakta ve yaklaşık 125 bin lira civarında bir fiyatla satılmaktadır.. Videoda aracın LED far sistemi, özel amblemi, kabin kaldırma sistemi, havadanlık, yan rüzgarlıkları, çift ekran sistemi, ekonomik sürüş modu (EFEC), otomatik cruise control, şerit takip sistemi, çarpma destek ünitesi, dijital klima, joystick kontrol paneli, navigasyon sistemi, Apple CarPlay uyumluluğu, radyo özellikleri, ayarlar menüsü, gece lambaları, sunroof, el freni, farlar, aynalar, kapı kilitleme sistemi, 35 litrelik buzdolabı ve yatak düzeni gibi detaylar gösterilmektedir.
Bu video, Hoşoğlu Makine Sanayi Ticaret Limited Şirketi'nin yönetim kurulu başkanı Adem Hoşoğlu ve şoför Bey Şen'in İveco Daily kamyonları hakkında deneyimlerini paylaştığı bir tanıtım videosu.. Videoda öncelikle Adem Hoşoğlu, şirketin çelik konstrüksiyon ve gömme rezerv şase üretimi yaptığını ve İveco ile tanışma sürecini anlatıyor. Ardından İveco Daily'nin kasa uzunluğu, şasesinin tek parçadan oluşması, uzun bakım aralığı, düşük yakıt tüketimi ve taşıma kapasitesi gibi avantajlarını vurguluyor. Son bölümde ise Bey Şen, kamyonun yol bilgisayarı, şerit takibi, yokuş kalkış desteği, şoför koltuğu, klima sistemi ve müzik sistemi gibi özelliklerini detaylı şekilde anlatıyor.
Bu video, bir tır şoförünün Almanya'daki deneyimlerini anlattığı bir vlog formatındadır. Şoför, Mercedes kepçe taşıyan bir tırla yolculuk yaparken izleyicilere bilgi vermektedir.. Video, Almanya'daki tır şoförlüğünün çeşitli yönlerini ele almaktadır. Şoför, Almanya'daki yol kuralları, cezalar, maaşlar, benzin fiyatları ve kamyon fiyatları hakkında bilgiler paylaşmaktadır. Ayrıca, Almanya'da tır şoförü olmak için gerekli şartlar, deneyim puanlarının önemi ve şoförlerin günlük rutinleri hakkında pratik bilgiler sunulmaktadır. Video boyunca şoför, otobanda yolculuk yaparken karşılaştığı durumları ve cezaları göstererek konuyu somutlaştırmaktadır.
Bu video, bir tır şoförünün yolculuk deneyimini anlattığı bir vlog formatındadır. Şoför, iki kepçe yüklenmiş bir tırla yolculuk yapmaktadır.. Videoda şoför, rampa çıkışlarında yaşadığı zorlukları, diğer araçlarla yaşadığı trafik sorunlarını ve yolculuk boyunca yaşadığı maceraları anlatmaktadır. Yolculuk sırasında denize dalışlar, tünel geçişleri ve çeşitli trafik durumları gösterilmektedir. Şoför, yolculuk boyunca izleyicilere selam vererek ve yorumlar yaparak etkileşim kurmaktadır.
Bu video, bir şoförün İtalya Triester limanında bulunan 2016 model Krone Dorse kamyonunun yemek dolabının sorunlarını gösterdiği bir inceleme içeriğidir.. Videoda şoför, kamyonun yemek dolabının açılış ve kapanış mekanizmasının zorluklarını uygulamalı olarak göstermektedir. Dolabın genişliği, bulaşık yıkama sistemi ve pimlerin yerleştirilmesi gibi teknik detaylar ele alınmaktadır. Şoför, bu tasarımın şoförler için işkence olduğunu belirterek yetkililere seslenmektedir. Ayrıca, kamyonun spanzet takma konusundaki zorlukları da bahsederek, bu konuda da bir video çekeceğini söylemektedir.
Bu video, bir röportaj formatında olup, sunucu ile 30 yıllık deneyime sahip tır şoförü Mustafa Abi arasında geçen sohbeti içeriyor. Mustafa Abi, Asya ve Avrupa arasında seyahat eden, yaklaşık 10 yıldır İveco kullanmakta olan deneyimli bir şofördür.. Videoda öncelikle İveco 2010 SD450 model kamyonun teknik özellikleri, avantajları ve dezavantajları detaylı olarak ele alınıyor. Ardından şoför mesleğinin zorlukları, teknolojik gelişmelerin mesleğe etkileri ve Avrupa'da yaşadığı maceralar anlatılıyor. Son bölümde ise ağır yük taşımacılığında dikkat edilmesi gereken güvenlik önlemleri ve şoförlerin yolculuk sırasında yaşadığı zorluklar konuşuluyor.. Videoda ayrıca Mustafa Abi'nin 693.000 km yol yapmış olan İveco kamyonunun yakıt tüketimi, bakım gereksinimleri, kabin yapısı ve performansı hakkında bilgiler veriliyor. Ayrıca Avrupa'da yaşadığı sağlık sorunları, İslamiyet'e olan inancı ve Türklerin Avrupa'da nasıl karşılandığı gibi kişisel deneyimler de paylaşılıyor.
Bu video, Boys kanalında yayınlanan, sunucu ve dolmuş şoförü Suat Abi'nin yeni aldığı İveco Dalia dolmuşunu tanıttığı bir inceleme içeriğidir. Suat Abi, daha önce Magus dolmuşu kullanmış ve şimdi daha yeni bir model tercih etmiştir.. Videoda Suat Abi, 2014 model İveco Dalia'nın özelliklerini detaylı olarak anlatmaktadır. Araç 14 kişilik (şoför dahil) kapasiteli, 3.0 motor hacmine sahip ve Koç üretimi bir minibüs olarak tanıtılmaktadır. Suat Abi, aracın iç mekanı, tavan yüksekliği, havalandırma sistemi, kalorifer özellikleri ve sürüş konforu hakkında bilgiler vermektedir. Ayrıca, toplu taşıma sektöründeki pandemi durumu ve kış mevsiminde araç kullanımı hakkında da konuşulmaktadır.