Ankara-Samsun arası mesafe 407 km'dir. Yolculuk süresi yaklaşık 4 saat 46 dakikadır. Ana yol mavi, alternatif yollar gri renkle gösterilmiştir
Bu video, Karayolları Genel Müdürlüğü'nün faaliyetlerini ve projelerini tanıtan bir tanıtım filmidir. Videoda Cahit Bey ve Ferhat Şirin gibi karakterler yer almaktadır.. Video, Türkiye'nin ulaşım altyapısını geliştiren Karayolları Genel Müdürlüğü'nün projelerini kronolojik olarak anlatmaktadır. Yavuz Sultan Selim Köprüsü, Osmangazi Köprüsü, Çanakkale 1915 Köprüsü, Çamlık Tüneli, Ovid Tüneli, Cankurtaran Tüneli, İlgaz 15 Temmuz İstiklal Tüneli, Sabuncubeli Tüneli, Menemen-Aliağa-Çandarlı Otoyolu, Akdeniz Sahil Yolu, Ankara-Niğde Otoyolu, Yeni Zigana Tüneli, Missibi Köprüsü ve Kömürhan Köprüsü gibi önemli projeler tanıtılmaktadır. Ayrıca, 2023 ve 2035 ulaştırma vizyonu kapsamında akıllı ulaşım sistemleri ve teknolojinin yollarla bütünleşmesi hedeflendiği belirtilmektedir.
Bu videoda bir lastik uzmanı, dört mevsim lastikler hakkında bilgi veriyor.. Konuşmacı, dört mevsim lastiklerin ılıman iklim kuşağında (İç Anadolu, Sert Doğu Anadolu, Marmara) kullanılabileceğini ancak Türkiye'nin çoğunluğunun yaşadığı karasal iklim kuşağında (sert yaz, sert kış) verimli olmadığını açıklıyor. Dört mevsim lastiklerin kış lastiği özellikleri barındırdığı için üç ayda erdiğini, fren mesafesinin uzadığını ve yakıt tüketimini artırdığını belirtiyor. Ayrıca, bu lastiklerin fiyatlarının kış ve yaz lastikleriyle benzer olduğunu ve müşterilerin çoğunlukla can güvenliği için bu lastikleri tercih ettiğini vurguluyor.
Ankara-Kayseri arası mesafe 315 km'dir. Yolculuk süresi yaklaşık 3 saat 53 dakikadır. Ana yol mavi, alternatif yollar gri renkle gösterilmiştir
Edward Teach (Blackbeard), 1680 civarında Bristol'da doğdu. 1716'da Benjamin Hornigold'un tayfasına katıldı. Kalın siyah bıyığı ve korkutucu görünüşüyle tanındı. New Providence adasında korsanlık faaliyetlerine başladı
Bu video, bir kişinin Karadeniz usulü bir kar hakkında bilgi verdiği bir tanıtım içeriğidir. Videoda bir kişi, karın özellikleri ve kullanım şekli hakkında açıklamalar yapmaktadır.. Videoda karın direksiyonu, oturma yeri ve yedek direksiyon gibi parçaları gösterilmektedir. Karın nasıl kullanılacağı, sağa sola hareket ettirilmesi ve frenleme mekanizması anlatılmaktadır. Ayrıca, karın doğaya zarar vermemesi gerektiği vurgulanmaktadır.
Bu video, bekar ve yalnız bir karavancının Karaman'da iki sene kullandığı ve çeşitli bölgelerde gezdiği karavan deneyimlerini paylaştığı bir vlog formatındadır.. Video, karavan yaşamının günlük rutinlerini, teknik özelliklerini ve dikkat edilmesi gereken noktalarını kapsamlı şekilde ele almaktadır. Konuşmacı, karavanın hidrofor sistemi, su depolama, kapı düğmeleri gibi teknik detayları anlatırken, karavan park etme, bakım ve kullanım konusunda püf noktalarını paylaşmaktadır. Ayrıca, karavan alırken dikkat edilmesi gereken hususlar, galeriden alım, ilk sahibiyle iletişime geçme ve karavan sigortası konularında tavsiyelerde bulunmaktadır.. Videoda ayrıca karavan yaşamının ekonomik yönleri, gençlerin gelecek endişeleri ve toplumsal davranışlar hakkında düşünceler de yer almaktadır. Konuşmacı, yaz aylarında Akdeniz bölgelerinde karavan yaşamının zorluklarını anlatarak, sıcak mevsimlerde daha serin bölgelere (Toroslar, Saklı Kent, Trakya) gitmenin önemini vurgulamaktadır.
Bu videoda bir motosiklet sürücüsü, Kawasaki marka motosikletiyle 400 km/s hıza ulaşma deneyimini anlatıyor. Dört aylık bir çalışmanın ardından bu başarıya ulaşmış.. Videoda sürücü, 2016 yılında Kawasaki motosikletini ilk kez kullandığında 380 km/s hıza ulaştıklarını ve kendisinin bu rekoru 400 km/s'ye çıkarmayı hedeflediğini anlatıyor. Türkiye'de Karayolları ile görüşerek bazı imkanlar elde ederek çeşitli hız denemeleri yapmış, sonunda 400 km/s'ye ulaşmayı başarmış. Sürücü, bu yüksek hız denemesinin tehlikeli olduğunu, bir daha böyle bir deneyim yapmayacağını ve motosikletini artık kullanmayacağını belirtiyor.
Taşıma modları, ürünlerin varış noktalarına ulaşma rotalarını ifade eder. Lojistik maliyetleri içinde taşıma, %40 oranında etkilidir. Taşıma modları mevsim, ekonomik şartlar ve alıcı adresine göre değişir
Founded in 1740 as London's oldest independent maritime publisher. Merged with Seamanship International in 2008, relocating to Scotland. Publishes over 400 titles to 110 countries worldwide. More than one million ebooks used on 40,000 ships
Bu video, bir kişinin Kotor Kalesi'ne ücretsiz yoldan nasıl çıkılacağını adım adım gösterdiği bir gezi rehberidir.. Video, Kotor Kalesi'ne çıkan iki farklı yolu (ücretli ve ücretsiz) tanıtarak başlıyor. Ücretli yolun giriş kapısı ve ücreti (kişi başı 15 Euro) hakkında bilgi veriliyor. Ardından ücretsiz yolun güzergahı detaylı olarak gösteriliyor: köprüden sonra patikadan tırmanma, küçük bir kafede dinlenme, keçilerle karşılaşma, kilise yanından geçme ve kaleye giriş için pencereden tırmanma adımları anlatılıyor. Video, kaleye giriş yapıldıktan sonra Kotor Körfezi'nin muhteşem manzarasını göstererek sona eriyor.
India has 13 major ports and 217 non-major ports as of 2024. Major ports are managed by Ministry of Ports under central government. Non-major ports are overseen by state maritime boards. Only 68 non-major ports handle cargo, others serve fishing and ferries
Bu video, bir kişinin Erzurum'a nasıl gidilebileceği hakkında bilgi verdiği bir rehber formatındadır. Konuşmacı, Erzurum'a kayak dersi çekmek için gideceğini belirterek izleyicilere ulaşım bilgilerini paylaşmaktadır.. Video, Erzurum'a ulaşım seçeneklerini detaylı şekilde anlatmaktadır. Hava yoluyla, karayoluyla ve demiryoluyla Erzurum'a gelebileceğiniz, ancak havaalanından ve otogardan doğrudan geçiş olmadığı belirtilmektedir. Şehir merkezinden Erzurum'a ulaşım için halk otobüsü ve Develi minibüsleri seçenekleri sunulmakta, her birinin fiyat, çalışma saatleri ve durakları hakkında bilgiler verilmektedir. Konuşmacı, özellikle Develi minibüslerini tavsiye etmektedir.
Bu video, bir sürücünün Dacia Sandero Stepway model aracın lastiklerini incelediği bir yolculuk vlogu formatındadır. Sürücü, Çanakkale'ye giden yolculukta lastiklerin performansını değerlendiriyor.. Videoda, Dacia Sandero Stepway'in lastiklerinin özellikleri ve kullanım alanları detaylı olarak anlatılıyor. Sürücü, lastiklerin kaya, toprak ve bozuk yol şartlarında iyi performans gösterdiğini, ancak asfalt ve kuru toprakta konforlu olmadığını belirtiyor. Ayrıca lastiklerin yağmurlu koşullarda dikkatli kullanılması gerektiği, virajlarda dikkatli olunması gerektiği ve çamurda kullanılabilecek MT serisi lastiklerin de bulunduğu bilgisi paylaşılıyor. Video, Çanakkale'ye giden yolculuk sırasında çekilmiş olup, lastik incelemesi sırasında kısa bir mola verilerek sandviç yedikleri de gösteriliyor.
Bu video, bir gezi vlogu formatında olup, konuşmacılar Kotor Kalesi'ni ziyaret ediyor.. Videoda konuşmacılar, Kotor Kalesi'ne ulaşmak için bin üç yüz basamak tırmanma yolculuğunu anlatıyor. Kaleye giriş ücreti kişi başı sekiz euro olarak belirtiliyor ve terleme garantili olduğu vurgulanıyor. Konuşmacılar, Kotor Körfezi'nin manzarasını ve kaleye ulaştıktan sonra karşılaştıkları kalabalık durumu paylaşıyor. Video, kaleye tırmanma sürecinin devam ettiğini ve yaklaşık elli-yüz basamak daha kaldığını belirterek sona eriyor.
Bu video, bir motosiklet vlogu formatında olup, anlatıcı ve kuzeni Fransa'da motosiklet sürüşü yapıyor. Anlatıcı, iki buçuk aydır motosiklet sürmediğini ve bu videoda mikrofon kullanarak daha iyi ses kalitesi sunmayı amaçladığını belirtiyor.. Videoda, Fransa'da motosiklet sürüşü deneyimi, karantina sonrası sokakların durumu ve motosiklet sürüşü kuralları hakkında bilgiler paylaşılıyor. Anlatıcı, 50 cc'lik motosikletin plaka, ruhsat ve kasko gerektirdiğini, ancak kendisinin bu belgeleri henüz çıkarmadığını ve bu nedenle polis tarafından yakalanırsa motorun elden alınabileceğini belirtiyor. Ayrıca, Fransa'nın çarşısında motosiklet sürüşü yaparak insanların tepkilerini gözlemlemektedir.. Videoda ayrıca Fransa'nın kum fabrikaları gösterilmekte ve motosikletin kafe, spor, yarışlık, nostalji ve Türk tarzı özellikleri vurgulanmaktadır. Anlatıcı, Fransa'nın çarşısında daha fazla video çekeceğini ve insanların tepkilerini göstereceğini belirtmektedir.
Bu video, bir içerik üreticisinin Kartepe ATV'de Fatih Bey ile birlikte ATV ve UTV hakkında bilgi aldığı ve safari turu yaptığı bir vlog formatındadır. Videoda ayrıca Fatih Bey'in köpeği Sultan da yer almaktadır.. Video, ATV ve UTV arasındaki farkları açıklayarak başlıyor ve Kartepe ATV'deki farklı modelleri (Kuba LH 200, CF Moto UTV, dizel yakıtlı UTV) tanıtıyor. Ardından Fatih Bey'in eşliğinde Dev Kuyusu'ndan başlayarak orman, Aygır Deresi ve Maşukiye Restaurantlar'a kadar uzanan bir safari turu gerçekleştiriliyor. Tur sırasında karanlık orman bölgesine de giriliyor ve kış mevsiminde karda ATV'lerin nasıl kullanılacağı hakkında bilgi veriliyor. Video, doğaya saygılı olmanın önemi vurgulanarak sona eriyor.
Bu video, Ali Samangül tarafından hazırlanan, karayollarında devasa yükleri taşıyan nöbet araçları ve ağır nakliyat şoförleriyle yapılan röportajları içeren bir içeriktir. Videoda Süleyman abi, Mustafa, Melik kaptan, Osman Kaptan (7 yıllık Uber şoförü) ve Alparslan (5 yıllık Proje Taşıma Mühendisliği GAŞ'den öncü artçı) gibi şoförler yer almaktadır.. Video, nöbet araçlarının çalışma koşullarını, kaptanların deneyimlerini ve karşılaştıkları zorlukları ele almaktadır. Şoförler, uzun süreli yolculuklar, konvoy halinde çalışma, farklı ülkelerdeki trafik kanunları ve mevzuatlarla ilgili deneyimlerini paylaşıyorlar. Ayrıca, ağır araçların yol üzerindeki zorlukları, diğer sürücülerle yaşanan anlaşmazlıklar ve mesleğin sabır gerektiren bir iş olduğu vurgulanmaktadır.. Videoda ayrıca Ali abi'nin 540 model 6x4 dört aracı tanıtılmakta ve şoförler arasında yol güvenliği, başarılar ve Allah'ın rızası dilekleri paylaşılmaktadır. Şoförlerin araçlarında bulunan konteynerler ve sosyal imkanları gösterilmekte, şoförlerin gece boyunca araçlarında kalmaları ve günlük yaşamları hakkında bilgiler verilmektedir.
Bu video, teknolojinin ulaşım alanındaki katkılarını anlatan eğitici bir içeriktir.. Video, dünya keşfinin ve turizmin önemini vurgulayarak başlıyor ve teknolojinin kara, deniz ve hava yolları gibi ulaştırma çeşitlerine yaptığı katkıları açıklıyor. Gemilerin su direncinden etkilenmemesi için sivri uç tasarımı ve uçakların kuşlardan esinlenerek kanatlı tasarlanması gibi örnekler veriliyor. Bu gelişmeler sayesinde eskiden uzun süren yolculuklar günümüzde saatler içinde tamamlanabiliyor ve dünya birbirine yakın bir bölge haline geliyor.
Bu video, konuşmacının kendi yaşadığı motosiklet plakası kaybı deneyimini paylaşarak bilgilendirme amacıyla hazırladığı bir içeriktir.. Videoda, motosiklet plakasının kaybolması durumunda yapılması gerekenler adım adım anlatılmaktadır. Konuşmacı, plakasını bir kilometrelik düz bir alanda kaybettiğini ve üç-dört gün aramalarına rağmen bulamadığını belirterek, plaka kaybı durumunda karakola gidip kayıp çalıntı tutanağı tutulması, notere yönlendirilmesi ve plaka yenileme sürecinin nasıl ilerlediğini açıklamaktadır. Ayrıca, bu işlem için ödenmesi gereken ücretler (noter ücreti 715 TL, şoför odası ücreti 135 TL, plaka alma ücreti 200 TL) ve tüm sürecin yaklaşık 1,5 saatte tamamlanabileceği bilgisi de paylaşılmaktadır.