Bu video, İzmir'de İngilizce öğretmenliği yapan Zehra Hoca ve diğer bir eğitmen tarafından sunulan bir webinar formatındaki eğitim içeriğidir. Sunum, e-Twinning platformu üzerinden düzenli olarak gerçekleştirilen webinarlar kapsamında hazırlanmıştır.. Webinar, eğitimde mobil teknolojilerin etkili kullanımı üzerine odaklanmakta ve çeşitli uygulamaların nasıl entegre edilebileceğini göstermektedir. Sunumda Socrative, Padlet, QR Kod uygulamaları, Aging Boot, Cool Faces, Finger Surat, Motion Portrate, Movementcam, Viva Video, Otorapi, Aurasma, Lego Movie Maker, Class Dojo gibi mobil uygulamalar tanıtılmakta ve bunların eğitimde nasıl kullanılacağı adım adım gösterilmektedir.. Sunum, dersin amacına hizmet etme, işbirliği destekleme, öğrencilerin kullanımını sağlama ve üst düzey düşünme becerilerini geliştirmeyi amaçlayan dört önemli soru etrafında şekillenmektedir. Ayrıca, katılımcıların Padlet sayfası üzerinden etkileşimli bir şekilde katılmaları ve uygulamaların pratik kullanım örnekleri paylaşılmasıyla sunum zenginleştirilmektedir.
Program, öğrencilerin dört temel dil becerisini geliştirmeyi hedefler. Öğrenme süreci öğrencilerin bireysel farklılıklarına göre planlanır. Program, değerler ve yetkinlikler çerçevesinde bütünleşik bir yapı sunar
Bu video, bir eğitimci tarafından Worldwall adlı web 2.0 aracının tanıtımını yapan bir eğitim içeriğidir.. Video, Worldwall'ın öğretmenlerin öğrenciler için etkileşimli öğrenme materyalleri oluşturmasına yardımcı olan bir web sitesi olduğunu açıklayarak başlıyor. Ardından siteye giriş yapma, dil seçimi yapma ve çeşitli etkinlik türlerini (kelime bulmacaları, quizler, matematik aktiviteleri, interaktif oyunlar) tanıtıyor. Son bölümde ise etiketli diyagram etkinliği oluşturma süreci adım adım gösteriliyor ve oluşturulan etkinliğin nasıl paylaşılacağı anlatılıyor.
Bu video, bir öğretmenin sınıfında öğrencilerle etkileşimli bir şekilde şekiller oyununu anlattığı bir eğitim içeriğidir. Öğretmen, Yusuf adında bir öğrenciyi seçerek oyunu göstermektedir.. Videoda, masanın üzerinde çeşitli şekiller (kare, dikdörtgen, daire, üçgen, elips) ve renkler (kırmızı, yeşil, mavi, turuncu, sarı) kullanılarak bir oyun anlatılmaktadır. Öğretmen önce şekilleri ve renkleri tanıtıyor, ardından "şekiller şarkısı" eşliğinde parmaklarla dans etme ve şekillerle eşleştirme oyunu oynuyor. Oyun önce iki kişilik olarak, daha sonra sınıfın tüm üyeleriyle devam edecektir.
Wordwall, görsel materyaller ve etkileşimli etkinlikler oluşturmak için kullanılan bir araçtır. Hazır şablonlar sayesinde hızlı içerik hazırlama imkanı sunar. Web özellikli cihazlarda oynatılabilir ve öğrencilerle paylaşılabilir. Temel, standart ve pro üyelik seçenekleri mevcuttur
Bu video, çocukların üç rakamını öğrenmelerini sağlayan eğitici bir içeriktir. Bir öğretmen veya eğitmen, çocuklarla etkileşimli bir şekilde konuşmaktadır.. Videoda üç rakamının tanıtımı yapılmakta, parmaklarla gösterilmesi istenmekte ve arılarla ilgili bir soru sorularak sayma becerisi pekiştirilmektedir. Video, üç rakamını bulup yapıştırma aktivitesiyle sonlanmaktadır.
Matematik atölyeleri öğrencilerin matematiksel becerilerini geliştirmeye yardımcı olur. Trendyol'da uygun fiyatlı ve güvenli alışveriş imkanı sunulur. Atölyede etkileşimli çalışma kağıtları ve eğitici oyunlar bulunur
Bu video, bir öğretmen ve öğrencilerin katıldığı etkileşimli bir Türkçe eğitim içeriğidir.. Video üç ana bölümden oluşmaktadır: İlk bölümde "Elimde Saz, Dilimde Türkü Memleketim" adlı şiirin okunması ve analizi yapılmaktadır. İkinci bölümde Türkçe dil bilgisi kuralları, söz sanatları ve vatanseverlik kavramı çeşitli etkinliklerle işlenmektedir. Son bölümde ise öfke atasözü ve Mert adlı bir çocuğun internet bağımlılığı konusu ele alınmaktadır.. Videoda şiirin renklendirilmesi, kelimelerin anlamlarının tahmin edilmesi, benzetme tespiti, büyük harflerin kullanım kuralları, ev sevgisi, vatan özlemi ve atasözlerinin anlamlarının araştırılması gibi çeşitli etkinlikler yer almaktadır. Ayrıca Alper Gezer Avcı'nın tanıtım kartı doldurulması ve Mert'in sanal mahalle uygulamasında matematik ödevini yapmaya karar vermesi gibi hikayeler de videoda işlenmektedir.
Quiz soruları 120 karakterlik sorular ve 5-4 dakika süre sunar. Doğru/yanlış soruları 120 karakterlik sorular ve 5-4 dakika süre sunar. Kısa cevaplı sorular 20 karakterlik cevaplar ve 20-4 dakika süre sunar. Bulmaca soruları 120 karakterlik sorular ve 20-4 dakika süre sunar. Kaydırmalı sorular 10-4 dakika süre ve 10-10 karakter cevap sınırı sunar
Bu video, çocukların yedi rakamını öğrenmelerini sağlayan eğitici bir içeriktir. Bir öğretmen rolünde konuşan kişi, çocuklarla etkileşimli bir şekilde yedi rakamını tanıtmaktadır.. Videoda yedi rakamının tanıtımı yapılmakta, parmaklarla gösterilmesi istenmekte ve arılarla ilgili bir sayma etkinliği gerçekleştirilmektedir. Çocuklar yedi rakamını bulup yapıştırma etkinliğiyle video sonlanmaktadır.
FlipHTML5, PDF'leri etkileşimli dijital kitaplara dönüştüren bir platformdur. Platform YouTube videoları ve yapay zeka destekli içerik oluşturma imkanı sunar. Kitaplar çevrimiçi sınıflar ve öğrenme yönetim sistemlerine entegre edilebilir
Kahoot'un ücretsiz planı üç katılımcıyla sınırlı ve 22 farklı ücretli planı var. AhaSlides, ücretsiz plan dahil kapsamlı bir alternatif sunuyor. Platformlar hem ücretsiz hem ücretli seçenekler içeriyor
Bu video, çocukların dokuz rakamını öğrenmelerini sağlayan eğitici bir içeriktir. Bir öğretmen rolünde konuşan kişi, çocuklarla etkileşimli bir şekilde ilerlemektedir.. Videoda dokuz rakamının tanıtımı yapılmakta, parmaklarla gösterimi öğretilmektedir. Ayrıca dokuz arı sayma aktivitesiyle rakamın anlamını pekiştirme ve dokuz rakamını bulup yapıştırma etkinliğiyle pratik yapma imkanı sunulmaktadır.
Bu video, bir eğitimci tarafından sunulan Kahoot platformunun tanıtımını ve kullanımını anlatan bir eğitim içeriğidir.. Video, Kahoot'un ne olduğunu açıklayarak başlıyor ve platformun bilgi yarışması, tartışma, anket ve karşılaştırma olmak üzere dört farklı kategoride oyunlaştırılmış eğitimler sunabildiğini belirtiyor. Ardından Kahoot'un beş temel avantajı (esnek yapısı, ücretsiz olması, raporlama imkanı, çeşitlilik ve basitliği) anlatılıyor. Son bölümde ise Kahoot'a üye olma, yeni bir sınav oluşturma ve öğrencilerle oyun oynama süreci adım adım gösteriliyor. Video, öğrencilerin motivasyonunu artıran interaktif bir öğrenme aracı olarak Kahoot'un nasıl kullanılacağını detaylı şekilde açıklıyor.
Bu video, çocuklar için hazırlanmış bir eğitici içerik olup, çeşitli mesleklerdeki amcalarla etkileşimli sayma öğretimi sunmaktadır.. Videoda baloncu, bakkal, karpuzcu, şekerci, simitçi, çiçekçi ve balıkçı amcalar sırayla çocuklara "kaç balonun/çikolatan/karpuzun/şekerin/simidin/çiçeğin/balığın var?" sorularını sorarak onları 1'den 10'a kadar saymaya teşvik etmektedir. Her meslek için "gelin çocuklar birlikte sayalım" cümlesiyle başlayıp "yaşasın bir, iki, üç... on" şeklinde sayma işlemi tekrarlanmaktadır.
Bu video, bir öğretmen ve öğrenciler arasında geçen etkileşimli bir İngilizce dil eğitimi formatındadır. Öğretmen, İngilizce telefon görüşmesi kalıplarını ve iletişim tekniklerini öğretmektedir.. Video, telefon iletişiminde kullanılan İngilizce kalıpları ve diyalogları öğretmeyi amaçlamaktadır. İlk bölümde telefon tarihi, iletişim araçlarının tarihsel gelişimi ve cep telefonlarının avantajları-dezavantajları ele alınırken, ikinci bölümde telefon görüşmesinde not bırakma, meşgul olma durumları ve iletişim sorunları için kullanılan ifadeler anlatılmaktadır.. Videoda ayrıca telefon açma ve kapatma konuları, soru çözümleri ve öğrencilerin bilgilerini test eden aktiviteler de yer almaktadır. İçerik, sağlıklı telefon diyaloglarının nasıl yürütüleceği konusuna da değinmektedir.