Excel'de sözlük oluşturmak için iki yöntem vardır: 1. Yazım Denetimi Sırasında Sözcük Ekleme: - Şeritte "Gözden Geçir" sekmesine tıklayın ve "Yazım" düğmesini seçin. - "Yazım" penceresinde, Excel hücreleri tek tek kontrol edecektir. - Ek kelimenin pencerede göründüğünü gördüğünüzde, "Sözlüğe Ekle" düğmesini tıklayın. 2. Özel Sözlükler Kullanarak: - Şeritte "Dosya" sekmesine tıklayın ve ardından "Seçenekler" düğmesini seçin. - "Excel Seçenekleri" penceresinde, "Prova" seçeneğini tıklayın ve "Özel Sözlükler" düğmesini seçin. - "Kelime Listesini Düzenle" düğmesini seçin, kelimenizi ilk metin kutusuna girin ve ardından "Ekle" düğmesini tıklayın. - Yeni pencerede "Tamam" düğmesini tıklayın ve ardından "Özel Sözlük" penceresinde tekrar "Tamam"a tıklayın.