"Eğitimin temelleri 36" ifadesi, belirli bir bağlamda tanımlanmamış bir terimdir. Ancak, eğitimin temel kavramlarından bazıları şunlardır: Birey: Eğitim sürecinde bireyin biyolojik, psikolojik, sosyal ve kültürel özellikleri önemlidir. Davranış değişikliği: Eğitim, bireyin davranışlarında istenilen değişiklikleri oluşturmayı hedefler. Kasıtlılık: Eğitimdeki değişiklikler önceden belirlenen hedeflere yönelik olmalıdır. Süreç: Eğitim, bireyin yaşamı boyunca devam eden planlı bir süreçtir. Ayrıca, 0-36 aylık çocuklar için eğitim programları, çocukların bilişsel, dil, fiziksel ve sosyal-duygusal gelişimlerini desteklemeyi amaçlar. Daha fazla bilgi için ilgili eğitim programları veya kuramları hakkında spesifik detaylar sağlanması gerekebilir.