MBA'de (Master of Business Administration) aşağıdaki bölümler bulunmaktadır: 1. Finans: Özel sermaye ve girişim sermayesi, değerleme, uluslararası finansal yönetim, fintech ve dijital finans, kurumsal finans gibi konuları kapsar. 2. Pazarlama: Tüketici davranışı, pazarlama yönetimi, pazarlama analitiği, fiyatlandırma stratejisi, marka yönetimi, yeni ürün geliştirme gibi alanları içerir. 3. İnsan Kaynakları: Sağlık ekonomisi, dijital sağlık dönüşümü gibi elektif dersler de dahil olmak üzere, sağlık yönetimi alanında uzmanlaşma imkanı sunar. 4. Proje Yönetimi: Lojistik yönetimi, iş danışmanlığı gibi konuları kapsar. 5. İşletme Analitiği: Veri madenciliği, veri görselleştirme, risk yönetimi sistemleri, müşteri içgörüleri araştırması gibi konuları içerir. Ayrıca, MBA programları genel yönetim, girişimcilik gibi çeşitli uzmanlık alanları da sunmaktadır.