Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kitantik'te iade süreci şu şekilde işler:
- Siparişin kargoya verilmemiş olması durumu 1. Siparişteki ürünler kargoya verilmemişse, iade talebi onaylanır ve para iadesi gerçekleştirilir 1.
- Siparişin kargoya verilmiş olması durumu 1. Bu durumda, iade talebi mağaza onayına sunulur 1. Müşteri, sistem tarafından verilen kargo koduyla ürünleri ücret ödemeden iade edebilir 1. Mağaza, ürünlerin kendisine ulaşmasının ardından iade talebini onaylar veya gerekçenin geçerli olmaması durumunda reddeder 1. Onay halinde para iadesi yapılır 1.
Cayma hakkı kapsamında olmayan iadelerde, ürünlerin ambalajının açılmamış olması gerekir 4.
İade işlemleri hakkında daha fazla bilgi için Kitantik'in müşteri hizmetleri ile iletişime geçilmesi önerilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: