• Buradasın

    EBYS

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Belgenet TGSB nedir?

    Belgenet, devlet kurumlarında kullanılan, TSE 13298 standardına sahip tescilli bir elektronik belge yönetim sistemidir. TGSB kısaltması hakkında ise bilgi bulunmamaktadır. Eğer bu kısaltma belirli bir kurum veya kuruluşla ilgiliyse, daha fazla bilgi veya bağlam sağlanması gerekebilir. Belgenet'in bazı özellikleri: Kurumsal belgelerin yasal mevzuat ve standartlara uygun şekilde elektronik ortamda güvenli ve etkin olarak yönetilmesini sağlar. Java ortamında, platform ve veri tabanı bağımsız olarak çalışır. Mobil uygulama ile 7/24 erişim imkanı sunar.

    Ticaret Bakanlığı Ebys nasıl kullanılır?

    Ticaret Bakanlığı EBYS'nin (Elektronik Belge Yönetim Sistemi) kullanımı için aşağıdaki adımlar izlenir: 1. EBYS'ye Giriş: ebys.ticaret.gov.tr adresine gidilir. Internet Explorer veya Microsoft Edge tarayıcılarında, verilen kurulum sayfasının linki açılır. "Windows Uygulaması Kur" butonuna tıklanır. Yükleme işlemi tamamlandıktan sonra, masaüstündeki EBYS ikonuna çift tıklanarak oturum açma ekranı açılır. 2. Oturum Açma: Oturum açma yöntemi seçilir: elektronik imza, kullanıcı adı ve şifre, mobil imza veya Windows güvenliği. Dil ayarı yapılır (İngilizce veya Türkçe). "Kaydet" butonuna tıklanır. "kullaniciadi.soyadi" ve sistem tarafından tanımlanan şifre girilerek "Oturum Aç" butonuna tıklanır. 3. Belge İmzalama: İmzalanacak belge seçilir. "E-İmza ile İmzala" seçeneği tıklanır. E-imza cihazı seçilir, PIN kodu girilerek imzalama işlemi tamamlanır. EBYS'de işlem yapabilmek için tüm Bakanlık personelinin elektronik imzaya sahip olması gerekmektedir.

    Ebys'ye giriş için hangi şifre kullanılır?

    EBYS'ye giriş için kullanılan şifre, kullanıcıya özel olarak tanımlanan ve EBYS ile birlikte gelen kurumsal e-posta şifresidir. EBYS'ye giriş yaparken şifre alanına, @duzce.edu.tr uzantılı kurumsal e-posta adresinin şifresi yazılır. EBYS için ayrıca bir şifre bilgisi bulunmamaktadır. EBYS giriş ekranında yer alan şifre alanının yanı sıra, elektronik imza (e-imza), mobil imza ve Windows güvenliği ile giriş yöntemleri de bulunmaktadır.

    E-devlet üzerinden EBYS girişi nasıl yapılır?

    e-Devlet üzerinden EBYS (Elektronik Belge Yönetim Sistemi) girişinin nasıl yapılacağına dair bilgi bulunamadı. Ancak, genel olarak EBYS'ye giriş için aşağıdaki adımlar izlenir: 1. Gerekli bilgilerin hazırlanması. 2. EBYS arayüzüne erişim. 3. Kullanıcı bilgilerinin girilmesi. 4. Ek güvenlik doğrulamalarının tamamlanması. EBYS giriş işlemi, kullanılan EBYS yazılımının altyapısına ve yapılandırmasına bağlı olarak farklılık gösterebilir.

    Marmara Üniversitesi EBYS'de imza nasıl atılır?

    Marmara Üniversitesi EBYS'de imza atmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Uygulama ekranında "Mobil İmzala" butonuna basılır ve açılan ekrana telefon numarası girilir. 2. Uygulama ekranında ve cep telefonunda eş zamanlı olarak bir "parmak izi" görüntülenir. 3. Uygulama ekranı ve cep telefonundaki parmak izi uyuşuyorsa "Tamam" denilerek bir sonraki ekrana geçilir. 4. 6 haneli m-imza şifresi girilerek "Tamam" butonuna basılır ve imzalama işlemi gerçekleştirilmiş olur. EBYS'de e-imza kullanmak için gerekli kurulum dosyaları, Bilgi İşlem Daire Başkanlığı'nın web sitesinde bulunabilir. Daha detaylı bilgi ve destek için Marmara Üniversitesi Yazı İşleri ve Arşiv Şube Müdürlüğü EBYS Proje ekibiyle iletişime geçilebilir: 0216 414 05 45/1530 veya ebys.destek@marmara.edu.tr.

    İÜ ebys hangi yazılımla çalışıyor?

    İstanbul Üniversitesi Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS), envision yazılımı ile çalışmaktadır. EBYS sistemini kullanabilmek için genellikle Java programının yüklü olması gerekmektedir.

    Mebbis'te Ebys nerede?

    MEBBİS'te EBYS (Elektronik Belge Yönetim Sistemi), mebbis.meb.gov.tr adresindeki MEBBİS ortak ekranında bulunan EBYS simgesi ile giriş yapılarak erişilebilir. EBYS eğitim portalı ise ebysportal.meb.gov.tr adresinde yer almaktadır.

    Ticaret Bakanlığı EBYS e-imza nasıl kullanılır?

    Ticaret Bakanlığı EBYS'de e-imza kullanmak için aşağıdaki adımlar izlenir: 1. EBYS sistemine giriş yapılır. 2. Kullanıcı adı ve şifre ile giriş yapılır. 3. İmzalanacak belge seçilir ve “E-İmza ile İmzala” seçeneği tıklanır. 4. E-imza cihazı seçilir, PIN kodu girilerek imzalama işlemi tamamlanır. Gerekli hazırlıklar: geçerli bir e-imza sertifikası (BTK onaylı sağlayıcılardan alınmalıdır); kart okuyucu veya USB token; güncel sürücü ve yazılımlar (e-imza sağlayıcısının web sitesinden indirilebilir); Java veya ilgili e-imza uygulamaları. E-imza kullanırken karşılaşılan sorunlar ve çözümleri için e-imza sağlayıcısıyla iletişime geçilmesi önerilir.

    Ebys sertifika hatası nasıl düzeltilir?

    EBYS sertifika hatasını düzeltmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Antivirüs programını kapatın. 2. İndirilen dosyayı RAR'dan çıkarın. 3. Dosyaya sağ tıklayıp "Yönetici olarak çalıştır" seçeneğini seçin. 4. Hata devam ederse, Java 32 bit kurarak işlemleri tekrar deneyin. Ayrıca, aşağıdaki siteler de sertifika hatası çözümleri sunmaktadır: w3.beun.edu.tr. bidb.ksbu.edu.tr. Bu adımlar sorunu çözmezse, EBYS Koordinatörlüğü sistem yöneticilerine durum bildirilebilir.

    Ebys ticaret bakanlığı şifresi nasıl alınır?

    Ticaret Bakanlığı EBYS (Elektronik Belge Yönetim Sistemi) şifresi almak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir: 1. EBYS Programının Kurulumu: "ebys.ticaret.gov.tr" adresine gidilerek, Internet Explorer veya Microsoft Edge tarayıcılarında kurulum linki açılır ve "Windows Uygulaması Kur" butonuna tıklanır. 2. Oturum Açma: Yükleme tamamlandıktan sonra, masaüstündeki EBYS ikonuna çift tıklanarak oturum açma ekranı açılır. 3. Oturum Açma Yöntemi: "Elektronik İmza", "Kullanıcı Adı Şifre" veya "Mobil İmza" seçeneklerinden biri ile oturum açılır. 4. Şifre Değiştirme: İlk girişte, "Şifre Değiştirme" ekranına yönlendirilir ve yeni şifre tanımlanır. Eğer şifre unutulursa, "uygulama.gtb.gov.tr/BilgeSifreIslemleri/" adresindeki "Şifremi Unuttum" bölümünden yeni şifre talep edilebilir.

    Saysis hangi belediyenin?

    Saysis, İlkadım Belediyesi ve Düzce Belediyesi gibi çeşitli belediyelerde kullanılan bir Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS) yazılımıdır.

    Ebys Marmara'da nasıl kullanılır?

    Marmara Üniversitesi Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS) kullanımı için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Sisteme Giriş: ebys.marmara.edu.tr adresine gidilir. "Giriş" butonuna basılır. "Kullanıcı" alanına kurumsal e-posta adresinin @ işaretinden önceki kısmı, "Şifre" alanına ise kurumsal e-posta adresinin şifresi yazılır. "Giriş" butonuna basılır. 2. Yetkili Modüllerin Kullanımı: Sisteme giriş yapıldıktan sonra, kullanıcının yetkili bulunduğu ve kullanabileceği modüller ekranın sol köşesinde listelenir. 3. Belge Üretimi: "Belge Üretim" ekranındaki "Üstveri", "Muhatap" ve "İmza Bilgisi" ekranları doldurulur. 4. Belgenin Kaydedilmesi: Taslak hazır belge "Kaydet" butonuna basılarak kaydedilir. 5. Belgenin PDF Formatında Kaydedilmesi: Kaydedilen hazır belgenin belge sayısı, bilgisayara indirilmiş olan Word ya da Excel formatındaki belge üzerine yazılır. Belge PDF formatında kaydedilir. EBYS sistemini kullanabilmek için genellikle Java programının yüklü olması gerekmektedir. EBYS sistemi ile ilgili daha fazla bilgiye bulut.marmara.edu.tr adresinden ulaşılabilir.

    Ebys'de yeni sürüm nasıl yüklenir?

    EBYS'de yeni sürüm yükleme işlemi için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Kurulum Dosyasının İndirilmesi: EBYS kurulum dosyası, "ebys.ticaret.gov.tr" veya "ebysportal.saglik.gov.tr" gibi sitelerden indirilebilir. 2. Kurulum: İndirilen dosya çalıştırılarak kurulum başlatılır. Kurulum sayfasında "Install" butonuna tıklanarak işlem başlatılır. 3. Oturum Açma: Kurulum tamamlandıktan sonra, EBYS ikonuna çift tıklanarak oturum açma ekranı açılır. 4. Ayarların Yapılması: Oturum açma yöntemi (elektronik imza, mobil imza, kullanıcı adı ve şifre) seçilir ve dil ayarı yapılır. 5. Tamamlama: Ayarlar yapıldıktan sonra "Kaydet" butonuna tıklanır ve "kullaniciadi.soyadi" ile sistem tarafından verilen şifre girilerek "Oturum Aç" butonuna tıklanır. EBYS'nin yeni sürümü ile ilgili detaylı bilgi ve destek için ilgili kurumların resmi web siteleri veya destek hatları kullanılabilir.

    Ebys kullanıcı adı ve şifre nasıl öğrenilir?

    EBYS (Elektronik Belge Yönetim Sistemi) kullanıcı adı ve şifre bilgilerini öğrenmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Kullanıcı Adı: EBYS sisteminde her kullanıcıya farklı bir kullanıcı adı tanımlanır. 2. Şifre: Şifre, kullanıcı tanımlanırken, tanımlama işlemini yapan kişi tarafından kullanıcıya verilir. EBYS sistemine giriş yapmak için, kullanıcı adı ve şifre bilgilerini doğru bir şekilde girmek gereklidir. Eğer bu bilgileri unuttuysanız, aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz: Kullanıcı Adı Hatırlatma: Bazı sistemlerde, kullanıcı adı hatırlatma hizmeti bulunabilir. Örneğin, Gümüşhane Üniversitesi'nde, kullanıcı adı olarak kurumsal mail adresinin ilk kısmı kullanılır. Şifre Hatırlatma: Şifre hatırlatma için, sistemin sunduğu şifre sıfırlama veya kurtarma yöntemlerini kullanabilirsiniz. Eğer bu yöntemlerle sorun çözülmezse, sistem yöneticisi ile iletişime geçilmesi önerilir.

    VGM EBYS nasıl giriş yapılır?

    Vakıflar Genel Müdürlüğü (VGM) EBYS'ye giriş yapmak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir: 1. Gerekli bilgilerin hazırlanması: Kurum tarafından sağlanan kullanıcı adı, şifre ve varsa ek doğrulama bilgileri (örneğin, güvenlik tokeni veya mobil doğrulama kodu) hazırlanmalıdır. 2. EBYS arayüzüne erişim: - EBYS, web tabanlı bir platform olduğundan, tarayıcı üzerinden sisteme erişilir. - Kurumun belirlediği EBYS giriş URL'si (web adresi) tarayıcıya yazılır veya kurumun iç ağı üzerinden erişim sağlanır. - Bazı durumlarda masaüstü veya mobil uygulama aracılığıyla da giriş yapılabilir. 3. Kullanıcı bilgilerinin girilmesi: - Sistem açıldığında kullanıcıdan kullanıcı adı, şifre gibi bilgiler istenir. - Bu bilgilerin doğru ve eksiksiz girilmesi önemlidir. 4. Ek güvenlik doğrulamalarının tamamlanması: - Birçok EBYS sistemi, güvenliğin artması amacıyla iki faktörlü doğrulama, güvenlik soruları veya donanım token kullanımı gibi ek doğrulama adımlarına sahiptir. VGM EBYS girişiyle ilgili daha fazla bilgi için belgenet.vgm.gov.tr veya turkiye.gov.tr adreslerindeki belgeler incelenebilir.

    Ebys ile KEP aynı mı?

    Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS) ve Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) aynı şey değildir, ancak birlikte kullanılabilirler. EBYS, kurumların elektronik belgelerini yönetmek için kullandıkları sistemdir. KEP sisteminin EBYS ile beraber kullanılabilmesi için idari ve teknik süreçlerin belirlenmesi gerekmektedir.

    Ebys.gov.tr'ye nasıl giriş yapılır?

    EBYS.gov.tr'ye giriş yapmak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: Elektronik İmza ile Giriş: Elektronik imza takılı olmalıdır. Kullanıcı Adı ve Şifre ile Giriş: T.C. Kimlik Numarası ve sistem tarafından tanımlanan şifre kullanılmalıdır. Mobil İmza ile Giriş. Windows Güvenliği ile Giriş: Kullanıcı bilgisayarında oturum açılan kullanıcı adı ile giriş yapılabilir. Giriş yapmak için öncelikle "ebys.ticaret.gov.tr" adresine gidilmeli, Internet Explorer veya Microsoft Edge tarayıcıları üzerinden kurulum sayfasının linki açılmalı ve "WİNDOWS UYGULAMASI KUR" butonuna tıklanmalıdır. Daha fazla bilgi için "turkiye.gov.tr" adresindeki "İçişleri Bakanlığı Elektronik Belge Yönetim Sistemi Evrak Doğrulama" hizmeti veya "ebys.ogm.gov.tr" adresi ziyaret edilebilir.

    E-belge.gov.tr nasıl giriş yapılır?

    E-belge.gov.tr adresine nasıl giriş yapılacağına dair bilgi bulunamadı. Ancak, elektronik belge yönetim sistemine (EBYS) giriş için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: Elektronik imza ile giriş. Kullanıcı adı ve şifre ile giriş. Mobil imza ile giriş. Windows güvenliği ile giriş. EBYS programına giriş yapabilmek için, programın bilgisayara kurulması gerekmektedir. Daha fazla bilgi için ilgili kurumların resmi web sitelerini ziyaret etmek veya destek hatlarını aramak önerilir.

    OGM EBYS nasıl giriş yapılır?

    Orman Genel Müdürlüğü (OGM) EBYS'ye giriş yapmak için aşağıdaki adımlar izlenir: 1. Gerekli bilgilerin hazırlanması. 2. EBYS arayüzüne erişim. 3. Kullanıcı bilgilerinin girilmesi. 4. Ek güvenlik doğrulamalarının tamamlanması. Giriş işlemi başarılı olduğunda kullanıcı, yetkilerine göre gelen ve giden belgeler, onay bekleyen evraklar ve iş akışı süreçleri gibi unsurları görüntüleyebilir ve yönetebilir. OGM EBYS giriş sayfasına ebys.ogm.gov.tr adresinden ulaşılabilir.

    OHU kurumsal giriş nasıl yapılır?

    Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi (OHU) kurumsal giriş için iki farklı yöntem kullanılabilir: 1. NOHU Login ile giriş: NOHU Login adresine gidilir. Kullanıcı adı olarak sicil numarası, parola olarak ise otomasyon sistemlerine giriş için kullanılan şifre yazılır. Parola unutulmuşsa, "Şifremi Unuttum & Bilmiyorum ?" linkinden gerekli bilgiler girilerek güncelleme yapılır. 2. EBYS (Elektronik Belge Yönetim Sistemi) ile giriş: EBYS'ye NOHU Login adresinden erişilir. Kullanıcı adı olarak A-51 olmadan sicil numarası, parola olarak ise otomasyon sistemlerine giriş için kullanılan şifre yazılır. Kurumsal giriş için daha fazla bilgiye Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi'nin bilgi işlem daire başkanlığının web sitesinden ulaşılabilir.