• Buradasın

    E-Hizmetler

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    .kep.tr nasıl alınır?

    KEP.tr adresi almak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir: 1. Ön başvuru: PTT KEP veya yetkili diğer KEP hizmet sağlayıcılarının online başvuru sayfasından ön başvuru yapılır. 2. Gerekli belgelerin hazırlanması: Gerçek kişiler için kimlik belgesi ve ön başvuru numarası; tüzel kişiler için ise imza sirküleri, ticaret sicil tasdiknamesi veya faaliyet belgesi gibi belgeler hazırlanır. 3. Belgelerin teslimi: Online ön başvuru numarası ve gerekli belgelerle birlikte PTT şubelerine veya ilgili KEP hizmet sağlayıcısına başvurulur. 4. Ödeme ve aktivasyon: E-imza veya mobil imza ile kimlik doğrulaması yapılarak KEP hesabı aktive edilir. KEP adresi almak için gerekli belgeler ve süreçler, hizmet sağlayıcıya göre değişiklik gösterebilir. Yetkili KEP hizmet sağlayıcılarından bazıları: PTT KEP; Türkkep.

    Atakum KEOS nedir?

    Atakum KEOS, Atakum Belediyesi'nin Kent Otomasyon Sistemi'nin kısaltmasıdır. KEOS'un bazı özellikleri: Adres, kadastral ve imar verilerine erişim. Önemli yerlerin (hastane, eczane, cami) konumlarını öğrenme. Güncel ve dinamik veriler. Vatandaşların belediye binasına gitmeden araştırma yapabilmesi. Kaynak ve zaman tasarrufu sağlama. Şeffaf yönetişim anlayışı. Mobil uygulamalarla hizmet verme. Atakum KEOS, Netcad firması tarafından geliştirilmiş olup, adres, yapı, uydu görüntüsü, yapı fotoğrafları ve POI noktaları gibi bilgileri interaktif bir şekilde vatandaşa açık olarak yayınlar.

    Sağlık Bakanlığı ekip portal izin talebi nasıl yapılır?

    Sağlık Bakanlığı EKİP Portal'da izin talebi oluşturmak için aşağıdaki adımlar izlenir: 1. Uygulamalar sekmesine tıklayın. 2. İzin Yönetimi modülüne tıklayın. 3. Açılan formdaki ilgili alanlara: izin isteme nedenini, iznin başlangıç ve bitiş tarihlerini, izinde bulunulacak adresi, telefon numarasını ve açıklamayı girin. 4. "İzin Talep Et" butonuna tıklayın. Personel, izin talep etme modülünde geçmiş izin taleplerini görüntüleyebilir, düzenleyebilir veya silebilir. Ekip Portal'daki izin talep etme özelliği, kademeli olarak kullanıma açıldığı için her bölgede aktif olmayabilir.

    Kepez e-imar nasıl yapılır?

    Antalya Kepez E-İmar sorgulaması yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. keos.kepez-bld.gov.tr adresine gidilir. 2. "İmar Durumu" sekmesine tıklanır. 3. Açılan sayfada "İlçe" kısmından Kepez seçilir. 4. "Mahalle" kısmından sorgulanacak mahalle seçilir. 5. "Sokak" kısmından sorgulanacak sokak seçilir. 6. "Kapı No" kısmından sorgulanacak kapı numarası seçilir. 7. Ada ve parsel numarası bilinmiyorsa, Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü'nün ada/parsel sorgu uygulaması üzerinden bu bilgiler öğrenilebilir. Ayrıca, Kepez Belediyesi'nin e-imar uygulaması çalışmıyorsa, "imar durum dilekçesi" ve "tapu fotokopisi" ile birlikte Kepez Belediyesi'nin imar işlerine başvurulabilir. E-İmar sorgulaması yapılabilecek köy ve mahalleler şunlardır: Ahatlı; Aktoprak; Altıayak; Altınova Düden; Altınova Orta; Altınova Sinan; Atatürk; Avni Tolunay; Ayanoğlu; Aydoğmuş. Kepez Belediyesi güncel imar planları, imara açılacak yeni yerler ve imar alanlarındaki değişiklikler, belediyenin resmi internet sitesindeki duyurular bölümünden takip edilebilir. E-İmar planı görüntülendiğinde, mutlaka plan notları bölümü incelenmelidir. Arsa üzerinde işlem yapmadan önce Kepez Belediyesi'nden imar durum belgesine sahip olunmalıdır.

    e-Devlet şifresi ile Türkiye.gov tr aynı mı?

    e-Devlet şifresi ile Türkiye.gov.tr aynı değildir. e-Devlet şifresi, Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlarının e-Devlet Kapısı üzerinden devlet hizmetlerine erişim sağlamak için kullandıkları kişisel bir giriş anahtarıdır.

    Ecbs nedir?

    EÇBS (Entegre Çevre Bilgi Sistemi), Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı tarafından kurulan, çevre mevzuatı kapsamında tesis, firma ve şahısların yükümlülüklerini yerine getirmelerini kolaylaştıran uygulamalara giriş yapabildiği çevrim içi bir platformdur. EÇBS'nin bazı kullanım amaçları: atıkların kontrolünün sağlanması ve geri dönüşüme katkı sunulması; kimyasal atıkların kayıtlarının yapılması ve kontrol edilmesi; sera gazlarının zararlı etkilerinin izlenmesi ve raporlanması; hurda araçların sisteme kaydının yapılarak dönüştürülebilir maddelerinin kullanımının sağlanması. EÇBS'de bulunan bazı modüller: Ambalaj Bilgi Sistemi; Atık Yönetim Uygulaması; Sıfır Atık Bilgi Sistemi; Merkezi Laboratuvar Belirleme Sistemi; Kirlenmiş Sahalar Bilgi Sistemi.

    Konyaaltı Belediyesi e-imar nasıl yapılır?

    Konyaaltı Belediyesi e-imar sorgulaması için iki yöntem bulunmaktadır: 1. İnternet üzerinden sorgulama: Antalya Konyaaltı Belediyesi'nin resmi web sitesi üzerinden E-İmar görüntüleme ve imar durumu/planı sorgulaması yapılabilir. 2. Belediye başvurusu: Ada/parsel bilgileri bilinmiyorsa, "imar durum dilekçesi" ve "tapu fotokopisi" ile Konyaaltı Belediyesi imar işlerine başvurulabilir. E-imar sorgulaması yapılabilecek köy ve mahalleler şunlardır: Akdamlar, Akkuyu, Altınkum, Arapsuyu, Aşağıkaraman, Aydınlık, Bahtılı, Çağlarca, Çakırlar, Çitdibi, Demircilik, Doyran, Doyran Çamlıbel, Doyran Dağ, Geyikbayırı, Gökçam, Gökdere, Gürsu, Hacısekililer, Hisarçandır, Hurma, Karatepe, Kır, Kuruçay, Kuşkavağı, Liman, Molla Yusuf, Öğretmenevleri, Pınarbaşı, Sarısu, Siteler, Suiçecek, Toros, Uluç, Uncalı, Üçoluk, Yarbaşçandır, Yeni, Zümrüt. Resmi imar durumuna ulaşmak için ise belediyeye gitmek gerekmektedir.

    LGS'de kaç puan aldığımı nereden görebilirim?

    2025 LGS sınav sonucunu öğrenmek için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz: 1. meb.gov.tr adresine girin. 2. "Sınav Sonuçları" sekmesine tıklayın. 3. Açılan sayfada T.C. Kimlik Numaranızı ve doğum tarihinizi (veya öğrenci numaranızı) ilgili alanlara girin. 4. Güvenlik doğrulamasını tamamlayın. 5. Sonuçlarınızı görüntüleyin ve isterseniz indirin. LGS sonuçları, 11 Temmuz 2025 tarihinde saat 10:00'da erişime açılmıştır. Alternatif olarak, e-Okul Veli Bilgilendirme Sistemi (VBS) üzerinden de T.C. Kimlik Numarası ve e-Devlet şifrenizle giriş yaparak LGS sonuçlarınızı öğrenebilirsiniz.

    Seyhan Belediyesi e-imar nasıl yapılır?

    Seyhan Belediyesi e-imar sorgulaması için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: ebelediye.seyhan.bel.tr adresinden Seyhan EBelediye uygulaması kullanılarak e-imar görüntüleme ve imar durumu/planı sorgulaması yapılabilir. turkiye.gov.tr üzerinden e-Devlet şifresi, mobil imza, elektronik imza, T.C. Kimlik Kartı veya internet bankacılığı yöntemlerinden biri ile giriş yaparak Seyhan Belediyesi e-imar sorgulaması yapılabilir. imarsorgula.com sitesinden mahalle, sokak, kapı numarası veya tapu bilgileri (parsel ve ada numarası) ile imar durumu ve güncel imar planları sorgulanabilir. Ada ve parsel numarası bilinmiyorsa Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü uygulaması üzerinden TKGM tapu ada/parsel numarası sorgulaması yapılabilir. e-imar uygulaması çalışmıyorsa “imar durum dilekçesi ve tapu fotokopisi” ile birlikte Seyhan Belediyesi imar işlerine başvurulmalıdır.

    Başakşehir E-İmar nasıl yapılır?

    Başakşehir'de e-imar sorgulaması yapmak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: Başakşehir Belediyesi'nin resmi web sitesi. bölge360.com. E-imar sorgulaması için gerekli olabilecek bilgiler arasında pafta bilgileri de bulunabilir. Ayrıca, e-Devlet Kapısı üzerinden Başakşehir Belediyesi hizmetleri arasında arsa metrekare birim değeri sorgulama gibi seçenekler de mevcuttur.

    Aksu E-İmar nasıl yapılır?

    Aksu E-İmar sorgulaması için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. keos.aksu.bel.tr adresine gidilir. 2. "İmar Durumu" sekmesine tıklanır. 3. Mahalle, sokak, kapı numarası bilgileri veya parsel ve ada numaraları girilerek imar durumu sorgulanır. Eğer Ada/Parsel numarası bilinmiyorsa, Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü'nün ilgili uygulaması üzerinden öğrenilebilir. E-imar uygulaması çalışmıyorsa, "imar durum dilekçesi" ve "tapu fotokopisi" ile Aksu Belediyesi imar işlerine başvurulabilir.

    EGM şikayet maili nereye gönderilir?

    EGM şikayet mailinin nereye gönderilmesi gerektiğine dair bilgi bulunamadı. Ancak, EGM'ye iletmek istediğiniz istek, şikayet ve önerilerinizi "Bize Yazın" bölümünden aşağıdaki adrese gönderebilirsiniz: Adres: Sarıkanarya Sokak No: 16 Yolbulan Plaza B Blok Kat: 1-2-3 Kozyatağı 34742 Kadıköy/İSTANBUL. Telefon: 0 (216) 571 66 00. Ayrıca, EGM'nin mobil uygulaması veya EGM Online Şikayet Sistemi üzerinden de şikayetlerinizi bildirebilirsiniz.

    UTTS tanıtım videosu nasıl izlenir?

    UTTS (Ulusal Taşıt Tanıma Sistemi) tanıtım videolarını izlemek için aşağıdaki kaynaklar kullanılabilir: YouTube: "Utts Ulusal Taşıt Tanıma Sistemi Nedir ? Detaylı Kayıt Olma Araç Ekleme Randevu Oluşturma Aşamaları" başlıklı video izlenebilir. utts.org.tr: Bu sitede UTTS ile ilgili çeşitli videolar bulunmaktadır. Tanıtım videolarının tam olarak nerede yayınlandığı hakkında bilgi almak için doğrudan ilgili kurumların web sitelerini ziyaret etmek en doğru yaklaşım olacaktır.

    Kosgeb girişimcilik desteği için nereye giriş yapılır?

    KOSGEB girişimcilik desteği için başvuru yapmak veya bilgi almak amacıyla iki ana platform kullanılabilir: 1. e-Devlet Kapısı: KOSGEB Girişimci Destek Programı başvurusu, e-Devlet şifresi ile giriş yapılarak "turkiye.gov.tr/kosgeb-girisimci-destek-programi-basvurusu-8165" adresinden yapılabilir. 2. KOSGEB Resmi Web Sitesi: KOSGEB'in resmi web sitesi olan "kosgeb.gov.tr" üzerinden de başvuru formları doldurulabilir ve gerekli bilgilere ulaşılabilir. Ayrıca, KOSGEB müdürlüklerine giderek de başvuru işlemleri yürütülebilir.

    Samkep portal nedir?

    Samkep Portal, e-dönüşüm hizmetleri sunan Samkep'in çevrimiçi platformudur. Samkep, Orta Karadeniz bölgesinde e-belge, KEP, e-mühür, e-saklama ve e-imza gibi çözümler sağlayan bir firmadır. Samkep Portal'a giriş yapmak için "portal.samkep.com.tr" adresi kullanılabilir.

    Its portal IP adresi nedir?

    "ITS portal IP adresi" ifadesi, İlaç Takip Sistemi (İTS) portalına erişim için kullanılan IP adresini ifade edebilir. İTS portalına erişim için IP adresi kaydı ve güncelleme işlemleri şu şekilde yapılır: 1. İTS portalına giriş yapılır ve ana sayfada yer alan "IP İşlemleri" menüsüne tıklanır. 2. Cep telefonu numarası doğrulanır ve "Doğrulama Kodu Gönder" butonuna tıklanarak onay kodu beklenir. 3. IP bilgileri girilir ve "Doğrulama Kodu" 180 saniye içinde ilgili alana girilerek "Kaydet" butonuna basılır. Daha önce IP adresi kaydı olan kullanıcılar için güncelleme işlemi benzer şekilde yapılır. Genel IP adresi öğrenmek için "What is my IP address?" şeklinde arama yapılabilir veya whatismyip.com gibi sitelerden yararlanılabilir.

    Uludağ Üniversitesi randevu nasıl iptal edilir?

    Uludağ Üniversitesi'nden alınan randevuyu iptal etmek için hastane.uludag.edu.tr adresindeki online randevu sistemine giriş yapılabilir. Ayrıca, randevu iptal işlemleri için 0224 552 05 52 numaralı çağrı merkezi de kullanılabilir. Randevu iptaliyle ilgili yaşanabilecek sorunlar için Şikayetvar gibi platformlara da başvurulabilir. Randevu iptal işlemleri hakkında en güncel bilgilerin üniversitenin resmi kanallarından kontrol edilmesi önerilir.

    PTT kayıtlı elektronik posta iptali kaç gün sürer?

    PTT üzerinden alınan kayıtlı elektronik posta (KEP) adresinin iptali, 3 ay boyunca aktif kalmaya devam eder. Kullanıma kapatma işlemi, kimlik doğrulama işlemlerinin ardından PTT Çağrı Merkezi (444 1 788) aracılığıyla, elektronik imza veya mobil imza ile internetten ya da yetkili PTT iş yerleri vasıtasıyla yapılabilir. İptal işleminin ardından 3 ay daha adresi kullanmak ve yazışma yapmak mümkündür. Daha fazla bilgi için PTT KEP müşteri hizmetleri ile iletişime geçilmesi önerilir.

    Aksaray D imar ne demek?

    "Aksaray D imar" ifadesinin ne anlama geldiğine dair bir bilgi bulunamamıştır. Ancak, Aksaray'daki imar planlarıyla ilgili bazı bilgiler şu şekildedir: Aksaray Belediyesi, 6 Aralık 2024 tarihinde 1/1000 Ölçekli Uygulama İmar Planı değişikliklerini onaylamıştır. 3 Mayıs 2025 tarihli Resmî Gazete’de yayımlanan Mera Yönetmeliği değişikliği ile köylerde imar planı yapma yetkisi yeniden kullanılabilir hale gelmiştir. Aksaray Belediyesi, kentsel dönüşüm çalışmalarını desteklemek amacıyla imar planı revizyonları yapmaktadır.

    Evisa.gov.tr ücretli mi?

    evisa.gov.tr üzerinden alınan e-vize ücretlidir. E-vize ücreti, başvurulan ülkeye göre değişiklik göstermektedir. e-Vize başvurusu için ödenmesi gereken hizmet bedeli ve Türkiye Hükümeti ücreti hakkında bilgi almak için şu siteler kullanılabilir: turkeyimmigration.org; evisa.org.tr.