Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu'na (BDDK) şikayet yapmak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: Elektronik Şikayet Sistemi: BDDK'nın denetim ve gözetim yetkisi altındaki bankalar ve diğer finansal kuruluşlarla ilgili şikayetler, ebulten.bddk.org.tr/esikayet/ adresindeki BDDK E-Şikayet Sistemi üzerinden elektronik ortamda iletilebilir. Çağrı Merkezi: 0850 222 23 35 numaralı BDDK Çağrı Merkezi aranabilir. Dilekçe: Şikayetler, BDDK'ya dilekçe yoluyla da iletilebilir, ancak dilekçede ad, soyad, imza, açık adres ve T.C. Kimlik Numarası gibi bilgilerin yer alması zorunludur. Ayrıca, 4982 sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu çerçevesinde yapılacak bilgi ve belge talepleri, bddk.org.tr adresindeki "İletişim" linkinde yer alan ilgili formlar doldurularak iletilmelidir.