Buradasın
Müşteri hizmetleri iletişim bilgileri nasıl eklenir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Müşteri hizmetleri iletişim bilgilerini eklemek için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- Google Merchant Center'da oturum açın 1.
- Ana sayfanızda "Müşteri desteği bilgisi ekleyin" kartına gidin 1.
- "Bilgi ekle" seçeneğini tıklayın 1.
- Aşağıdaki müşteri desteği bilgilerini girin:
- İlgili bilgileri sağladıktan sonra tercih ettiğiniz iletişim yöntemini seçin 1.
- Sayfanın altından "Kaydet" seçeneğini tıklayın 1.
Ayrıca, özgeçmiş gibi profesyonel belgelerde iletişim bilgilerini eklemek için:
- Telefon numarası: Alan koduyla birlikte ekleyin (örneğin, +90 5XX-XXX-XX XX) 3.
- E-posta adresi: Ad soyad bilgilerinizi içeren bir adres kullanın (örneğin, adsoyad @ gmail.com) 3.
- Adres: Tam adresi yazmak yerine, sokak ismi ve ilçe gibi temel bilgileri belirtin 3.
- Sosyal medya bağlantıları: Yalnızca mesleğinizle ilgiliyse ekleyin 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: