Buradasın
TurkNet'e şikayet edince ne olur?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
TurkNet'e şikayet edildiğinde, şikayetlerin incelenmesi ve çözülmesi için çaba gösterilir 1.
TurkNet'e iletilebilecek şikayetler için iletişim bilgileri:
- Çağrı merkezi: KOBİ aboneleri, pazar günü hariç her gün 08.00 - 20.00 saatleri arasında 0 850 288 30 30 veya 0850 288 30 24 numaralarından çağrı merkezini arayabilir 1.
- Online işlemler: turk.net adresindeki "Tüketici Şikayetleri" bölümünden şikayet konusu seçilip şikayet oluşturulabilir 1.
Ancak, bazı kullanıcılar şikayet hattına ulaşılamadığını veya şikayetlerin çözülmediğini bildirmiştir 3. Ayrıca, TurkNet'in online işlemler platformu da şikayetler nedeniyle eleştirilmektedir 3. Kullanıcılar, platformun kullanışsız olduğunu ve sorunların çözümü için uygun olmadığını belirtmektedir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: