Buradasın
TurkNet'e şikayet edince ne olur?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
TurkNet'e şikayet ettiğinizde, şikayetiniz ilgili birimler tarafından değerlendirilir ve çözüme kavuşturulmaya çalışılır 3.
Şikayetlerinizi aşağıdaki kanallardan iletebilirsiniz:
- Online başvuru: TurkNet'in resmi web sitesi üzerinden arıza bildirim formunu doldurarak 3.
- Telefon ile başvuru: 7/24 hizmet veren müşteri hizmetleri hattını arayarak 23.
- Mobil uygulama: TurkNet'in mobil uygulaması üzerinden başvuru yaparak 3.
- E-posta: musterihizmetleri@turk.net adresine şikayetinizi içeren bir e-posta göndererek 2.
Ayrıca, TurkNet'in sosyal medya hesapları üzerinden de destek alabilirsiniz 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: