Buradasın
Trello ile proje yönetimi nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Trello ile proje yönetimi yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Hesap Oluşturma: Trello'da bir hesap oluşturulur 5.
- Pano (Board) Oluşturma: Projeler için ana ekran oluşturulur 23.
- Liste (List) Oluşturma: İş akışı kategorize edilir 2.
- Kart (Card) Ekleme: Her görev veya iş, kartlarla temsil edilir 23.
- Görev Atama: Kartlar, ekip üyelerine atanır 35.
- Tarih Belirleme: Görevlerin teslim tarihleri ayarlanır 35.
- Yorum ve Dosya Ekleme: Kartlara açıklama, belge ve ekler eklenir 35.
- Otomasyon ve Power-Up Kullanımı: Butler gibi otomasyon araçları ve entegrasyonlar kullanılır 12.
Bazı Trello kullanım modülleri:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: