Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
QDMS (Quality Document Management System), kalite, risk ve uyum yönetim süreçlerini dijital ortamda yönetmek için kullanılan bir yazılım sistemidir 12.
QDMS'nin başlıca işlevleri şunlardır:
- Doküman Yönetimi: Kalite belgelerinin merkezi ve kontrollü bir şekilde yönetilmesi 13.
- Düzeltici ve Önleyici Faaliyet (DÖF) Yönetimi: Uygunsuzlukların kaydedilmesi ve iyileştirme süreçlerinin takibi 1.
- Risk Yönetimi: Kurumsal risklerin tanımlanması, değerlendirilmesi ve izlenmesi 1.
- Denetim Yönetimi: İç ve dış denetimlerin planlanması ve bulguların takibi 1.
- Eğitim ve Anket Yönetimi: Çalışan eğitimlerinin ve memnuniyet anketlerinin yönetimi 1.
- İSG ve Çevre Yönetimi: İş kazaları, çevresel etkiler ve atık yönetimi gibi süreçlerin takibi 1.
QDMS, ISO 9001, ISO 14001, ISO 22000 ve ISO/IEC 27001 gibi uluslararası standartlara uyumu sağlamak için de kullanılır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: