Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
QMS, bir kuruluşun ürün veya hizmetlerinin kalitesini tutarlı bir şekilde sağlamak, müşteri beklentilerini karşılamak ve yasal düzenlemelere uymak için oluşturduğu politika, süreç, prosedür ve sorumluluklar bütünüdür 12.
QMS, üretimden dağıtıma kadar tüm aşamaları kapsayan dijital bir yapı sunarak, şirketlerin verimliliğini artırır ve kalite güvencesini garanti altına alır 3.
Bazı QMS modülleri ve dijital uygulama alanları:
- Doküman ve kayıt yönetimi 3. Tüm dokümantasyon süreçlerinin dijital olarak merkezi bir platformda yönetilmesini sağlar 3.
- Denetim yönetimi 3. İç ve dış denetimlerin sistematik şekilde yapılmasını sağlar 3.
- Şikayet yönetimi 3. Müşteri şikayetlerinin kayıt altına alınmasını ve çözüme kavuşturulmasını sağlar 3.
- Risk yönetimi 3. Süreç, ürün ve sistem bazlı risk değerlendirmelerinin yapılmasını sağlar 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: