Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ofis içi içerik yönetimi, kurumsal süreçlerle ilgili içerik ve dokümanların bulunması, tanımlanması, yönetilmesi, depolanması, korunması ve kullanıma sunulması için kullanılan araçlar, yöntemler ve stratejiler bütünüdür 13.
İçerik yönetiminin bazı bileşenleri:
- Dijitalleştirme 1. Fiziksel dokümanların dijital varlıklara dönüştürülmesi 1.
- Güvenlik 1. Dokümanların bulut veya yerel sunucularda güvenli bir şekilde saklanması 1.
- İş akışlarının otomasyonu 1. Rutin görevlerin otomatikleştirilmesi, insan hatası risklerinin azaltılması 1.
- Sürdürülebilirlik 1. Kağıt tüketimini azaltarak çevresel etkinin düşürülmesi 1.
- Erişim ve entegrasyon 3. Bilginin sistem içinde konumlandırılması ve diğer içeriklerle entegrasyonu 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: