• Buradasın

    Mikro yazılım personel devam kontrolü nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Mikro Yazılım ile personel devam kontrolü yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
    1. Çalışma saatlerinin programa tanıtılması 3. İşletmenin çalışma saatleri, "Vardiya Tanıtım Kartı" (111922) ekranından programa girilir 3. Bu ekranda, çalışanların vardiya dışı fazla mesailerinin hangi kazanca yazılacağı ve vardiya toleransı belirlenir 3.
    2. Personelin hangi takvime göre çalışacağının belirlenmesi 3. Bu belirleme, "Sistem Parametreleri" menüsünde yer alan "Çalışma/Ek Kazanç/Sosyal Yardım Tanımları" (116112) ekranındaki "Takvim Kodu" alanından yapılır 3.
    3. Çalışanların giriş ve çıkış saatlerinin sisteme girilmesi 3. "Personel Devam Kontrol Giriş" (111920) bölümünden çalışanların işe başlama ve bitiş saatleri sisteme girilir 3.
    4. Personel performansının izlenmesi 3. "Personel Devam Yönetimi" (111925) ekranından, belirtilen zaman aralığında seçilen personelin ne kadar çalıştığı ve ne kadar ücret hak ettiği izlenir 3.
    Mikro Yazılım'ın personel devam kontrol özellikleri, "Mikro Jump" ve "Mikro Fly" programlarında bulunmaktadır 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Mikro yazılım portalda neler yapılır?

    Mikro Yazılım portalında yapılabilecek bazı işlemler: Gelir gider takibi. Stok takibi. Fatura yönetimi. Banka entegrasyonu. Raporlama ve analiz. Vergi yönetimi. Müşteri ve tedarikçi yönetimi. e-Dönüşüm. Mikro Yazılım portalları, kullanıcı dostu arayüzleri ve kapsamlı işlevsellikleri sayesinde işletmelerin muhasebe süreçlerini daha etkili bir şekilde yönetmelerine olanak tanır.

    Mikro yazılımda sorgu nasıl yapılır?

    Mikro Yazılım'da sorgu yapmak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: Menü Sorgu Yönetimi: Bu yöntemle tasarlanan SQL sorguları kullanıcı menülerine eklenebilir ve kullanıcılar bazında sınıflandırılabilir. Dapper ile Sorgular: Dapper gibi bir mikro ORM kullanılarak veritabanı sorgulanabilir ve dinamik ViewModel'ler döndürülebilir. Ayrıca, YouTube'da "Mikro Yazılım Form Dizaynlarına Değişken ve Sorgu Ekleme Eğitimi" başlıklı bir video bulunmaktadır. Daha fazla bilgi ve destek için Mikro Yazılım'ın resmi belgeleri veya müşteri hizmetleri ile iletişime geçilmesi önerilir.

    Mikroper personel takip sistemi nasıl kullanılır?

    Mikroper personel takip sistemini kullanmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Zaman takibi. 2. İzin yönetimi. 3. Performans analizi. 4. Raporlama. Mikroper'in kullanımı hakkında daha fazla bilgi almak için mikroper.com adresindeki web sitesini ziyaret edebilir veya info@mikroper.com, satis@mikroper.com, servis@mikroper.com adreslerinden iletişime geçebilirsiniz.

    Personel devam kontrol sistemi için hangi cihaz kullanılır?

    Personel devam kontrol sistemi (PDKS) için kullanılan bazı cihazlar şunlardır: Kartlı geçiş sistemi. Parmak izi okuyucu. Yüz tanıma sistemi. Biyometrik geçiş kontrol sistemi. QR kod okuyucular. PDKS cihazı tercih edilirken işletme için gerekli olan tüm özellikleri kapsayıp kapsamadığı araştırılmalıdır.

    Personel devam kontrol programı nasıl hazırlanır?

    Personel devam kontrol programı hazırlamak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Yazılım Kurulumu: Programla birlikte gelen CD içindeki yazılım bilgisayara yüklenir. 2. Personel Tanımları: Personel Devam Kontrol yazılımında personel başlığı altındaki gerekli tanımlar yapılır. 3. Personel Tanımlamaları: Personelin parmak izi, kart ve şifre tanıtımları Pergamon F-36D terminali üzerinden yapılır. 4. Veri Girişi: Personel Devam Kontrol 2.0 yazılımına gerekli personel bilgileri girilir. 5. Cihaz Entegrasyonu: Tanımlanan personellerin Pergamon F-36D terminali üzerinde de aynı ID numarası kullanılarak tanıtılması sağlanır. Alternatif olarak, aşağıdaki çevrimiçi programlar da kullanılabilir: Mikro Yazılım: Mikro Jump ve Mikro Fly programları ile personel devam takibi yapılabilir. Kolay İK: Personel devam kontrol sistemi ile işe giriş-çıkış saatleri, geç kalmalar, erken çıkmalar ve fazla mesailer takip edilebilir. Idenfit: Hem yazılım hem de donanım çözümleri sunarak personel devam kontrol sistemi sağlar.

    Personel devam kontrol sistemi nedir?

    Personel Devam Kontrol Sistemi (PDKS), çalışanların işe giriş ve çıkış saatlerini kaydeden, raporlayan ve analiz eden teknolojik bir sistemdir. PDKS'nin temel işlevleri: Zaman yönetimi. Maliyet tasarrufu. Verimlilik artışı. Hata azaltma. Yasal uyumluluk. PDKS'nin kullanıldığı alanlar: üretim sektörü; perakende ve mağazacılık; eğitim kurumları; sağlık hizmetleri; lojistik ve kargo şirketleri; çağrı merkezleri. PDKS, genellikle biyometrik tanıma (parmak izi, yüz tanıma), kart okuyucu, NFC ve RFID kartları gibi teknolojileri kullanır.