Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Memo (muhtıra), iş dünyasında ve organizasyonlarda iç iletişimi sağlamak ve belirli amaçları yerine getirmek için kullanılır 12. Başlıca işlevleri şunlardır:
- Bilgi Dağıtımı: Operasyonel değişiklikler, politika güncellemeleri veya şirket etkinlikleri gibi önemli güncellemeleri çalışanlara iletmek için kullanılır 13.
- Direktif Verme: Yönetimin, departmanlardan veya ekiplerden eylem talep etmesi durumunda, bu talepleri yazılı olarak bildirmek için memolar kullanılır 12.
- Onaylama: Toplantılarda alınan sözlü kararları veya anlaşmaları yazılı hale getirerek, yanlış anlama ve unutma riskini azaltmak için kullanılır 13.
- Dokümantasyon: Süreçleri ve iletişimleri resmi olarak belgelemek, denetim ve tarihsel veri kayıtları için memolar önemli bir araçtır 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: